Organizacja zachowań zespołowych pdf Piotr Wróbel (E-book) Tłuszcz

Tytuł Organizacja zachowań zespołowych Język polski Wydawnictwo PWE ISBN 978-83-208-2571-8 Rok wydania 2012 Warszawa Liczba stron 264 Format pdf Spis treści Wstęp Rozdział 1. Oczekiwania organizacji wobec jej uczestników (Piotr Wróbel) 1.1. Strategie sukcesu współczesnej organizacji 1.2. …

od 45,28 Najbliżej: 35 km

Liczba ofert: 1

Oferta sklepu

Opis

Tytuł Organizacja zachowań zespołowych Język polski Wydawnictwo PWE ISBN 978-83-208-2571-8 Rok wydania 2012 Warszawa Liczba stron 264 Format pdf Spis treści Wstęp Rozdział 1. Oczekiwania organizacji wobec jej uczestników (Piotr Wróbel) 1.1. Strategie sukcesu współczesnej organizacji 1.2. Skuteczność czy efektywność jako kluczowe kryterium oceny działań jednostki i zespołu? 1.3. Oczekiwane zachowania członka organizacji Rozdział 2. Kształtowanie zachowań przez kierownika (Ryszard Rutka) 2.1. Władza w organizacji 2.2. Kierowanie transakcyjne i przywództwo 2.3. Potencjalny i rzeczywisty styl kierowania 2.4. Podstawowe style kierowania 2.5. Uwarunkowania uspołecznienia procesów decyzyjnych w organizacjach Rozdział 3. Budowa zespołu (Ewa Markowska) 3.1. Zespół a grupa 3.2. Znaczenie i warunki funkcjonowania zespołów 3.3. Typy zespołów 3.4. Kształtowanie zespołu 3.5. Współpraca w zespole 3.6. Bariery efektywności zespołów 3.7. Podnoszenie efektywności zespołów Rozdział 4. Komunikacja społeczna — wpływ na zachowania w organizacji (Halina Czubasiewicz, Piotr Wróbel) 4.1. Istota i rodzaje komunikacji w kształtowaniu zachowań odbiorców (Halina Czubasiewicz) 4.2. Bariery w procesie komunikowania się (Halina Czubasiewicz) 4.3. Komunikacja wewnętrzna jako narzędzie sprawowania roli kierownika (Halina Czubasiewicz) 4.4. Sprawne komunikowanie się w zespole (Halina Czubasiewicz) 4.5. Sprawne komunikowanie się kierownika z pracownikiem (Halina Czubasiewicz) 4.6. Komunikacja kanałami elektronicznymi w zespole (Piotr Wróbel) Rozdział 5. Wpływanie na zachowania przez formalizację (Ryszard Rutka) 5.1. Od działań kreatywnych do sformalizowanych 5.2. Koordynacja jako wyznacznik zakresu formalizacji działań 5.3. Ukierunkowywanie zachowań organizacyjnych przez motywację 5.4. Proces formalizacji zachowań organizacyjnych 5.5. Cele i skutki formalizacji 5.6. Przedmiot i zakres formalizacji 5.7. Kultura i strategia organizacyjna jako uwarunkowania procesu formalizacji Rozdział 6. Konfiguracja struktury a zachowania uczestników organizacji (Piotr Grajewski) 6.1. Konfiguracje funkcjonalne 6.2. Konfiguracje procesowe i projektowe 6.3. Struktury konfigurowane ze względu na poziom centralizacji władzy w organizacji 6.4. Struktury elastyczne 6.5. Potencjalne zachowania w organizacji pod wpływem poszczególnych konfiguracji struktury Rozdział 7. Uwarunkowania kulturowe zachowań w organizacji (Małgorzata Czerska) 7.1. Kultura organizacji — istota, treść i funkcje 7.2. Możliwości i kierunki kształtowania kultury organizacji 7.3. Narzędzia kształtowania kultury organizacji 7.4. Kultura organizacji jako determinanta zachowań organizacyjnych

Specyfikacja

Podstawowe informacje

Autor
  • Piotr Wróbel
Rok wydania
  • 2012
Format
  • PDF
Ilość stron
  • 264
Wybrane wydawnictwa
  • PWE Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne