Marketing doświadczeń.. Jak poruszyć zmysły, zaangażować emocje, zdobyć lojalność klientów? CeDeWu Wałbrzych

Marketing Doświadczeń.. Jak Poruszyć Zmysły, Zaangażować Emocje, Zdobyć Lojalność Klientów? Wydawnictwo: CeDeWu EAN: 9788381029124 Przeciętność, bylejakość i banał stały się w marketingu normą. Jego skuteczność jest niewielka, jego przejawy wywołują znudzenie i irytację. Wątpliwa jakość przynosi …

od 80 Najbliżej: 1,8 km

Liczba ofert: 4

Oferta sklepu

Opis

Marketing Doświadczeń.. Jak Poruszyć Zmysły, Zaangażować Emocje, Zdobyć Lojalność Klientów? Wydawnictwo: CeDeWu EAN: 9788381029124 Przeciętność, bylejakość i banał stały się w marketingu normą. Jego skuteczność jest niewielka, jego przejawy wywołują znudzenie i irytację. Wątpliwa jakość przynosi wątpliwą skuteczność. Marketing w praktyce stał się fasadowy, nieudolnie stosowany i nastawiony na szybkie zyski. Ma on niewiele do zaoferowania rosnącej rzeszy konsumentów:• o szybko zmieniających się wymaganiach,• pragnących przeżyć swoje życie w sposób pełny, elastyczny i zróżnicowany,• dla których konsumpcja dóbr staje się drugorzędna, ważne natomiast jest osiągnięcie pożądanego stylu życia i osobistego rozwoju. W rezultacie, pomimo ogromnego dorobku naukowego marketingu i zorientowanej na zaspokajanie potrzeb klienta retoryki dominującej w przedsiębiorstwach, w opinii konsumentów na rynku dominują przeciętne produkty materialne i usługi. O takiej ofercie klienci, nawet jeżeli nie mają do niej zastrzeżeń, szybko zapominają i nie wpływa ona na wzrost ich lojalności. To olbrzymie wyzwanie na miarę powstania nowego paradygmatu marketingu - doświadczenia. Bo nigdy jeszcze wiedza z psychologii, socjologii i antropologii kultury nie była tak bliska i potrzebna ludziom marketingu. W marketingu doświadczeń:• oddziałuje się na zmysły, emocje i intelekt konsumentów,• traktuje się klienta jako aktywnego współtwórcę wartości,• stosuje nowatorskie metody zarządcze. Ukazane w tej - pionierskiej na polskim rynku - książce przykłady marketingu doświadczeń wyznaczają nowy jakościowo standard oferowanej wartości dla klienta. Szpitale Plantree, nowatorstwo parków tematycznych Disneya, na przykładzie na których menedżerowie w Stanach Zjednoczonych uczą się nowych rozwiązań, sieć wypożyczalni samochodów Avis i wiele innych ilustrują wielką marketingową zmianę. Książka jest przeznaczona dla studentów marketingu, komunikacji społecznej i psychologii, jak również praktyków zajmujących się na co dzień reklamą. Autor: Boguszewicz - Kreft Monika Język: polski Wydawnictwo: CeDeWu ISBN : 9788381029124 Rok wydania: 2024 Liczba stron: 301 Format : 23.50x16.50x1.50 cm. Typ publikacji: Książka Data premiery: 2024-10-15 Kategoria: Książki i czasopisma

Specyfikacja

Podstawowe informacje

Autor
  • Monika Boguszewicz-Kreft
Wybrane wydawnictwa
  • CeDeWu
Okładka
  • Miękka
Format
  • 16.5x23.5cm
Rok wydania
  • 2024
Ilość stron
  • 301
ISBN
  • 9788381029124