Brand equity. Metody badania siły marek Trzcińsko-Zdrój

Pojęcie siły marki ( brand equity ) jest obecne w literaturze biznesowej od ponad trzech dekad. W tym czasie pojawiło się mnóstwo propozycji ujęcia tematu z wielu różnych perspektyw, co znalazło swoje przełożenie na metodologie badawcze, zarówno akademickie jak i komercyjne. Książka Dariusza Kubuja …

od 101,99 Najbliżej: 50 km

Liczba ofert: 1

Oferta sklepu

Opis

Pojęcie siły marki ( brand equity ) jest obecne w literaturze biznesowej od ponad trzech dekad. W tym czasie pojawiło się mnóstwo propozycji ujęcia tematu z wielu różnych perspektyw, co znalazło swoje przełożenie na metodologie badawcze, zarówno akademickie jak i komercyjne. Książka Dariusza Kubuja przeprowadza czytelnika przez ten labirynt pojęciowy, głęboko wnikając w genezę i ewolucję poszczególnych podejść na gruncie psychologii, socjologii, ekonomii, marketingu i zarządzania. Czytelnicy z pewnością docenią bardzo rzeczowe recenzje najpopularniejszych metod badania marek dostępne na polskim rynku – nigdy dotychczas nie zaprezentowano aż tylu szczegółów tych metodologii i nie poddano ich krytyce naukowej. Ważnym atutem jest przy tym unikalna wiedza praktyczna Autora, co pozwala na omawianie zalet i wad poszczególnych metod z uwzględnieniem doświadczeń zebranych w ciągu trzydziestoletniej pracy w biznesie. W książce nie zabrakło także ujęcia tematu z punktu widzenia najnowszych osiągnięć psychologii mówiących o roli nieświadomości i wywodzących się z tego nurtu badań neuromarketingowych. Jest to cenne źródło aktualnej wiedzy dla wszystkich praktyków marketingu, którzy zarządzają markami, pracowników firm badawczych oraz osób zajmujących się markami naukowo lub studiujących marketing, biznes i psychologię konsumenta. Książka odwołuje się do bardzo zaawansowanej i rzetelnej wiedzy z zakresu marketingu (badania cenowe), ekonomii i matematyki (rachunek prawdopodobieństwa), wiedzy o reklamie (jej rola w kontekście budowania marek) oraz postaw i procesów nieświadomych (psychologia). Ta interdyscyplinarność jest w mojej opinii ogromną zaletą. Nawet osoba dobrze znająca się na opisywanym zagadnieniu może się wiele nowego dowiedzieć. Autor odnosi się bardzo krytycznie do wielu podejść do rozumienia i badania marek (obecnych w nauce i praktyce), często stosowanych bezrefleksyjnie („bo zawsze się tak robi”), dyskutuje z nimi i argumentuje, dlaczego powinny być inaczej prowadzone. Prof. dr hab. Dominika Maison Katedra Psychologii Biznesu i Innowacji Społecznych, Uniwersytet Warszawski To interdyscyplinarne studium fenomenu marki. Po tę pozycję powinien koniecznie sięgnąć każdy, kto zajmuje się marketingiem, a także wszyscy ci, którzy interesują się światem wokół nas. Marki bowiem ten świat w znacznym stopniu zdominowały. Einstein powiedział kiedyś, że zagadnienia naukowe powinny być przedstawiane tak prosto, jak to możliwe. Ale nie prościej. Dariusz Kubuj tak właśnie przedstawia zagadnienia marki. Nikt w Polsce nie wie o tym temacie więcej niż on. prof. dr hab. Dariusz Doliński, kierownik Katedry Psychologii Społecznej, Wydział Psychologii we Wrocławiu, Uniwersytet SWPS Brand Equity – Metody badania siły marek Książka Dariusza Kubuja to kompleksowe opracowanie na temat siły marki, znanej jako brand equity . Autor wnikliwie bada różnorodne podejścia do tego zagadnienia, oferując czytelnikom unikalne spojrzenie na metodologie badawcze w kontekście psychologii, socjologii, ekonomii, marketingu i zarządzania. Dla kogo jest ta książka? Studenci kierunków związanych z biznesem i marketingiem Pracownicy działów marketingu i zarządzania Akademicy i badacze interesujący się tematyką siły marek Praktycy biznesowi pragnący poszerzyć swoją wiedzę o metody badania marek Co zyskasz dzięki tej publikacji? Dogłębną analizę najpopularniejszych metod badania siły marek Praktyczne wskazówki oparte na trzydziestoletnim doświadczeniu autora w biznesie Rzeczowe recenzje metodologii, które pozwolą na krytyczne spojrzenie na dostępne podejścia Wiedzę na temat ewolucji pojęcia siły marki w różnych dziedzinach nauki Kluczowe tematy i obszary Definicja i znaczenie siły marki Metodologie badawcze w kontekście brand equity Analiza psychologicznych, socjologicznych i ekonomicznych aspektów siły marki Krytyka i ocena popularnych metod badawczych O Autorze Dariusz Kubuj to doświadczony praktyk biznesowy z ponad trzydziestoletnim stażem, który łączy wiedzę teoretyczną z praktycznymi doświadczeniami w zakresie marketingu i zarządzania. Jego unikalne podejście do tematu siły marki czyni tę książkę nieocenionym źródłem wiedzy. O Wydawcy Wydawnictwo Naukowe PWN to renomowany wydawca, który od lat dostarcza wysokiej jakości publikacje naukowe i edukacyjne. Specjalizuje się w literaturze akademickiej, oferując książki, które są cenione zarówno przez studentów, jak i profesjonalistów w różnych dziedzinach. Producent/osoba odpowiedzialna za bezpieczeństwo produktuWydawnictwo Naukowe PWN Spółka AkcyjnaGottlieba Daimlera 202-460 Warszawaasystent.marketing@pwn.com.pl22 6954321

Specyfikacja

Podstawowe informacje

Autor
  • Dariusz Kubuj
Wybrane wydawnictwa
  • PWN
Okładka
  • Miękka
Rok wydania
  • 2022
Ilość stron
  • 420
Tematyka
  • Kariera
ISBN
  • 9788301223250