Web 2.0. Przewodnik Po Strategiach (Ebook) Tychy

Poznaj strategie i modele biznesowe, które podniosą wyniki finansowe Twojej firmy! Jak zarabiać, dostarczając usługi za darmo? Jak stworzyć dochodowy biznes, oparty na Web 2.0? Jak włączyć strategie Web 2.0 w istniejące przedsięwzięcie? Jeśli myślisz, że Web 2.0 to wyłącznie technologia budowy …

od 19,50 Najbliżej: 32 km

Liczba ofert: 2

Oferta sklepu

Opis

Poznaj strategie i modele biznesowe, które podniosą wyniki finansowe Twojej firmy! Jak zarabiać, dostarczając usługi za darmo? Jak stworzyć dochodowy biznes, oparty na Web 2.0? Jak włączyć strategie Web 2.0 w istniejące przedsięwzięcie? Jeśli myślisz, że Web 2.0 to wyłącznie technologia budowy interaktywnych portali internetowych, jesteś w błędzie. Web 2.0 to rewolucja! To nowy sposób komunikacji przez internet, umożliwiający użytkownikom wspólne tworzenie witryny i dzielenie się wiedzą. Dzięki efektom sieci Web 2.0 staje się źródłem okazji biznesowych. Jest miejscem, gdzie zaawansowana technologia łączy się z biznesem i gdzie -- udostępniając usługi za darmo -- możesz zarabiać. Web 2.0 przyjmuje bowiem fundamentalnie odmienny punkt widzenia na relacje między biznesem, klientami i partnerami, a więc udostępnia nam wszystkim nowe modele biznesowe. Książka "Web 2.0. Przewodnik po strategiach" zawiera omówienie wszystkich potrzebnych w biznesie technik i narzędzi analitycznych, co składa się na ogólny obraz ekonomii opartej na Web 2.0. Z tego podręcznika dowiesz się, jak powstają efekty sieci, w jaki sposób prowokować i wykorzystywać okazje biznesowe oraz zarabiać pieniądze na dostarczonych przez użytkowników wartościach. Uwierzysz, że za pomocą Web 2.0 mogą bogacić się i korporacje, i niewielkie przedsiębiorstwa. Poznasz sprawdzone narzędzia i strategie oraz rewolucyjne modele biznesowe, stosowane przez takie firmy, jak Google czy Amazon. Pamiętaj, że tym firmom przyniosły one wielki sukces i ogromne zyski. Wspólna wartość użytkowników portalu Odkrywanie i wykorzystywanie grup internetowych Pozytywne efekty sieciowe w Web 2.0 Spieniężanie sieci społecznych Koszty pozyskania klienta i szybkość wzrostu zysku z reklam Tworzenie wartości w sieciach społecznych Rozwijanie zdolności adaptacyjnych przez Web 2.0 Style innowacji Tworzenie biznesplanów Web 2.0 Przyłącz się do rewolucji Web 2.0 i zarabiaj w internecie Wyróżnienie Magazynu Literackiego KSIĄŻKI Redakcja Magazynu Literackiego KSIĄŻKI przyznała książce "Web 2.0 - przewodnik po strategiach" w kwietniu 2009 roku Wyróżnienie za książkę miesiąca w kategorii Ekonomia Spis treści: Przedmowa Wstęp Czym jest Web 2.0 Dla kogo jest ta książka Czego możesz się nauczyć Wykorzystanie Web 2.0 Podziękowania 1. Użytkownicy tworzą wartość Flickr i wspólna wartość użytkowników Wspólna wartość użytkowników i pozytywne efekty sieciowe Rola zaufania w kontaktach i tworzeniu społeczności Tworzenie, porządkowanie i spieniężanie długiego ogona Sześć sposobów, jakimi Flickr tworzy wartość użytkowników przez interakcję Otwórz cyfrową treść na globalną interakcję z użytkownikami Lepsze wyszukiwanie dzięki informacjom wprowadzanym przez użytkowników Odkrywanie i wykorzystywanie grup internetowych Przyspieszanie i wzmacnianie społecznościowych efektów sieciowych w grupach Własne kanały informacyjne użytkowników Zachęć innych, by stali się częścią Twojego cyfrowego ekosystemu Dlaczego udostępnianie może się opłacać? Źródła kosztów Flickr Określanie wartości firmy Spojrzenie wstecz: inne wyzwania Netflix Koszt rozwoju Ucieczka z pułapki Wnioski Koszty pozyskania klienta, zapasy i szybkość wzrostu Krzywe przepływów finansowych i czas do osiągnięcia zyskowności Wycena firmy Końcowa wartość netto przedsiębiorcy/założyciela Pytania pomocnicze Pytania strategiczne Pytania taktyczne 2. Sieci zwielokrotniają efekty działań Pozytywne efekty sieciowe w internecie dzięki Web Rynki n-stronne Zestaw efektów sieciowych Google Efekty sieciowe zaspokajania potrzeb i masa krytyczna Umożliwienie reklamodawcom płacenia za słowa kluczowe: GoTo Wejście Google Optymalizacja wyszukiwania przy użyciu PageRank AdWords: samoobsługowy sposób na dotarcie do długiego ogona zapytań AdRank ustala pozycjonowanie reklamy Uzupełniające efekty sieciowe Blogowanie dla pieniędzy Zalety i wady dodatniego sprzężenia zwrotnego Historia AOL/Google Wnioski Pytania pomocnicze Pytania strategiczne Pytania taktyczne 3. Ludzie nawiązują kontakty Role społeczne: online i offline Jak sieć zmienia kontakty społeczne Przejście ze zwykłej poczty na pocztę elektroniczną Łącznicy, specjaliści i sprzedawcy szerokopasmowo Jak dużo klientów i jak szybko? Krzywa przyswajania Rogersa Krzywa rozpowszechniania Bassa LinkedIn: wizytownik online Gwałtowny wzrost Zaufanie i stopnie oddalenia Spieniężanie sieci społecznych Facebook: przedstaw się online Początkowy wzrost Facebooka Wirusowy wzrost w Facebooku Aplikacje wirusowe Ograniczenia wirusowości: Facebook Beacon Wnioski Wędrówka przez sieci społeczne Tworzenie wartości w sieciach społecznych Przyspieszenie Pytania kontrolne Pytania strategiczne Pytania taktyczne 4. Firmy zarabiają na kompetencjach Zewnętrzne i wewnętrzne siły Rozwijanie zdolności adaptacyjnych: przed siecią Web Od rozpowszechniania treści online do rozpowszechniania kompetencji Oprogramowanie jako usługa (SaaS) Poszukiwanie kompetencji na całym świecie: IBM Integracja Linuksa i Apache Mentoring Ekosystemy i rozpowszechnianie kompetencji Oddanie sklepu: Amazon Pierwsze kroki: wpuszczenie innych sprzedawców do sklepu Następne kroki: dzielenie się kompetencjami zaplecza Pomaganie innym w dzieleniu się kompetencjami Zachęcanie do łączenia kompetencji: Google Wnioski Pytania kontrolne Pytania strategiczne Pytania taktyczne 5. Nowe łączy się ze starym Style innowacji Innowacja konkurencyjna czy zespołowa? Style innowacyjnej współpracy Demokratyczna innowacja Innowacje z tłumu Innowacje open source, ekosystemowe i platformowe Rekombinacyjna innowacja online Łączenie, nie wywracanie Integracja ekosystemów: iPod Apple Ekosystem innowacji platformowej nr 1: produkcja Ekosystem innowacji platformowej nr 2: kreatywność i media Ekosystem innowacji platformowej nr 3: akcesoria Ekosystem innowacji platformowej nr 4: dodatkowe dane dostarczane przez użytkowników Innowacje rekombinacyjne Współpraca z operatorami: Jajah Wrażenia użytkownika Porozumienia umożliwiają działanie Bardziej rekombinacyjna innowacja: iPhone Wnioski Pytania kontrolne Pytania strategiczne Pytania taktyczne 6. Firmy wykorzystują strategie Pięć kroków do Web 2.0 Wykorzystaj wspólną wartość użytkowników Aktywuj efekty sieciowe Wykorzystaj portale społecznościowe Dynamicznie rozpowszechniaj kompetencje Rekombinuj innowacje Tworzenie biznesplanów Web 2.0 Analiza rynku Analiza konkurencyjna Produkty i usługi Terminy i kamienie milowe Kadra zarządzająca i wykonawcza Finanse Rozglądaj się, idąc naprzód A. Przypisy końcowe Rozdział 1. Rozdział 2. Rozdział 3. Rozdział 4. Rozdział 5. Rozdział 6. B. Bibliografia Indeks

Specyfikacja

Fizyczne

Ilość stron
  • 288
Rok wydania
  • 2012
Wybrane wydawnictwa
  • Helion