Relacje sieci handlu detalicznego z klientami i dostawcami na tle uwarunkowań globalnych i lokalnych (PDF) Tychy

Tytuł Relacje sieci handlu detalicznego z klientami i dostawcami na tle uwarunkowań globalnych i lokalnych Autor Katarzyna Bilińska-Reformat Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach ISBN 978-83-7875-233-2 Rok wydania 2015 Katowice Liczba stron 261 Format pdf Spis …

od 22,40 Najbliżej: 32 km

Liczba ofert: 1

Oferta sklepu

Opis

Tytuł Relacje sieci handlu detalicznego z klientami i dostawcami na tle uwarunkowań globalnych i lokalnych Autor Katarzyna Bilińska-Reformat Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach ISBN 978-83-7875-233-2 Rok wydania 2015 Katowice Liczba stron 261 Format pdf Spis treści Wstęp 7 1. Relacje podmiotów gospodarujących w ujęciach teoretycznych 21 1.1. Istota i cechy relacji 21 1.2. Klasyfikacja relacji i ich składowe 35 1.3. Relacje w teorii marketingu i zarządzania 47 1.3.1. Koncepcja marketingu relacyjnego i jej rozwój 47 1.3.2. Koncepcja relacji w zarządzaniu 61 1.4. Podsumowanie 70 2. Sieci handlu detalicznego i ich relacje z otoczeniem 72 2.1. Organizacja sieciowa jako dominująca struktura we współczesnej gospodarce a kategoria sieci handlu detalicznego 73 2.2. Struktura podmiotowa sieci handlu detalicznego 85 2.2.1. Międzynarodowe sieci handlu detalicznego 85 2.2.2. Krajowe sieci handlu detalicznego 92 2.3. Charakterystyka klientów docelowych i ich relacje z sieciami handlu detalicznego 96 2.4. Charakterystyka dostawców i ich relacje z sieciami handlu detalicznego 111 2.5. Podsumowanie 124 3. Uwarunkowania globalne i lokalne działalności sieci handlowych w Polsce 126 3.1. Wpływ „nowej globalizacji” na kształtowanie relacji sieci handlu detalicznego 126 3.2. Orientacja na lokalne warunki działania sieci handlu detalicznego 148 3.3. Wpływ uwarunkowań globalnych i lokalnych na klientów sieci handlowych i zachowania strategiczne sieci 154 3.3.1. Wpływ uwarunkowań globalnych i lokalnych na zachowania klientów sieci detalicznych – wyniki badań 157 3.3.2. Działania strategiczne sieci handlowych w zakresie marketingu relacji 170 3.4. Podsumowanie 181 4. Relacje sieci handlu detalicznego z klientami i dostawcami w świetle wyników badań 183 4.1. Ogólne założenia prowadzonych badań bezpośrednich klientów i dostawców sieci handlowych 183 4.2. Relacje sieci handlu detalicznego z ich klientami w świetle badań 184 4.2.1. Metodyka badań 184 4.2.2. Relacje klientów z placówkami handlowymi i ich determinanty w świetle wyników badań 188 4.2.3. Model czynników kształtowania skłonności klientów do tworzenia relacji z siecią handlową 194 4.3. Relacje sieci handlu detalicznego z ich dostawcami 195 4.3.1. Metodyka badania relacji sieci handlowych z dostawcami 195 4.3.2. Wyniki badań dostawców sieci handlowych 198 4.3.3. Identyfikacja działań związanych ze współpracą i kształtowaniem relacji z dostawcami – case research 204 4.4. Model teoretyczno-opisowy relacji sieci handlowych z klientami i dostawcami 214 4.5. Podsumowanie 217 Zakończenie 219 Bibliografia 225 Spis rysunków 241 Spis tabel 242 Aneks 245

Specyfikacja

Podstawowe informacje

Autor
  • Katarzyna Bilińska-Reformat
Wybrani autorzy
  • Praca zbiorowa
Rok wydania
  • 2015
Kategorie
  • Literatura popularnonaukowa
Ilość stron
  • 261
Format
  • PDF