Panasonic Lumix G9II (Body) + Akumulator Panasonic BLK22 Tłuszcz

4,92
6 opinii

DC-G9M2 Lumix bezlusterkowy aparat cyfrowy Nowa matryca o rozdzielczości 25,2 megapiksela i nowy procesor Fazowy hybrydowy system AF oraz wykonywanie zdjęć seryjnych z prędkością 60 kl./s w trybie AFC 8,0-punktowy system B.I.S. oraz stabilizacja obrazu Dual I.S. 2 (7,5 punktów, 5 osi) Nagrywanie …

od 6 599 Najbliżej: 15 km

Liczba ofert: 16

Oferta sklepu

Opis

DC-G9M2 Lumix bezlusterkowy aparat cyfrowy Nowa matryca o rozdzielczości 25,2 megapiksela i nowy procesor Fazowy hybrydowy system AF oraz wykonywanie zdjęć seryjnych z prędkością 60 kl./s w trybie AFC 8,0-punktowy system B.I.S. oraz stabilizacja obrazu Dual I.S. 2 (7,5 punktów, 5 osi) Nagrywanie wideo w 10-bitowej jakości C4K/4K 60p/50p 4:2:2 Uchwyć najważniejszą chwilę Robienie zdjęć aparatem LUMIX Uchwyć najważniejszą chwilę z niezrównaną wiernością i wyraź ją we własny, unikatowy sposób. Aparat LUMIX G9II udostępnia szeroką gamę opcji, w tym tryb LEICA Monochrome i funkcję REAL TIME LUT, a także najnowszą matrycę oraz procesor przetwarzania obrazów. Uchwyć chwilę Aparat LUMIX G9II jest w pełni wyposażony, począwszy od pierwszego kiedykolwiek w serii LUMIX G fazowego hybrydowego autofokusu po wykonywanie zdjęć seryjnych z szybkością 60 kl./s w trybie AFC i niesamowite filmy w zwolnionym tempie. Niezrównana mobilność Kompaktowy i lekki system jest prosty w użyciu w podróży, a stabilizacja obrazu pozwala fotografować i filmować z ręki nawet w warunkach słabego oświetlenia i w zakresie teleobiektywu. Intuicyjny, ergonomiczny układ i 8-kierunkowy joystick pozwalają na intuicyjne wybieranie obszaru ostrości z prostą obsługą jednym kciukiem. Zaangażowanie LUMIX w robienie zdjęć Uzyskuj bogatsze gradacje tonalne oraz bardziej wyraziste cienie podczas robienia zdjęć w formacie RAW. Połączenie nowej matrycy Live MOS o rozdzielczości 25,2 megapiksela z autofokusem opartym na detekcji fazowej oraz najnowszego procesora przetwarzania obrazu w aparacie LUMIX G9II pozwalają wiernie uwieczniać wszystkie cenne chwile. Uchwyć moment — szybko i precyzyjnie Fazowy hybrydowy autofokus, po raz pierwszy w serii LUMIX G, pozwala fotografować ciągle, z szybkością i precyzją, a wysoce zaawansowany autofokus w aparacie LUMIX G9II przekracza granice w fotografowaniu sportu, dzikiej przyrody i samochodów/motocykli. Po prostu fotografuj Aparat umożliwia wykonywanie zdjęć seryjnych z szybkością 60 kl./s z funkcją AFC*, a także wykonywanie zdjęć seryjnych do około 3 sekund — wszystko przy wizjerze bez czarnych obszarów. Ponadto funkcja trybu Pre-Burst w aparacie LUMIX G9II pozwala cofać się w czasie. Teraz możesz uchwycić obraz w idealnym momencie. Tryb LEICA Monochrome Leica słynie z wyjątkowej jakości zdjęć i cieszy się uznaniem użytkowników na całym świecie za niezwykłą wierność i wyrazistość obrazów. Podczas współpracy nad technologią L2 poznaliśmy filozofię fotografowania wypracowaną przez Leica w trakcie jej długiej historii i udostępniliśmy ten tryb jako jeden z nowych środków wyrazu w aparacie LUMIX. Zapewnia on głębokie kontrasty między bielą a czernią. LUT W CZASIE RZECZYWISTYM Uwiecznij chwilę, nadając jej ostateczny wygląd jeszcze przed edycją. Aparat LUMIX G9II pozwala rejestrować zdjęcia i filmy z zastosowaną tabelą LUT w celu uzyskania odpowiedniej gradacji kolorów. Rozszerz wykładniczo swój zakres ekspresji, korzystając z samego aparatu. Łatwe robienie zdjęć z ręki Puść wodze nieograniczonej kreatywności nawet przy słabym oświetleniu i w zakresie teleobiektywu. Zaawansowana funkcja 8,0-punktowej stabilizacji korpusu* eliminuje drgania nawet przy słabym oświetleniu i długich czasach otwarcia migawki, a stabilizacja obrazu Dual I.S. 2** (7,5 punktów, 5 osi) zapewnia zaawansowaną stabilizację obrazu nawet w zakresie teleobiektywu. Tutaj zaczyna się tworzenie filmów Teraz, dzięki aparatowi LUMIX G9II, uchwycisz ważne momenty na niesamowitym filmie w zwolnionym tempie (C4K/4K, 10 bitów, 120p/100p). Nagrywaj filmy łatwiej i prościej niż kiedykolwiek dotąd. Osiągnij jedność z aparatem Intuicyjny, odpowiednio zaprojektowany układ i 8-kierunkowy joystick pozwalają na intuicyjne wybieranie obszaru ostrości z prostą obsługą jednym kciukiem, co umożliwia szybkie fotografowanie. SPECYFIKACJA Typ Typ: Bezlusterkowy aparat cyfrowy Mocowanie obiektywu: Mocowanie Mikro Cztery Trzecie PRZETWORNIK OBRAZU Typ: Matryca Live MOS (17,3 x 13,0 mm) Efektywna liczba pikseli / Całkowita liczba pikseli: 25,21 megapiksela / 26,52 megapiksela Powłoka antyodblaskowa: Tak Proporcje / Filtr kolorów: 4:3 / Filtr kolorów podstawowych System redukujący kurz: Typ z przesunięciem matrycy ZAKRES Ponad 13 stopni (V-Log) (wydajność matrycy wynosi 60 kl./s lub mniej) Ponad 12 stopni (V-Log) (wydajność matrycy wynosi 61 kl./s lub więcej) ZDJĘCIA Format zapisu pliku: JPEG (DCF, Exif 2.31), RAW Współczynnik proporcji: 4:3 / 3:2 / 16:9 / 1:1 Rozmiar pliku (w pikselach) 4:3: 5776x4336(L) / 4096x3072(M) / 2944x2208(S) / 11552x8672(XL)* / 8192x6144(LL)* * Tryb wysokiej rozdzielczości. 3:2: 5776x3848(L) / 4096x2728(M) / 2944x1960(S) / 11552x7696(XL)* / 8192x5464(LL)* * Tryb wysokiej rozdzielczości. 16:9: 5776x3248(L) / 4096x2304(M) / 2944x1656(S) / 11552x6496(XL)* / 8192x4608(LL)* * Tryb wysokiej rozdzielczości. 1:1: 4336x4336(L) / 3072x3072(M) / 2208x2208(S) / 8672x8672(XL)* / 6144x6144(LL)* * Tryb wysokiej rozdzielczości. Jakość obrazu: RAW / RAW+Fine / RAW+Standard / Fine / Standard (High Resolution mode: Combined / RAW / RAW+Fine / Fine) Przestrzeń barw: sRGB, AdobeRGB FILMY Format zapisu pliku: MOV: H.264/MPEG-4 AVC, H.265/HEVC, Apple ProRes MP4: H.264/MPEG-4 AVC, H.265/HEVC Format audio: MOV: LPCM (2 kanały, 48 kHz/24 bity, 96 kHz/24 bity*) (4 kanały, 48 kHz/24 bity**, 96 kHz/24 bity**) MP4: AAC (2 kanały, 48 kHz/16 bitów) * Po podłączeniu mikrofonu Φ3,5 mm lub adaptera DMW-XLR1 (sprzedawanego oddzielnie). ** Po podłączeniu adaptera DMW-XLR1 (do nabycia osobno). Częstotliwość systemu: 59,94 Hz / 50,00 Hz / 24,00 Hz Obszar obrazu wideo: FULL / PIXEL/PIXEL WIZJER Typ: Wizjer OLED Live View Finder Pikseli: Około 3,68 mln punktów Pole widzenia / Powiększenie: Około 100% / około 1,6x / 0,8x (odpowiednik dla aparatu 35 mm) z obiektywem 50 mm ustawionym na nieskończoność; -1,0 m-1 gdy proporcje są ustawione na 4:3 Dystans widzenia / Regulacja dioptrii: Około 21 mm po ustawieniu na nieskończoność; -1,0 m-1 / -4,0 – +2,0 (dpt) Czujnik oczu: Tak Prędkość wyświetlacza: 120 kl./s / 60 kl./s WYŚWIETLACZ TYLNY Typ: Wyświetlacz TFT LCD ze statycznym panelem dotykowym Rozmiar monitora: O swobodnie ustawianym kącie, 7,6 cm (3 cale), proporcje 3:2 Pikseli: Około 1,84 mln punktów Pole widzenia: Około 100% REGULACJA OSTROŚCI (³) Typ: System autofokusa z wykrywaniem fazy / system autofokusa z detekcją kontrastu Technologia DFD: Tak Tryb ustawiania ostrości: AFS (pojedynczy) / AFC (ciągły) / MF Tryb AF: Śledzenie / Pełny obszar AF / Strefa (pionowa/pozioma) / Strefa / 1-obszarowy+ / 1-obszarowy / Pinpoint * Automatyczne wykrywanie można włączyć, aby przełączać między trybami Człowiek / Zwierzę / Samochód / Motocykl. Za wyjątkiem włączonej opcji Pinpoint. Zakres wykrywania AF: EV -4 - 18 (F2,0, równoważne z ISO100, AFS) Niestandardowe ustawienie AF: Czułość AF, czułość przełączania obszaru AF, prognozowanie obiektu w ruchu Lampka wspomagania AF: Tak Blokada AF: Ustaw przycisk Fn w menu niestandardowym na blokadę AF Sterowanie pierścieniem ostrości: Nieliniowe/Liniowe* (90°/120°/150°/180°/210°/240°/270°/300°/330°/360°/720°/1080°/Maksimum) * Po zamocowaniu zgodnego obiektywu. Inne: AF-ON, AF-ON: do bliży, AF-ON: Do dali, Focus Limiter, Focus Peaking, 1-obszarowa szybkość przesuwania AF, mikroregulacja AF, ciągły AF (podczas nagrywania filmów), priorytet ostrości/migawki, przełączanie ostrości w pionie / w poziomie, przytrzymanie blokady AF/AE, AF+MF, MF Assist, MF Guide, blokada pierścienia ustawiania ostrości, wyświetlanie/ukrywanie trybu AF, zakres punktów AF, AF migawki, zwolnienie migawki po wciśnięciu przycisku do połowy, szybki AF, AF z wykrywaniem zbliżenia oka, ramka ostrości w pętli, powiększone wyświetlanie na żywo (film), migawka dotykowa, funkcja Touch AF/AE, panel dotykowy AF, odzyskiwanie ostrości obiektywu KONTROLA EKSPOZYCJI System pomiaru światła: 1 728-strefowy wielopunktowy system wykrywania Tryb pomiaru światła: Wielokrotny / Centralnie ważony / Punktowy / Wyróżniony ważony Zakres pomiaru: EV 0-18 (obiektyw F2,0, równoważne z ISO100) Pokrętło trybu: Program AE (P) / Priorytet przysłony AE (A) / Priorytet migawki AE (S) / Ekspozycja manualna (M) / Creative Video (P/A/S/M)* / Niestandardowy 1, 2, 3, 4 / inteligentny automatyczny * Dostępne są te same operacje ekspozycji, co w trybie P/A/S/M. Kompensacja ekspozycji: 1/3 EV krok ±5EV (±3EV dla filmów) Czułość ISO (standardowa czułość wyjściowa) Zdjęcia: [Normalny] Auto / 50 (rozszerzone ISO) / 100–25600[V-Log] Auto / 125 (rozszerzone ISO) / 500–12800*Możliwość przełączania między krokiem 1/3 lub 1 EV. Filmy: [Normalny] Wydajność matrycy wynosi 60 kl./s lub mniej (bazowe ISO 100): Auto / 50 (rozszerzone ISO) / 100–12800 Wydajność matrycy wynosi 61 kl./s lub więcej (bazowe ISO 100): Auto / 50 (rozszerzone ISO) / 100–3200 / 4000–12800 (rozszerzone ISO)[V-Log] Wydajność matrycy wynosi 60 kl./s lub mniej (bazowe ISO 500): Auto / 125–400 (rozszerzone ISO) / 500–12800 Wydajność matrycy wynosi 61 kl./s lub więcej (bazowe ISO 250): Auto / 125–200 (rozszerzone ISO) / 250–3200 / 4000–12800 (rozszerzone ISO)[Hybrid Log Gamma] Wydajność matrycy wynosi 60 kl./s lub mniej (bazowe ISO 250): Auto / 250–12800 Wydajność matrycy wynosi 61 kl./s lub więcej (bazowe ISO 250): Auto / 250–3200 / 4000–12800 (rozszerzone ISO) * Możliwość przełączania między krokiem 1/3 lub 1 EV. ISO Auto Zdjęcia: [Normalny] Minimalnie: 100–12800 Maksymalnie: Auto / 200–25600[V-Log] Minimalnie: 500–6400 Maksymalnie: Auto / 800–12800 Filmy: [Normalny] Minimalnie: Wydajność matrycy wynosi 60 kl./s lub mniej: 100–6400 Wydajność matrycy wynosi 61 kl./s lub więcej: 100-1600 Maksymalnie: Wydajność matrycy wynosi 60 kl./s lub mniej: Auto / 200–12800 Wydajność matrycy wynosi 61 kl./s lub więcej: Auto / 200–3200[V-Log] Minimalnie: Wydajność matrycy wynosi 60 kl./s lub mniej: 500–6400 Wydajność matrycy wynosi 61 kl./s lub więcej: 250-1600 Maksymalnie: Wydajność matrycy wynosi 60 kl./s lub mniej: Auto / 800–12800 Wydajność matrycy wynosi 61 kl./s lub więcej: Auto / 400–3200[Hybrid Log Gamma] Minimalnie: Wydajność matrycy wynosi 60 kl./s lub mniej: 250–6400 Wydajność matrycy wynosi 61 kl./s lub więcej: 250-1600 Maksymalnie: Wydajność matrycy wynosi 60 kl./s lub mniej: Auto / 400–12800 Wydajność matrycy wynosi 61 kl./s lub więcej: Auto / 400–3200 Blokada AE: Ustaw przycisk Fn w menu niestandardowym na blokadę AE SYSTEM STABILIZACJI OBRAZU System B.I.S. (5 osi / 8,0 punktów*) * Na podstawie normy CIPA [kierunek odchylenia: odległość ustawiania ostrości f=60 mm (odpowiednik dla aparatu 35 mm: f=120 mm) dla obiektywu H-ES12060].Dual I.S. 2 osi (7,5 punktu*) * Na podstawie normy CIPA [kierunek odchylenia: odległość ustawiania ostrości f=140 mm (odpowiednik dla aparatu 35 mm: f=280 mm) dla obiektywu H-FSA14140]. BALANS BIELI Balans bieli: AWB / AWBc / AWBw / światło dzienne / pochmurno / cień / żarówka / lampa błyskowa / ustawienie bieli 1, 2, 3, 4 / ustawienie temperatury kolorów 1, 2, 3, 4 Regulacja balansu bieli: zabarwienie niebieskie/bursztynowe, zabarwienie magenta/zielone Ustawienie temperatury barwowej: 2500–10000 K w 100 K MIGAWKA Typ: Migawka szczelinowa Czas otwarcia migawki: Zdjęcia: Bulb (maks. 30 minut), 1/8000 – 60 Elektroniczna kurtyna przednia: Bulb (maks. 30 minut), 1/2000 – 60 Przysłona elektroniczna: Bulb (maks. 60 s), 1/32000–60 Filmy: 1/25000 – 1/25 Tryb Creative Video M / tryb MF: 1/25000 – 1/8 Samowyzwalacz: 10 s, 3 obrazy / 2 s / 10 s / czas niestandardowy Pilot zdalnego sterowania: Pilot zdalnego sterowania przez DMW-RS2 (sprzedawany oddzielnie) Tryb cichy / Tryb migawki: Tak / Tak (Automatyczna / Mechaniczna / Elektroniczna kurtyna przednia / Elektroniczna / Elektroniczna+NR) BRACKETING Zakres AE: 3, 5, 7 zdjęć z krokiem 1/3, 2/3 lub 1 EV, maks. ±3 EV, pojedyncze/seryjne Bracketing przysłony: 3, 5 lub wszystkie pozycje Bracketing ostrości: 1–999 zdjęć, kroki ustawiania ostrości można ustawić w 10 poziomach Zakres balansu bieli: Trzy obrazy w osi niebieski/bursztynowy lub w osi magenta/zielony, ustawienie temperatury kolorów WYKONYWANIE ZDJĘĆ SERYJNYCH Szybkość wykonywania zdjęć seryjnych Przysłona mechaniczna: H: 14 kl./s (AFS/MF), 10 kl./s (AFC) (z funkcją Live View) M: 6 kl./s (AFS/AFC/MF) (z funkcją Live View) L: 2 kl./s (AFS/AFC/MF) (z funkcją Live View) Elektroniczna kurtyna przednia: H: 14 kl./s (AFS/MF), 9 kl./s (AFC) (z funkcją Live View) M: 6 kl./s (AFS/AFC/MF) (z funkcją Live View) L: 2 kl./s (AFS/AFC/MF) (z funkcją Live View) Przysłona elektroniczna: SH75: 75 kl./s (AFS/MF) SH60: 60 kl./s (AFS/AFC/MF) SH20: 20 kl./s (AFS/AFC/MF) SH75 PRE: 75 kl./s (AFS/MF) SH60 PRE: 60 kl./s (AFS/AFC/MF) SH20 PRE: 20 kl./s (AFS/AFC/MF) H: 14 kl./s (AFS/MF), 9 kl./s (AFC) (z funkcją Live View) M: 6 kl./s (AFS/AFC/MF) (z funkcją Live View) L: 2 kl./s (AFS/AFC/MF) (z funkcją Live View) Liczba nagrywanych obrazów: H/M/L* RAW+JPEG: Ponad 160 zdjęć RAW: Ponad 170 zdjęć JPEG: Ponad 200 zdjęć * Do momentu spadku szybkości zdjęć seryjnych. Podczas rejestrowania w warunkach testowych określonych przez firmę Panasonic. * Gdy używana jest karta SD o klasie szybkości „UHS-II UHS Speed Class 3 (U3)”.SH RAW / RAW+JPEG / JPEG: 200 zdjęć

Specyfikacja

Podstawowe informacje

Marka
  • Panasonic
Rodzaj
  • body
Stabilizacja obrazu
  • Ze stabilizacją obrazu
Rozmiar matrycy
  • 4/3 cala
Zoom optyczny
  • 0x
Lampa błyskowa
  • Możliwość podpięcia
Karty pamięci
  • SD
  • SDHC
  • SDXC
Wizjer
  • Z wizjerem
Rozmiar wyświetlacza LCD
  • 3"
Rodzaj matrycy
  • Live MOS
Rodzaj migawki
  • Szczelinowa
Złącza i porty
  • HDMI
  • Wi-Fi
  • Bluetooth
Model
  • Lumix G9 Mark II
Komunikacja
  • Bluetooth
  • Wi-Fi
Kolor
  • Czarne

Opinie Panasonic Lumix G9II (Body) + Akumulator Panasonic BLK22 Tłuszcz

Na liście znajdują się opinie, które zostały zweryfikowane (potwierdzone zakupem) i oznaczone są one zielonym znakiem Zaufanych Opinii. Opinie niezweryfikowane nie posiadają wskazanego oznaczenia.

Ocena ogólna
4,92 na podstawie 6 opinii
  • p...l
    5
    Opinia została napisana przez użytkownika, który kupił produkt.
    Na ten rozmiar matrycy wypas. Ma parę wad. Wizjer mógłby być lepszy, wolno zgrywa zdjęcia z bufora. Szkoda, że ekran nie jest odchylany hak w GH6. Nie obrazilbym się też za chłodzenie. Ale całą konkurencję m43 i większość aps-c wciąga nosem.
    • funkcjonalność
    • jakość zdjęć
    • szybkość działania
  • k...n
    5
    Opinia została napisana przez użytkownika, który kupił produkt.
    Za krótko używam, aby móc napisać wiarygodną opinię. WIELKĄ NIEDOGODNOŚCIĄ JEST BRAK PEŁNEJ INSTRUKCJI OBSŁUGI W WERSJI PAPIEROWEJ, korzystanie z wersji na monitorze JEST BARDZO NIEWYGODNE
    • jakość zdjęć
    • szybkość działania
  • a...n
    4,5
    Opinia została napisana przez użytkownika, który kupił produkt.
    Wykonanie bardzo dobre i funkcjonalne. Znaczące ulepszenie w stosunku do G9. Akumulator mógłby być lepszy.
  • k...p
    5
    Opinia została napisana przez użytkownika, który kupił produkt.
    To w tej klasie sprzętu extraliga. Ma wszystko i jeszcze więcej, niż można oczekiwać. Powalająca jakość obrazka i intuicyjna obsługa.
    • funkcjonalność
    • jakość zdjęć
    • szybkość działania
  • p...m
    5
    Opinia została napisana przez użytkownika, który kupił produkt.
    Super aparat!