Programowanie dla najmłodszych. W ruchu, z tabletem, przez zabawę (e-book) Tychy

Przyszli inżynierowie i programiści na start! Programowanie to wspaniała, pełna przygód zabawa. Ty i Twoje dziecko możecie się o tym przekonać dzięki tej wyjątkowej książce. Została opracowana na bazie kilkuletnich doświadczeń zgromadzonych przez Akademię Komputerową Komputrilo podczas …

od 17,45 Najbliżej: 32 km

Liczba ofert: 2

Oferta sklepu

Opis

Przyszli inżynierowie i programiści na start! Programowanie to wspaniała, pełna przygód zabawa. Ty i Twoje dziecko możecie się o tym przekonać dzięki tej wyjątkowej książce. Została opracowana na bazie kilkuletnich doświadczeń zgromadzonych przez Akademię Komputerową Komputrilo podczas przedszkolnych warsztatów programowania. Książka jest przeznaczona dla dzieci w wieku 5 lat, ale znakomicie nadaje się również dla dzieci starszych, rozpoczynających przygodę informatyczną. Szczególny nacisk położono na przedstawienie trudnych zagadnień w sposób przystępny dla każdego dziecka oraz na naukę przez zabawę i w ruchu. Proste, interesujące aplikacje Efektywna nauka z tabletem Wskazówki dla rodziców Zagadnienia przydatne do zrozumienia różnych języków programowania Rozwój myślenia analitycznego oraz kompetencji cyfrowych Elementy matematyki Nawiązania do podstawy programowej zajęć komputerowych i informatyki Rozwiązanie każdego zadania Naukę programowania warto zacząć już w przedszkolu! Spis treści: Wstęp 7 Ważne informacje 8 Instrukcja dla rodzica 8 Co nam będzie potrzebne 9 Co to jest programowanie i kto może programować 9 Rozdział 1. Scratch Junior 11 Na co zwrócić uwagę 12 Przydatne elementy 13 Uruchamianie aplikacji 14 Projekt 1. W prawo, w lewo, hop do góry! 16 Projekt 2. Rakietą w Kosmos! 28 Projekt 3. Nasza pierwsza gra 37 Projekt 4. Wielki występ 43 Projekt 5. Kolorowy tor przeszkód, czyli edytor graficzny 51 Projekt 6. Fotomontaż, czyli edytora graficznego ciąg dalszy 56 Projekt 7. Wielkie bum! 59 Rozdział 2. Box Island 63 Na co zwrócić uwagę 64 Przydatne elementy 65 Uruchamianie aplikacji 65 Projekt 8. Pudełkowe zabawy 67 Projekt 9. Laserowe wyzwanie 79 Projekt 10. Box leniwiec, czyli zrób to za mnie 87 Projekt 11. Z drogi śledzie, bo box jedzie! (projekt opcjonalny, trudny) 93 Rozdział 3. Programujemy roboty (materiał do opcjonalnego wykonania) 99 Dlaczego warto? 100 Projekt 12. Robot na start 101 Projekt 13. Uciekaj myszko do dziury, czyli robot w akcji 104 Rozdział 4. Lightbot Jr 107 Na co zwrócić uwagę 108 Przydatne elementy 109 Uruchamianie aplikacji 109 Projekt 14. Misja zapal światło 111 Projekt 15. Wyzwanie skoki, czyli schody i sprężyny 123 Projekt 16. Będzie wesoło, czyli winda i teleportacja 134 Rozdział 5. Bit by Bit 145 Na co zwrócić uwagę 146 Przydatne elementy 147 Uruchamianie aplikacji 147 Projekt 17. Do domku marsz! 149 Projekt 18. Utrudnienia na drodze 157 Projekt 19. Dużo bitów (projekt opcjonalny, trudny) 162 Projekt 20. Kolorowo (projekt opcjonalny, trudny) 166 Czy to już koniec? Nie, to dopiero początek! 175 O autorze: Urszula Wiejak — założycielka i dyrektorka Komputrilo Akademii Komputerowej, w której przez wiele lat zdobywała doświadczenie w edukacji informatycznej dzieci i młodzieży. Autorka książek z serii Komputrilo Edu poświęconej tematyce programowania przez dzieci. Prywatnie mama trójki młodych pasjonatów komputera.

Specyfikacja

Autor
  • Urszula Wiejak
Wybrane wydawnictwa
  • Helion
Rok wydania
  • 2019
Format
  • PDF
  • MOBI
  • EPUB
Kategorie
  • Programowanie
Ilość stron
  • 176