Presonus Mikser Rackowy Studiolive 16R (prestuliv16r) Tarczyn

PreSonus StudioLive 16R to 16-kanałowy stagebox i mikser rackowy serii III. Nie tylko stagebox Mikser rackowy/rekorder StudioLive 16R serii III to idealny partner dla konsolety/rekordera StudioLive serii III i może służyć jako prosty stagebox AVB, połączenie stageboxa i miksera monitorowego lub …

od 3 099 Najbliżej: 25 km

Liczba ofert: 2

Oferta sklepu

Opis

PreSonus StudioLive 16R to 16-kanałowy stagebox i mikser rackowy serii III. Nie tylko stagebox Mikser rackowy/rekorder StudioLive 16R serii III to idealny partner dla konsolety/rekordera StudioLive serii III i może służyć jako prosty stagebox AVB, połączenie stageboxa i miksera monitorowego lub jako najpotężniejszy, samodzielny mikser rackowy w swojej klasie, dający wiele możliwości dostosowania sposobu pracy i działania do własnych potrzeb. Mikser rackowy III generacji ma pamięć wszystkich ustawień, łącznie z parametrami preampów XMAX na wszystkich kanałach wejściowych. Pożądane brzmienie StudioLive jest jeszcze lepsze niż wcześniej i obejmuje przetwarzanie Fat Channel serii III, z korektorami i kompresorami vintage na każdym kanale, i sześciopasmowy, w pełni parametryczny EQ na wszystkich wyjściach miksu. Łatwa obsługa i zdalne sterowanie Mikser rackowy StudioLive III jest łatwy w obsłudze i zapewnia wiele możliwości dopasowania sposobu pracy do własnych preferencji. Masz 6 Flexmiksów, które można indywidualnie wyznaczać jako aux, subgrupę lub miks matrix, co pozwala na miksowanie i dopasowywanie typów szyn według potrzeby. Presety Fat Channel w serii III stały się czymś w rodzaju scen dla poszczególnych kanałów: nie tylko zachowują ustawienia wejścia i Fat Channel, lecz także konfigurację wysyłek i szyn. Tak jak w przypadku konsolet serii III, możesz sterować mikserem przy pomocy wielu iPadów i komputerów, każdy z uruchomioną aplikacją UC Surface, z różnymi widokami, co umożliwia podgląd i regulację elementów, których potrzebujesz w danym czasie. Sieć AVB PreSonus StudioLive 16R posiada obsługę sieci AVB dla nagrywania oraz kompatybilności z urządzeniami AVB. StudioLive 16R serii III zapewnia trzy sposoby wielościeżkowego nagrywania. Dostępne jest pokładowe nagrywanie w stereo na kartę SD, które nie wymaga komputera; nagrywanie 18×18 przez USB 2.0 na komputer Mac lub Windows; lub nagrywanie 32×32 na komputer przez sieć AVB. Nagrywanie odbywa się przy pomocy Capture, Studio One 3 (polska wersja językowa) lub każdego innego oprogramowania, które obsługuje ASIO lub Core Audio. Port Ethernet 1 GB służy do połączenia z routerem bezprzewodowym lub bezpośrednio z komputerem, co umożliwia miksowanie bezprzewodowe lub przez sieć kablową z każdego miejsca przy użyciu UC Surface dla komputerów Mac/Windows, iPada bądź urządzenia z… Androidem! Mamy więc pełną kontrolę nad mikserem. Zestaw darmowego i uniwersalnego oprogramowania UC Surface jest częścią PreSonus Series III Software Library, kolekcji najnowocześniejszego oprogramowania, które jest ściśle zintegrowane z konsoletami i mikserami rackowymi serii III. Zestaw oprogramowania zawiera także łatwy w obsłudze polskojęzyczny program DAW PreSonusa – Studio One 3 Artist na komputery Mac i Windows, który zapewnia nagrywanie przy niskiej latencji z efektami, zdalną obsługą preampów XMAX i przetwarzaniem Fat Channel z miksera rackowego StudioLive serii III. Automatyzacja wirtualnych prób, a także nagrywanie jest możliwe przy pomocy programu Capture dla Mac i Windows. Muzycy mogą regulować swoje miksy odsłuchowe przy pomocy QMix-UC na iPhone’a, iPoda i urządzenia z Androidem. Wszystko to zostało zawarte w pakiecie oprogramowania. Cechy StudioLive 16R 16-kanałowy stagebox AVB do konsolet StudioLive serii III – Tryb prostego stageboksa, – Tryb stagebox + mikser monitorowy z regulacją preampów i zasilania fantomowego z konsolety StudioLive serii III, 16-kanałowy cyfrowy mikser rackowy z pełną pamięcią ustawień, 18 wejść ogółem: – 16 blokowanych wejść combo mikrofonowe/liniowe z przedwzmacniaczami mikrofonowymi XMAX pracującymi w klasie A, z pamięcią ustawień, – 2 kanały wejściowe RCA o poziomie liniowym (kanały 15-16), 6 wyjść FlexMix TRS 1/4″, 2 główne wyjścia XLR (lewe/prawe), Zarządzanie scenami przy pomocy Scene Safe, 6 x FlexMix (miksy aux, subgrupy lub Matrix), 2 wewnętrzne szyny efektów (połączenie pogłosów i delayów z opcjami: modern lub vintage), Przetwarzanie Fat Channel – korektor i kompresor z opcjami vintage na każdym kanale oraz porównywaniem A/B, Interfejs do nagrywania USB 2.0 18×18 i interfejs do nagrywania AVB 32×32, Pokładowe nagrywanie stereo na kartę SD, Kompletne rozwiązanie: Zawiera oprogramowanie do dotykowej obsługi UC Surface na urządzenia/komputery: Mac, Windows, iPad i Android; oprogramowanie do nagrywania Capture oraz program DAW Studio One na komputery Mac i Windows; zgodny z QMix-UC – darmową aplikacją do regulacji osobistego odsłuchu na iPhone’a/iPoda touch i urządzenia z Androidem. Specyfikacja Przedwzmacniacz mikrofonowy Typ wejścia: Combo XLR/liniowe 1/4″ TRS Pasmo przenoszenia na wyjście główne (przy wzmocnieniu jednostkowym): 20-20 kHz, ±0,5 dBu Impedancja wejściowa: 1 kΩ THD na wyjście główne: <0,005%, +4 dBu, 20-20 kHz, wzmocnienie jednostkowe, nieważone Stosunek sygnału do szumu na wyjściu głównym (Ref = +4 dB, 20 kHz BW, wzmocnienie jednostkowe, A-wtd): 94 dB Współczynnik CMR (1 kHz przy wzmocnieniu jednostkowym): 65 dB Zakres regulacji wzmocnienia (±1 dB): 0 dB do +60 dB Maksymalny poziom sygnału wejściowego (wzmocnienie jednostkowe): +12 dBu Zasilanie Phantom (±2 VDC): 48 VDC, przełączane na każdym kanale osobno Wejścia niesymetryczne (kanały 15-16) Typ: RCA żeński, niesymetryczny (para stereo) Maksymalny poziom wejścia: +12 dBu, ±0,5 dBu Wyjścia główne Typ: XLR męski, symetryczny Maksymalny poziom wyjściowy: +24 dBu, ±0,5 dBu Impedancja wyjściowa: 100 Ω Wyjścia Mix Typ: 1/4″ TRS żeński, symetryczny Maksymalny poziom wyjściowy: +18 dBu, ±0,5 dBu Impedancja wyjściowa: 100 Ω Wyjście słuchawkowe Typ: 1/4″ TRS żeński, aktywny tryb stereo Maksymalna moc wyjściowa: 100 mW/ch. @ obciążenie 60Ω Pasmo przenoszenia: 20 Hz – 20 kHz (± 0,5 dB) THD+N: 0,01%, 1 kHz, maksymalne wzmocnienie, 20 Hz BW, nieważone Stosunek sygnału do szumu: 96 dB, 1 kHz, maks. wzmocnienie, 20 Hz BW, nieważone Przesłuchy systemu Wejście na wyjście: -90 dB (Ref = +4 dBu, 20 Hz-20 kHz, nieważone) Sąsiadujące kanały: -87 dB (Ref = +4 dBu, 20 Hz-20 kHz, nieważone) Cyfrowy system audio i sterowania Zakres dynamiki ADC: 115 dB (A-wtd, 48 kHz) Zakres dynamiki DAC: 115 dB (A-wtd, 48 kHz) Port USB do nagrywania: USB 2.0, Typ-B Port kontroli sieci: RJ-45 AVB Audio Network Port: XLR Ethernet, z blokadą Przetwarzanie wewnętrzne: 32-bit, floating point Częstotliwość próbkowania: 48 kHz (44,1 kHz wkrótce) A/D/A Głębokość bitu: 24 Poziom odniesienia dla 0 dBFS: +18 dBu Całkowita latencja systemu: 1,9 ms (local routing, analogowe wejście – analogowe wyjście, całe przetwarzanie aktywne) Zegar Jitter: <20 ps RMS (20 Hz – 20 kHz) Tłumienie jittera: >60 dB (1 ns in, 1 ps out) Zasilanie Złącze: IEC Zakres napięć wejściowych: 90 do 230 VAC (±10%) Wymagania dotyczące zasilania (ciągłe): 20 W Zalecana temperatura otoczenia: 0˚ do 40˚ C Waga i wymiary Wysokość: 45 mm Szerokość: 483 mm Głębokość: 305 mm Waga: 3,9 kg

Specyfikacja

Podstawowe informacje

Marka
  • PreSonus
Rodzaj
  • Cyfrowe
Model
  • StudioLive 16R