
Polski e-konsument. Dekada zmian (E-book) Szydłów
Kim dziś jest Polak kupujący w sieci? W 2010 roku nie wiedzieliśmy zbyt wiele o ludziach, którzy decydowali się robić zakupy w internecie. Wówczas ukazała się książka Polski e-konsument. Typologia, zachowania, która przez lata była najważniejszą lekturą i inspiracją dla praktyków i badaczy zachowań …
Liczba ofert: 0

Podobne produkty nowe i używane
-
od 41,93 zł Oferta sklepu
Niezłomna. Bezsilna Tom 1,5
42 km -
od 29,48 zł Oferta sklepu
Neymar. Chłopak, który urodził się, by grać w piłkę
42 km -
od 37,23 zł Oferta sklepu
Śmierć cesarzowi. Orły Imperium. Tom 21
42 km -
od 25,99 zł Oferta sklepu
Ronaldinho. Czarodziej piłki nożnej. Wydarzyło się naprawdę wyd. 3 - Yvette Żółtowska-Darska
13 km -
od 9,90 zł Oferta sklepu
Sporty Nowoczesne - Praca zbiorowa
41 km -
od 33,55 zł Oferta sklepu
Joga terapeutyczna w leczeniu traumy. Zastosowanie zasad teorii poliwagalnej w samozapoznaniu, pracy - Karnawałowe ceny HITÓW z odbiorem za 0 zł lub
42 km -
od 28,76 zł Oferta sklepu
Okruchy dnia
42 km -
od 22,66 zł Oferta sklepu
Magia sprzątania
42 km -
od 42,71 zł Oferta sklepu
Kultor
42 km -
od 27,01 zł Oferta sklepu
Północne siostry
42 km -
od 44,56 zł Oferta sklepu
Ona. Virion. Legenda miecza. Tom 2
42 km -
od 28,76 zł Oferta sklepu
Lwowska opowieść Tom 2 Gorzki smak rosolisu
42 km -
od 32,84 zł Oferta sklepu
Czytelniku, nienawidzę Cię!
42 km -
od 74,23 zł Oferta sklepu
Kosiarze. Żniwa śmierci. Tom 1
42 km -
od 111 zł Oferta sklepu
Ikony. Fakty i legendy
41 km -
od 8,90 zł Oferta sklepu
Do grobowej deski Rhys Bowen
41 km -
od 28,90 zł Oferta sklepu
Akademia Pana Kleksa w.2021
41 km -
od 6,90 zł Oferta sklepu
Dzieci poznają siebie i swoje ciało
41 km -
od 19,90 zł Oferta sklepu
Ania z Zielonego Wzgórza
41 km -
od 41,12 zł Oferta sklepu
Echo dawnych ksiąg - Wiosenne ceny HITÓW z odbiorem za 0 zł lub wysyłka od 6,99 zł
42 km -
od 20,88 zł Oferta sklepu
Fenomen poranka
42 km -
od 29,38 zł Oferta sklepu
Kołysanki dla dzieci. Słuchaj i śpiewaj!
42 km -
od 27,53 zł Oferta sklepu
Gwiazda wieczorna wschodzi. Baśniobór. Tom 2
42 km -
od 23 zł Oferta sklepu
Detektyw Pozytywka - Grzegorz Kasdepke
13 km -
od 33,32 zł Oferta sklepu
Córka Króla Piratów
42 km -
od 36,66 zł Oferta sklepu
Koniec. Saga kaszubska. Tom 8
42 km -
od 37,69 zł Oferta sklepu
Colette
42 km -
od 114,63 zł Oferta sklepu
Pakiet Niespokojne pokolenie / Prawy umysł / Rozpieszczony umysł
42 km -
od 36,90 zł Oferta sklepu
Książka Kamasutra Extra
41 km -
od 39,26 zł Oferta sklepu
Niespokojne pokolenie. Jak wielkie przeprogramowanie dzieciństwa wywołało epidemie chorób psychicznych
42 km -
od 38,05 zł Oferta sklepu
Asteriks. Asteriks i Normanowie. Tom 9 - Karnawałowe ceny HITÓW z odbiorem za 0 zł lub wysyłka od 10,49 zł
42 km -
od 39,26 zł Oferta sklepu
Prawy umysł. Dlaczego dobrych ludzi dzieli religia i polityka
42 km -
od 48,22 zł Oferta sklepu
Amerykański koszmar. Bastion. Tom 2 - Wiosenne ceny HITÓW z odbiorem za 0 zł lub wysyłka od 6,99 zł
42 km -
od 39,53 zł Oferta sklepu
Kuracja życia metodą dr Clark
42 km -
od 22,78 zł Oferta sklepu
Dinozaury Magiczna latarka. Frajda z czytania i wyszukiwania Jedność
42 km -
od 14,63 zł Oferta sklepu
Teczka edukacyjna 2-latka
42 km -
od 7,50 zł Oferta sklepu
Moja przygoda z „Boso…` Tom 3. Meksyk cz. 2 (książka + DVD)
41 km -
od 93,08 zł Oferta sklepu
Biblia Komiks wyd. 2
42 km -
od 53,06 zł Oferta sklepu
Opowieści o Tym, który JEST
42 km
Opis
Kim dziś jest Polak kupujący w sieci? W 2010 roku nie wiedzieliśmy zbyt wiele o ludziach, którzy decydowali się robić zakupy w internecie. Wówczas ukazała się książka Polski e-konsument. Typologia, zachowania, która przez lata była najważniejszą lekturą i inspiracją dla praktyków i badaczy zachowań Polaków w sieci. Minęła dekada, a że w dzisiejszym cyfrowym świecie dziesięć lat to niemal wieczność, Magdalena Jaciow i Robert Wolny postanowili ponownie podjąć temat i przyjrzeć się temu, jak robimy zakupy online w 2020 roku. Z monografii Czytelnik dowie się między innymi: jak zdefiniować e-konsumenta, m-konsumenta i konsumenta cyfrowego jak zmienił się polski e-konsument dlaczego robi zakupy w sieci co najczęściej trafia do jego koszyka zakupów jak kupuje w sieci Spis treści: Wprowadzenie Rozdział 1. Jak definiować polskiego e-konsumenta? - dylematy terminologiczne1.1. E-konsument - definicja i zakres pojęcia 1.2. Proces nabywczy e-konsumenta 1.3. Uwarunkowania zachowań nabywczych e-konsumenta Rozdział 2. Jak badać polskiego e-konsumenta? - dylematy metodyczne 2.1. Źródła informacji o e-konsumencie 2.2. Metody i techniki badania e-konsumenta 2.3. Założenia metodyczne badania polskiego e-konsumenta Rozdział 3. Jak zmienił się polski e-konsument? - dylematy poznawcze 3.1. Portret polskiego e-konsumenta 3.2. Koszyk zakupów polskiego e-konsumenta 3.3. Postawy polskiego e-konsumenta wobec zakupów w sieci 3.4. Zaangażowanie polskiego e-konsumenta w sieci Rozdział 4. Jak wykorzystać wiedzę o polskim e-konsumencie? - dylematy aplikacyjne 4.1. Typy polskiego e-konsumenta 4.2. Komunikacja z e-konsumentem w sieci Bibliografia
Specyfikacja
Podstawowe informacje
Autor |
|
Dodatkowe informacje
Wybrane wydawnictwa |
|