Samograj. Zaprojektuj firmę, aby działała samodzielnie Ujazd

Trzeba pracować ciężej! Więcej, dłużej, produktywniej. Powtarzają to sobie przedsiębiorcy, szefowie, efektywni pracownicy i każdy, kto stara się utrzymać w czołówce. Towarzyszy temu poczucie, że trzeba wszystkiego dopilnować osobiście, że nie można niczego odpuścić i po prostu należy jakoś sobie …

od 14,90 Najbliżej: 23 km

Liczba ofert: 22

Oferta sklepu

Opis

Trzeba pracować ciężej! Więcej, dłużej, produktywniej. Powtarzają to sobie przedsiębiorcy, szefowie, efektywni pracownicy i każdy, kto stara się utrzymać w czołówce. Towarzyszy temu poczucie, że trzeba wszystkiego dopilnować osobiście, że nie można niczego odpuścić i po prostu należy jakoś sobie poradzić z nawałem pracy. Nie ma mowy o wolnym weekendzie, o wieczornym wyjściu z przyjaciółmi czy po prostu o spędzeniu czasu z rodziną. Dobrze to znasz. Tylko... gdzie w tym są marzenia związane z Twoją firmą? Dzięki tej książce je odzyskasz. Odzyskasz też równowagę, złapiesz oddech, pojedziesz na wakacje. Ale najpierw musisz sprawić, aby firma zaczęła działać jak dobrze naoliwiony mechanizm. Jak automat. To w sumie absurdalnie proste zadanie. W tym poradniku znajdziesz dokładne wyjaśnienie zasad działania koncepcji automatycznie działającej firmy, a także opis wdrażania tej strategii. Dowiesz się, jak odróżniać sprawy kluczowe od mniej istotnych, w jaki sposób przekonać swój zespół do zmiany i jak stopniowo, w ramach codziennych zadań, doprowadzić firmę do automatycznego działania. A Ty znajdziesz czas na to, co ważne, na to, co uwielbiasz robić najbardziej ? po to przecież powstała Twoja firma! W książce: czym grozi pułapka przetrwania i jak się z niej wyplątać czym jest strategia Samograja i jakie korzyści przynosi z jakich etapów składa się wdrażanie Samograja na co zwracać uwagę, aby odnieść korzyści z Samograja skąd się bierze opór przed Samograjem i jak sobie z nim poradzić Swoboda, radość i równowaga? Tak działa firma automat! Spis treści: Opinie pierwszych czytelników Samograja Wstęp Rozdział 1. Dlaczego Twoja firma (ciągle) tkwi w miejscu Rozwiązanie nie jest rozwiązaniem Nowe ujęcie prawa Parkinsona Unikanie ryzyka Pułapka przetrwania Siedem etapów strategii Samograja Samograj w akcji Rozdział 2. Etap pierwszy. Przeanalizuj czas swojej firmy 4D prowadzenia firmy funkcjonującej jak samograj Samo Działanie to droga donikąd Komplikacje związane z delegowaniem zadań i odpowiedzialności Kompozycja 4D docelowe wartości procentowe Analiza aktywna Zacznij od 1% Owszem, doprowadzenie do tego, żeby firma funkcjonowała jak samograj, jest możliwe Operacja Wakacje Samograj w akcji Rozdział 3. Etap drugi. Zadeklaruj Funkcję Królowej Pszczół Twojej firmy Identyfikowanie i deklarowanie firmowej Funkcji Królowej Pszczół metoda karteczek samoprzylepnych Samograj w akcji Rozdział 4. Etap trzeci. Ochrona i obsługa FKP Wszystkie ręce na pokład Ćwiczenie: piasta i szprychy Z czego zrezygnować, co zlecić komuś innemu, a co ograniczyć? Piasta i szprychy w akcji A gdy to Ty obsługujesz FKP Gdy królowa chce pozostać królową Samograj w akcji Rozdział 5. Etap czwarty. Przechwyć systemy Systemy już istnieją Przechwytywanie systemów Wolność prowadzi do mistrzostwa (czyli co widać z wysokości 10 000 metrów) Rzeki wybierają najbardziej oczywiste koryta Samograj w akcji Rozdział 6. Etap piąty. Zbilansuj zespół Właściwi ludzie Kiedy powinienem zatrudniać? Kogo powinienem zatrudnić? Największy problem zaufanie Jaką strukturę powinien mieć mój zespół? Ćwiczenie: analiza cech zawodowych Wnioski płynące z analizy Ćwiczenie: analiza czasu zespołu w systemie Samograja Podsumowanie: pierwsze pięć etapów w akcji Samograj w akcji Rozdział 7. Etap szósty. Ustal, kogo będziesz obsługiwać Twój rynek zbytu to nie wszyscy Kim są Twoi klienci? W jaki sposób? Samograj w akcji Rozdział 8. Etap siódmy. Miej oko na swoją firmę Nie komplikuj sobie życia Przyciąganie, konwertowanie, dostarczanie i inkasowanie Wszystko po kolei Rozwiązywanie odpowiednich problemów Gdy FKP jest jasno określona, wskaźniki to rewelacyjne narzędzia Samograj w akcji Rozdział 9. Opór (i jak sobie z nim radzić) Gdy wszystko wskazuje na to, że się nie uda Opór ze strony partnerów biznesowych Opór ze strony wszystkich innych Samograj w akcji Rozdział 10. Czterotygodniowe wakacje Dlaczego wakacje mają trwać akurat cztery tygodnie? Wyjedź na wakacje naprawdę Operacja Wakacje Osiemnaście miesięcy przed terminem deklaracja Szesnaście miesięcy przed terminem przeprowadź analizę czasu Czternaście miesięcy przed terminem powiedz członkom zespołu Dwanaście miesięcy przed terminem rozpocznij ograniczanie aktywności Dziesięć miesięcy przed terminem dalsze ograniczanie aktywności Osiem miesięcy przed terminem oceń postępy i ostatecznie mianuj zastępców Sześć miesięcy przed terminem przeprowadź test Cztery miesiące przed terminem przeprowadź kolejne testy Dwa miesiące przed terminem zaplanuj całkowitą separację Miesiąc przed terminem wejdź w rolę obserwatora Tydzień przed terminem zrób sobie wakacje w pracy 24 godziny przed początkiem Operacji Wakacje Na wakacjach Po powrocie Zakończenie Podziękowania Słowniczek kluczowych terminów Od autora O autorze: Mike Michalowicz jest amerykańskim autorem bestsellerów i seryjnym przedsiębiorcą. Pisał poświęcone przedsiębiorczości felietony do Wall Street Journal, później w pełni poświęcił się badaniu, opracowywaniu i testowaniu w praktyce innowacyjnych, skutecznych strategii zarządzania firmą. Obecnie kieruje dużymi przedsiębiorstwami, jest również rozchwytywanym mówcą i powszechnie szanowanym rzecznikiem przedsiębiorczości.

Specyfikacja

Podstawowe informacje

Autor
  • Mike Michalowicz
Wybrane wydawnictwa
  • Onepress
Okładka
  • Miękka
Rok wydania
  • 2021
Ilość stron
  • 224
ISBN
  • 9788328380318