Komunikacja polityczna w amerykańskich kampaniach wyborczych Tarnów

Pierwsze w polskiej literaturze wszechstronne ujęcie zagadnienia komunikacji politycznej w amerykańskich kampaniach wyborczych! Książka przedstawia amerykański system medialny; ukazuje praktykę oraz ocenę kampanii z perspektywy jej głównych uczestników: konsultantów politycznych, dziennikarzy oraz …

od 69,93 Najbliżej: 49 km

Liczba ofert: 2

Oferta sklepu

Opis

Pierwsze w polskiej literaturze wszechstronne ujęcie zagadnienia komunikacji politycznej w amerykańskich kampaniach wyborczych! Książka przedstawia amerykański system medialny; ukazuje praktykę oraz ocenę kampanii z perspektywy jej głównych uczestników: konsultantów politycznych, dziennikarzy oraz obywateli; szczegółowo analizuje zawartość, regulacje oraz wpływ wszystkich czterech najważniejszych rodzajów przekazów wyborczych: spotów telewizyjnych, debat, programów informacyjnych, stron internetowych; odpowiada na pytanie, w jakim stopniu przekazy medialne zawierają treści merytoryczne oraz czy dobrze służą obywatelom; omawia zjawisko kryzysu komunikacji wyborczej; zawiera propozycje reform systemu komunikacji politycznej. Producent/osoba odpowiedzialna za bezpieczeństwo produktu Wydawnictwo Naukowe PWN Spółka Akcyjna Gottlieba Daimlera 2 02-460 Warszawa asystent.marketing@pwn.com.pl 22 6954321

Specyfikacja

Podstawowe informacje

Autor
  • Płudowski Tomasz
Wybrane wydawnictwa
  • PWN
Okładka
  • Miękka
Format
  • 16.5x23.5 cm
Rok wydania
  • 2019
Ilość stron
  • 270
ISBN
  • 9788301156374
Dystrybucja
  • None

Opinie Komunikacja polityczna w amerykańskich kampaniach wyborczych Tarnów

Na liście znajdują się opinie, które zostały zweryfikowane (potwierdzone zakupem) i oznaczone są one zielonym znakiem Zaufanych Opinii. Opinie niezweryfikowane nie posiadają wskazanego oznaczenia.

Ocena ogólna
4 na podstawie 1 opinia