Zdjęcie Dell Rozszerzenie Gwarancji Z 3Letniej Basic Onsite Do 5Letniej Dla Serii Optiplex 5Xxx (890-Bloh/O5M5_3Os5Os) (890BLOHO5M5_3OS5OS) - Warszawa

Dell Rozszerzenie Gwarancji Z 3Letniej Basic Onsite Do 5Letniej Dla Serii Optiplex 5Xxx (890-Bloh/O5M5_3Os5Os) (890BLOHO5M5_3OS5OS) Warszawa

Wsparcie techniczne Basic Onsite Service dla rozwiązań klienckichOficjalne opisy poziomów wsparcia technicznego DellEMC dostępne są na stronie: https://www.dell.com/learn/pl/pl/plcorp1/service-contracts-support-servicesSkrócona charakterystyka usługi: Czas trwania wsparcia: od 1 do 5 lat od daty …

Ostatnia znana cena: 250,00 zł Najbliżej: brak

Liczba ofert: 0

Podobne produkty nowe i używane

Opis

Wsparcie techniczne Basic Onsite Service dla rozwiązań klienckichOficjalne opisy poziomów wsparcia technicznego DellEMC dostępne są na stronie: https://www.dell.com/learn/pl/pl/plcorp1/service-contracts-support-servicesSkrócona charakterystyka usługi: Czas trwania wsparcia: od 1 do 5 lat od daty produkcji urządzenia (w zależności od produktu) Czas reakcji serwisu: od 1 do 2 dni roboczych liczony od momentu zakończenia diagnostyki urządzenia i przyjęcia zgłoszenia serwisowego przez konsultanta DellEMC Zgłoszenia usterek: przyjmowane telefonicznie w godz. 8-17 od poniedziałku do piątku, przy czym zgłoszenia dokonane po godzinie 16-tej traktowane są jako przyjęte dnia następnego Samodzielne diagnozowanie urządzeń i zamawianie części przez portal www.techdirect.dell.com (wymagane jest ukończenie bezpłatnych szkoleń oraz zdanie egzaminów w portalu Tech Direct) Do wsparcia typu Basic dostępne są dodatkowe usługi (oferowane za dodatkową opłatą) np.:o Zachowaj Swój Dysk Twardy (Keep Your Hard Drive)o Ubezpieczenie od Przypadkowych Uszkodzeń (Accidental Damage)o Rozszerzone usługi serwisowe baterii (Extended Battery Service)Ważne informacje dotyczące sposobu realizacji naprawW przypadku wsparcia Basic, większość uszkodzonych podzespołów Klient wymienia samodzielnie(są to tzw. części CRU), proces wygląda następująco: kurier dostarcza sprawną część wymiana uszkodzonego podzespołu na sprawny należy do obowiązków Klienta kurier odbiera uszkodzoną część od KlientaJeśli Klient zażąda wymiany części CRU przez technika DellEMC, naliczona zostanie opłata za wymianę oraz dojazd technika. Wysokość opłaty telefonicznie podaje konsultant działu Wsparcia Technicznego DellEMC.Wybrane części mogą być (na życzenie Klienta) bezpłatnie wymienione przez wykwalifikowanego technika, który przyjedzie na miejsce naprawy i dokona wymiany (są to tzw. części FRU).

Specyfikacja

Podstawowe informacje

Marka
  • Dell
Kod producenta
  • 890BLOHO5M5_3OS5OS