Decyzyjni Toruń

Wiodące firmy produktowe nie powstają za sprawą magii! Holly Hester-Reilly, H2R Product Science Wydaje się, że liderzy technologiczni, tacy jak Amazon, Apple, Google czy Tesla, przyciągają wybitnych ludzi i dzięki temu wciąż utrzymują swoją innowacyjność. W rzeczywistości ważniejsze jest …

od 43,17 Najbliżej: 2,4 km

Liczba ofert: 7

Oferta sklepu

Opis

Wiodące firmy produktowe nie powstają za sprawą magii! Holly Hester-Reilly, H2R Product Science Wydaje się, że liderzy technologiczni, tacy jak Amazon, Apple, Google czy Tesla, przyciągają wybitnych ludzi i dzięki temu wciąż utrzymują swoją innowacyjność. W rzeczywistości ważniejsze jest środowisko, które pozwala zespołowi produktowemu na wypracowywanie niezwykłych rozwiązań. Większość firm jednak utrzymuje struktury uniemożliwiające wykorzystanie ludzkiej innowacyjności. Oto instrukcja, dzięki której liderzy będą mogli przeprowadzać transformacje w swoich organizacjach! Martin Eriksson, Mind the Product Cagan i Jones stworzyli kompendium wiedzy o przywództwie produktowym Teresa Torres, Product Talk W tej książce znajdziesz wszystkie informacje, które są Ci potrzebne do stworzenia środowiska sprzyjającego tworzeniu innowacyjnych rozwiązań. Dowiesz się, jak dostrzegać i wykorzystywać naturalne talenty każdego członka zespołu. Zapoznasz się z szeregiem praktycznych wskazówek, dzięki którym zidentyfikujesz wszelkie kwestie organizacyjne i kulturowe utrudniające pracę zespołu produktowego. Prześledzisz też liczne przykłady ułatwiające zrozumienie omawianych przez autorów koncepcji i wdrażanie ich we własnej organizacji. Przede wszystkim jednak nauczysz się tego, co najważniejsze: funkcjonowania przywództwa produktowego. Poznaj sekrety organizacji produktowych światowej klasy i zostań takim liderem, jakiego potrzebuje Twój zespół produktowy! Sprawdź, jak konkretnie działają zespoły produktowe, które odnoszą sukcesy Poznaj techniki rekrutacji i coachingu członków zespołów produktowych Opanuj zasady tworzenia inspirujących wizji produktów i strategii produktowych Naucz się przydzielać zespołom problemy do rozwiązania, a nie funkcjonalności do opracowania Dowiedz się, jak przeprowadzić udaną transformację organizacji produktowej Czytajcie, i to już! Phill Terry, Collaborative Gain Oto przewodnik po przywództwie produktowym, jakiego dotąd wszystkim nam brakowało! Gabrielle Bufrem, VMware Lektura obowiązkowa dla liderów produktu! Felipe Castro, Outcome Edge Spis treści: Spis treściCZĘŚĆ I. CZEGO NAUCZYŁY NAS WIODĄCE FIRMY TECHNOLOGICZNE?Rozdział 1. Za kulisami każdej wielkiej firmy Rozdział 2. Rola technologii Rozdział 3. Silne przywództwo produktoweRozdział 4. Upełnomocnione zespoły produktoweRozdział 5. Przywództwo w praktyceRozdział 6. Decyzyjni - przewodnikCZĘŚĆ II. COACHINGRozdział 7. Coaching - sposób myśleniaRozdział 8. EwaluacjaRozdział 9. Plan coachingowyRozdział 10. Rozmowa indywidualnaRozdział 11. Opracowanie pisemneRozdział 12. Kontekst strategicznyRozdział 13. Poczucie własnościRozdział 14. Zarządzanie czasemRozdział 15. MyślenieRozdział 16. Współpraca w zespoleRozdział 17. Współpraca z interesariuszamiRozdział 18. Syndrom oszustaRozdział 19. KlientocentrycznośćRozdział 20. SumiennośćRozdział 21. DecyzjeRozdział 22. Efektywne spotkaniaRozdział 23. EtykaRozdział 24. SzczęścieRozdział 25. Profil liderki: Lisa KavanaughCZĘŚĆ III. DOBÓR PERSONELURozdział 26. Kompetencje i charakterRozdział 27. RekrutacjaRozdział 28. Rozmowa kwalifikacyjnaRozdział 29. ZatrudnianieRozdział 30. Pracownicy zdalniRozdział 31. Przysposabianie do pracyRozdział 32. Poligon dla nowych pracownikówRozdział 33. Oceny efektów pracyRozdział 34. OdejściaRozdział 35. AwanseRozdział 36. Profil liderki: April UnderwoodCZĘŚĆ IV. WIZJA PRODUKTU I ZWIĄZANE Z NIĄ ZASADY Rozdział 37. Tworzenie przekonującej wizjiRozdział 38. Udostępnianie wizji produktuRozdział 39. Zasady dotyczące produktu i kwestie etyczneRozdział 40. Profil liderki: Audrey CraneCZĘŚĆ V. TOPOLOGIA ZESPOŁURozdział 41. Optymalizacja pod kątem upełnomocnianiaRozdział 42. Rodzaje zespołówRozdział 43. Upełnomocnianie zespołów platformowychRozdział 44. Upełnomocnianie zespołów ds. wrażeńRozdział 45. Topologia a bliskość w ujęciu fizycznymRozdział 46. Ewolucja topologiiRozdział 47. Profil liderki: Debby MeredithCZĘŚĆ VI. STRATEGIA PRODUKTOWARozdział 48. KoncentracjaRozdział 49. WnioskiRozdział 50. DziałaniaRozdział 51. ZarządzanieRozdział 52. Profil liderki: Shan-Lyn MaCZEŚĆ VII. CELE ZESPOŁÓWRozdział 53. UpełnomocnianieRozdział 54. Przypisywanie celówRozdział 55. AmbicjaRozdział 56. ZobowiązaniaRozdział 57. WspółpracaRozdział 58. ZarządzanieRozdział 59. OdpowiedzialnośćRozdział 60. Umieszczanie celów w odpowiedniej perspektywieRozdział 61. Profil liderki: Christina WodtkeCZĘŚĆ VIII. STUDIUM PRZYPADKURozdział 62. WprowadzenieRozdział 63. Cele firmyRozdział 64. Wizja produktu i związane z nią zasadyRozdział 65. Topologia zespołówRozdział 66. Strategia produktowaRozdział 67. Cele zespołów produktowychRozdział 68. Efekty biznesoweRozdział 69. Najistotniejsze ustaleniaRozdział 70. Profil liderki: Judy GibbonsCZĘŚĆ IX. WSPÓŁPRACA BIZNESOWARozdział 71. Rola liderów produktówRozdział 72. Zarządzanie interesariuszami a współpracaRozdział 73. Udostępnianie spostrzeżeń i uczenie sięRozdział 74. Utrzymywanie (się) na rynkuRozdział 75. EwangelizacjaRozdział 76. Profil liderki: Avid Larizadeh DugganCZĘŚĆ X. ZAINSPIROWANI, UPEŁNOMOCNIENI I PODDANI TRANSFORMACJIRozdział 77. Sensowna transformacjaRozdział 78. Transformacja w akcjiRozdział 79. Poddani transformacjiRozdział 80. To, co najważniejszeRozdział 81. Cel podróżyPodziękowaniaO autorachInformacje dodatkowe

Specyfikacja

Podstawowe informacje

Autor
  • Chris Jones|Marty Cagan
Wybrane wydawnictwa
  • Onepress
Okładka
  • Broszura
Rok wydania
  • 2023
Ilość stron
  • 424
Tematyka
  • Biznes
ISBN
  • 9788383221663