YATO Ściągacz do przegubów 20 mm (YT-0614) Tychy

1,83
3 opinie

Ściągacz do przegubów kulowych to praktyczne, profesjonalne narzędzie, którego nie powinno zabraknąć w żadnym warsztacie Kzf.Nadaje się do wyciskania śrub blokujących bez konieczności używania narzędzi udarowych. Działa na zasadzie prasy śrubowej.Drążki kierownicze i przeguby kulowe nie ulegają …

od 64,50 Najbliżej: 35 km

Liczba ofert: 1

Oferta sklepu

Opis

Ściągacz do przegubów kulowych to praktyczne, profesjonalne narzędzie, którego nie powinno zabraknąć w żadnym warsztacie Kzf.Nadaje się do wyciskania śrub blokujących bez konieczności używania narzędzi udarowych. Działa na zasadzie prasy śrubowej.Drążki kierownicze i przeguby kulowe nie ulegają uszkodzeniu podczas wyciskania.Długość: 275 mmRozmiar łba śruby: 16 mmJedno narzędzie do sworzni kulistych 20 mm Uniwersalny ściągacz do sworzni kulistych.Wykonany z wysokiej jakości kutej stali odlewanej ciśnieniowo i wytrzymałej śruby.Nadaje się do demontażu przegubów kulowych dźwigni układu kierowniczego, drążków kierowniczych, sworzni kół itp.Długość ściągacza 275 mm, maks. średnica sworznia 20 mm. Szczęki można rozwierać w zakresie od 10 do 45 mm. YATO ŚCIĄGACZ DO PRZEGUBÓW 20mm 0614Wykonany z kutej stali stopowej CrV.Ramiona chromowaneŚruba centralna oksydowana, czarnaNapęd hex 16 mmDługość 275 mmZakres pracy 20 mm. EigenschaftenFarbe of Produkt.*SilberMaterialfrombody.*StahlIlość w opakowaniu*1 Stück(e)Waga i wymiaryWysokość275 mm Ściągacz sworznia zwrotnicy YATO 275 mm | YT-0614 Uniwersalny ściągacz wykonany z wysokiej jakości stali odlewanej ciśnieniowo z..

Specyfikacja

Podstawowe informacje

Marka
  • Yato

Opinie YATO Ściągacz do przegubów 20 mm (YT-0614) Tychy

Na liście znajdują się opinie, które zostały zweryfikowane (potwierdzone zakupem) i oznaczone są one zielonym znakiem Zaufanych Opinii. Opinie niezweryfikowane nie posiadają wskazanego oznaczenia.

Ocena ogólna
1,83 na podstawie 3 opinie
  • Użytkownik Ceneo
    2,5
    Jak już ktoś napisał powyżej, śruby M8 łączące obie części ściągacza są zrobione z plasteliny. Żeby wykręcić dolny sworzeń w 20 letnim Polonezie, nie dały rady nawet śruby o twardości 8.8 a dopiero śruby klasy 12.9. Zatem każdy kto zakupi ten ściągacz powinien od razu wykręcić 2 oryginalne śruby i wstawić w ich miejsce imbusy klasy minimum 10.9, najlepiej kupić długie np. M8x80 tak żeby nie były nagwintowane do końca. Następnie włożyć je do ściągacza, i dogwintować tak żeby gwint zaczynał się dopiero po przejściu śruby przez obie blaszki. Inaczej będzie ścinać śruby przy bardziej zapieczonych sworzniach. Dopiero po takim zabiegu ten ściągacz się do czegokolwiek nadaje.
  • Użytkownik Ceneo
    1
    Kupiłem ten sciągacz przy pierwszym użyciu strzelila jedna ze srebnych srub czyli uzyto bardzo kiepskich materiałów całe szczeście oddałem i odzyskałem pieniądze nie polecam
    • jakość
    • łatwość obsługi
    • wytrzymałość
  • Użytkownik Ceneo
    2
    Nie trzeba Poloneza, przy nowszej Hondzie Accord gwint się obrobił...