Dji Gwarancja Care Refresh do Osmo Nano (1 rok) - Karta Ujazd

UWAGA! Produkt wysyłamy w formie fizycznej lub mailowej, który nie podlega zwrotowi.Prosimy o rozważne i przemyślane zakupy. DJI Care Refresh to kompleksowy i niezawodny plan ochrony, który zapewniaproduktom DJI odpłatną wymianę uszkodzonego produktu na nowy. Usługa może być aktywowana w każdym …

od 99 Najbliżej: 13 km

Liczba ofert: 31

Oferta sklepu

Opis

UWAGA! Produkt wysyłamy w formie fizycznej lub mailowej, który nie podlega zwrotowi.Prosimy o rozważne i przemyślane zakupy. DJI Care Refresh to kompleksowy i niezawodny plan ochrony, który zapewniaproduktom DJI odpłatną wymianę uszkodzonego produktu na nowy. Usługa może być aktywowana w każdym momencie - po 30 dniach od aktywacji urządzenia konieczne będzie przesłanie do DJI filmu weryfikacyjnego. Łączny czas usługi, uwzględniając przedłużenia wynosi 3 lata, a to aż 6 wymian! Więcej informacji znajdziesz poniżej. Koszt wymiany Dla kamer DJI Osmo Nano koszt każdej wymiany w ramach DJI Care Refresh wynosi: 139 PLN Roczny plan DJI Care Refresh obejmuje dwie wymiany. Dwuletni plan DJI Care Refresh obejmuje cztery wymiany. Aktywacja DJI Care Refresh Odwiedź stronę internetową producenta producenta Następnie wprowadź swój kod Care Refresh, numer seryjny drona oraz swoje dane. Usługa zostanie aktywowana i automatycznie przypisana do drona. Potwierdzenie aktywacji DJI Care Refresh otrzymasz drogą mailową. Przedłużenie usługi DJI Care Refresh Masz możliwość przedłużenia swojej ochrony DJI Care Refresh do maksymalnie 3 lat. Przedłużenia można dokonać wyłącznie za pomocą rocznego planu w czasie trwania aktualnego planu lub w ciągu 15 dni od daty zakończenia ważności usługi. Po tym terminie konieczne będzie dostarczenie producentowi filmu weryfikacyjnego. Możliwość przedłużenia gwarancji producenta Jeśli w trakcie okresu ważności usługi nie skorzystasz z opcji wymiany ani razu, DJI automatycznie przedłuży Twoją gwarancję producenta o kolejny rok jako bonus. Dotyczy następujących modeli: DJI Mavic 3 Pro, DJI Mavic 3 Pro Cine, DJI Mini 2 SE, DJI RS 3 Mini, DJI Mini 3, DJI Mavic 3 Classic, Osmo Mobile 6, Osmo Mobile SE, Osmo Action 3, DJI Avata, DJI RS 3, DJI RS 3 Pro, DJI Mini 3 Pro, DJI Mavic 3, DJI Mavic 3 Cine lub DJI Action 2 Jak skorzystać z usługi? Procedura postępowania w razie wypadku jest banalnie prosta. Wystarczy, że zgłosisz awarię na stronie producenta i wyślesz uszkodzony sprzęt z adnotacją o posiadaniu DJI Care Refresh. Po otrzymaniu wyceny naprawy możesz wybrać, czy się na nią decydujesz, czy wolisz skorzystać z wymiany w ramach Usługi Serwisowej. W przypadku wyboru drugiej opcji wystarczy uiścić odpowiednią opłatę, a wymienione urządzenie zostanie priorytetowo odesłane. DJI Care Refresh nie obejmuje Zgubionej bądź częściowo zgubionej kamery lub akcesoriów. Kradzieży lub porzucenia produktu; Uszkodzeń spowodowanych użytkowaniem niezgodnie z instrukcją obsługi oraz uszkodzeń obudowy, które nie wpływają na działanie produktu; Bezpośrednich lub niebezpośrednich uszkodzeń spowodowanych działaniem sił wyższych oraz usterek powstałych poza okresem ważności DJI Care Refresh; Dodatkowych opłat związanych z ulepszaniem modelu, poprawianiem jego działania; Usterek wynikających z przeprowadzania modyfikacji, które nie są zgodne z zaleceniami znajdującymi się w podręczniku użytkownika bądź z używania niekompatybilnych ładowarek lub oprogramowania; Usterek wynikających z korzystania z nieautoryzowanych akcesoriów, akumulatorów bądź oprogramowania;

Specyfikacja

Producent
  • DJI
Model
  • CP.SH.CR000717.01