Zdjęcie Motul 8100 X-clean C3 5W40 5L - Tyszowce

Motul 8100 X-clean C3 5W40 5L Tyszowce

4,89
748 opinii

Motul 8100 X-clean C3 5W40 5L Motul 8100 X-clean 5W40 spełni oczekiwania najbardziej wymagających osób – to olej w 100% syntetyczny, określany mianem Mid-SAPS. Olej samochodowy Motul 8100 X-clean 5W40 stworzony został specjalnie po to, by współgrać z filtrami cząstek stałych (DPF) oraz …

Ostatnia znana cena: 156,47 zł Najbliżej: brak

Liczba ofert: 0

Opis

Motul 8100 X-clean C3 5W40 5L Motul 8100 X-clean 5W40 spełni oczekiwania najbardziej wymagających osób – to olej w 100% syntetyczny, określany mianem Mid-SAPS. Olej samochodowy Motul 8100 X-clean 5W40 stworzony został specjalnie po to, by współgrać z filtrami cząstek stałych (DPF) oraz katalizatorami trójfunkcyjnymi (TWC).  Przeznaczony jest dla samochodów mających silniki diesla z bezpośrednim wtryskiem paliwa. To nie wszystko – olej silnikowy Motul 8100 X-clean 5W40 sprawdzi siętakże do silników benzynowych zgodnych z normami Euro 4, Euro 5 oraz Euro 6. To silniki, które potrzebują stosowania oleju klasy ACEA C3 o wysokiej lepkości wysokotemperaturowej HTHS.  Dla jakich marek samochodowych olej Motul będzie odpowiedni?  Olej silnikowy Motul 8100 X-clean 5W40 został zatwierdzony przez większość producentów samochodowych. Może być stosowany w samochodach popularnych marek, takich jak:  Kia, Hyundai, Honda, Mitsubishi, Nissan, Suzuki i SsangYong.  Syntetyczny olej silnikowy Motul dopuszczony jest również do użytku w silnikach General Motors GM Dexos2™ oraz Mercedes-Benz MB 229.51 czy Renault RN0710-RN0700. Przeznaczony jest również do stosowania w samochodach osobowych. To sprawia, że olej silnikowy dopasowany jest do wielu modeli samochodów, które popularne są na polskich drogach. 

Specyfikacja

Podstawowe informacje

Marka
  • Motul
Model
  • Motul 8100 X-Clean
Rodzaj
  • Syntetyczne
Przeznaczenie
  • Samochody osobowe
Klasa lepkości
  • 5W40
Pojemność
  • 5L
Specyfikacja jakościowa
  • ACEA C3

Opinie Motul 8100 X-clean C3 5W40 5L

Na liście znajdują się opinie, które zostały zweryfikowane (potwierdzone zakupem) i oznaczone są one zielonym znakiem Zaufanych Opinii. Opinie niezweryfikowane nie posiadają wskazanego oznaczenia.

Ocena ogólna
4,89 na podstawie 748 opinii
  • Michał
    5
    Opinia została napisana przez użytkownika, który kupił produkt.
    Przejechałem na tym oleju 22 tyś. bez wymiany ( wiem, wiem dużo za dużo ale okoliczności mnie zmusiły), olej nie zmienił nawet koloru na czarny tylko był troszkę ciemniejszy niż nowy. Od czasu jak zacząłem go używać skończył się problem "brania" oleju przez silnik. Wcześniej używałem innego i dolewałem co 5 tyś. To już moja 3 wymiana na ten olej i jestem bardzo zadowolony,
    • cicha praca silnika
    • jakość
    • smarowanie
    • trwałość
  • Konrad
    5
    Opinia została napisana przez użytkownika, który kupił produkt.
    Dyskusja o olejach samochodowych jest jak gra w szachy z gołębiem - bez sensu. Każdy ma swoje własne preferencje Ja zmieniam olej raz w roku, tj. co około 25 tyś. km (w listopadzie). Motul zawsze daje radę. Nawet po takim czasie nie gęstnieje za bardzo przy przymrozkach, nie jest za rzadki przy gorącym silniku. Silnik 2.2HDI od Peugeot/Citroen.
    • jakość
    • smarowanie
    • trwałość
  • Łukasz
    5
    Opinia została napisana przez użytkownika, który kupił produkt.
    Porządny syntetyk w przystępnej cenie. Wcześniej używałem pseudosyntetyczny Castrol Magnatec (zalecany przez serwis), który znikał i trzeba go było wiecznie dolewać. Jak do tej pory 2000 km i brak ubytków. Auto wyraźnie ciszej pracuje.
  • w...r
    5
    Opinia została napisana przez użytkownika, który kupił produkt.
    Olej 100 procent na rynek niemiecki gdyż na opakowaniu jest technologia wykonania syntetyczna a na rynek polski ten sam olej ma napis 100 syntetyk w Niemczech są inne przepisy a w Polsce naciąganie na syntetyka a w rzeczywistości ro to hydro krakowalny olej
    • cicha praca silnika
    • jakość
  • Pisar
    5
    Opinia została napisana przez użytkownika, który kupił produkt.
    olej zalalem do Passata '03 2,5TDI 180KM. Od wymiany skonczyly sie poranne chmurki przy odpalaniu po niezbyt dynamicznej jezdzie,odpala na strzal po chlodnej nocy no i chyba rzeczywiscie silnik sie troszke wyciszyl.Jestem zadowolony.