Zarządzanie. Nowe otwarcie mobi,epub Zbiorowa Praca Tychy

E-Book - Produkt w wersji cyfrowej Tytuł : Zarządzanie. Nowe otwarcie Autor: Praca zbiorowa Format pliku: mobi, epub Wydawnictwo: Poltext Liczba stron: 384 Rok wydania: 2023 ISBN: 978-83-8175-467-5 język: polski Opis Podręcznik skierowany jest przede wszystkim do studentów – niezależnie od …

od 93,60 Najbliżej: 32 km

Liczba ofert: 1

Oferta sklepu

Opis

E-Book - Produkt w wersji cyfrowej Tytuł : Zarządzanie. Nowe otwarcie Autor: Praca zbiorowa Format pliku: mobi, epub Wydawnictwo: Poltext Liczba stron: 384 Rok wydania: 2023 ISBN: 978-83-8175-467-5 język: polski Opis Podręcznik skierowany jest przede wszystkim do studentów – niezależnie od kierunków studiów – oraz absolwentów studiów wyższych, a także przedsiębiorców i menedżerów, którzy chcą pogłębić swoją wiedzę z zarządzania. Główna część publikacji zawiera kompleksowe omówienie podstawowych zagadnień z zakresu zarządzania. Przejrzysty układ treści uwzględnia różne style uczenia się, a czytelny podział zagadnień i atrakcyjne grafiki czynią ją przyjazną dla Czytelnika. Na początku każdego z 13 rozdziałów zostały wymienione cele uczenia się, które ukierunkowują proces przyswajania wiedzy. Definicje kluczowych pojęć umieszczone na marginesach ułatwiają zapamiętywanie informacji i powtórkę materiału. Praktyczne przykłady przytoczone w tekście stanowią ilustrację omawianych teorii, odnosząc je do świata biznesowego. Efektywną naukę wspierają również kończące każdy rozdział ćwiczenia. Czytelnik może sprawdzić, czy zrozumiał najważniejsze koncepcje, oraz zastosować zdobytą wiedzę w rozwiązywaniu realnych problemów związanych z zarządzaniem. Autorzy odnoszą się również do trudnych wyzwań, z którymi mierzą się współcześni menedżerowie. Dzięki temu Czytelnicy, którzy nie są jeszcze praktykami zarządzania, będą lepiej przygotowani do rozwiązywania problemów i pełnienia funkcji menedżera we współczesnych organizacjach. Spis treści O autorach 9 Wstęp 11 Historia zarządzania 13 KIERUNEK KLASYCZNY 14 Kierunek naukowego zarządzania 14 Kierunek administracyjny 16 Zarządzanie i przywództwo 25 NA CZYM POLEGA ZARZĄDZANIE? 26 Czym jest organizacja? 27 KIM JEST MENEDŻER? 29 Funkcje zarządzania 30 Role menedżerskie 33 Umiejętności menedżerskie 34 KIM JEST PRZYWÓDCA35 Teorie przywództwa 39 PRZYWÓDZTWO I ZARZĄDZANIE 45 Zarządzanie etyczne i odpowiedzialne 51 Czym jest odpowiedzialność społeczna ? 52 Definicje pojęcia CSR 53 CSR a zrównoważony rozwój 60 Czym jest etyka w biznesie ? 62 Zachowanie etyczne a nietyczne 63 Struktury etyczne. 66 Etyka w kontekście międzynarodowym. 69 Otoczenie i interesariusze 73 CO TO JEST OTOCZENIE ORGANIZACJI? 74 Struktura a otoczenie 76 Czym są zasoby organizacji? 77 Czym są procesy w organizacji? 85 Czym jest równowaga organizacyjna?. 89 Podejście systemowe 101 KIM SĄ INTERESARIUSZE ORGANIZACJI? 102 Zarządzanie innowacjami i przedsiębiorczość .109 CZYM SĄ INNOWACJE? 110 Źródła innowacji 110 Rodzaje innowacji 115 CZYM JEST PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ ? 124 Organizacja przedsiębiorcza i biurokratyczna 127 Zarządzanie międzynarodowe 135 CZYM JEST HANDEL MIĘDZYNARODOWY? 136 Rola i znaczenie organizacji międzynarodowych 136 CZYM JEST UMIĘDZYNARODOWIENIE? 137 Różne typy organizacji międzynarodowych 138 Formy umiędzynarodowienia. 139 Dlaczego firmy się umiędzynaradawiają? 141 Jak firmy się umiędzynarodawiają – model uppsalski .145 Zarządzanie międzykulturowe 148 Zarządzanie strategiczne 161 CZYM JEST STRATEGIA? 162 Zarządzanie strategiczne 163 Jak zbudować przewagę konkurencyjną? 171 Wyzwania związane z planowaniem strategicznym 176 ZARZĄDZANIE WARTOŚCIĄ 180 Proces tworzenia wartości dla producenta 180 Zarządzanie wartością 188 Warunki skutecznego zarządzania wartością 193 Zarządzanie wiedzą 201 CZYM JEST WIEDZA? 202 Rodzaje wiedzy 205 Cechy wiedzy 206 Tworzenie wiedzy 208 Pomnażanie wiedzy 208 PRZEWAGA KONKURENCYJNA OPARTA NA WIEDZY 210 Zarządzanie wiedzą 212 Wyzwania związane z zarządzaniem informacją i wiedzą. 217 Big Data 220 Marketing 227 CZYM JEST MARKETING 228 Znaczenie marketingu dla organizacji. 229 E-marketing 230 Segment rynku 231 INSTRUMENTY MARKETINGOWE 234 Produkt 235 Marka 242 Cena 249 Kanał dystrybucji 250 Komunikacja marketingowa 252 Formalizacja i struktura 257 CZYM JEST FORMALIZACJA? 258 Normatywna teoria formalizacji 260 Jak stosować formalizację 265 CO TO JEST STRUKTURA ORGANIZACYJNA? 268 Części składowe struktur 268 Typy struktur 273 Czynniki strukturotwórcze 281 Kształtowanie struktur organizacyjnych 288 Kultura organizacyjna 293 CZYM JEST KULTURA ORGANIZACYJNA? 294 Piramida kultury 295 Wymiary kultury organizacyjnej 299 Skąd się bierze kultura organizacyjna? 301 Proces akulturacji 304 Funkcje kultury organizacyjnej 306 ZMIANA KULTUROWA 308 W jaki sposób oddziaływać na kulturę organizacyjną? 311 Zarządzanie ludźmi 317 Czym jest zarządzenie zasobami ludzkimi ? 318 Sytuacja zawodowa 321 CZYM JEST MOTYWACJA? 325 Motywowanie pracowników 327 Wczesne teorie motywacji 328 Współczesne teorie motywacji 333 Instrumenty motywacji 336 Zarządzanie różnorodnością 345 Czym jest różnorodność. 346 Przeciwdziałanie dyskryminacji 347 Czym jest zarządzanie różnorodnością ? 350 Zarządzanie różnorodnością w USA 351 Zarządzanie różnorodnością w Europie 352 Zarządzanie różnorodnością w Polsce 353 Bibliografia 367 Indeks osobowy 379 Indeks rzeczowy 375 ---- Ważne informacje o produkcie E-BOOK - PRODUKT W WERSJI CYFROWEJ Plik pobierzesz na swoim koncie Allegro w zakładce ‘’Moja półka’’. Musisz posiadać konto w Allegro, aby dokonać zakupu e-booka. E-booka przeczytasz na: czytniku (Kindle, PocketBook, Onyx, Kobo i inne), smartfonie, tablecie lub komputerze. Informacja o formacie e-book zamieszczona jest w opisie aukcji. E-book zostanie zabezpieczony za pomocą znaku wodnego i nie posiada DRM

Specyfikacja

Podstawowe informacje

Autor
  • Zbiorowa Praca
Wybrani autorzy
  • Praca zbiorowa
Rok wydania
  • 2023
Wybrane wydawnictwa
  • Poltext
Kategorie
  • Historia
Ilość stron
  • 384
Format
  • MOBI
  • EPUB

Opinie Zarządzanie. Nowe otwarcie mobi,epub Zbiorowa Praca Tychy

Na liście znajdują się opinie, które zostały zweryfikowane (potwierdzone zakupem) i oznaczone są one zielonym znakiem Zaufanych Opinii. Opinie niezweryfikowane nie posiadają wskazanego oznaczenia.

Ocena ogólna
5 na podstawie 1 opinia
  • Wiesław
    5
    Opinia została napisana przez użytkownika, który kupił produkt.
    Szkoda, że nie ma wersji PDF