E-marketing. Współczesne trendy. Pakiet startowy - Jarosław Królewski, Paweł Sala Świerzawa

Książka E-MARKETING to pozycja, która przybliża Czytelnikowi doświadczenia praktyków branży interaktywnej. Nowe wydanie pozwala poznać współczesne trendy w marketingu internetowym, ukazać szerszy kontekst zmian dokonujących się w internecie, zrozumieć, że nowoczesny marketer to osoba kochająca …

od 71,50 Najbliżej: 17 km

Liczba ofert: 5

Oferta sklepu

Opis

Książka E-MARKETING to pozycja, która przybliża Czytelnikowi doświadczenia praktyków branży interaktywnej. Nowe wydanie pozwala poznać współczesne trendy w marketingu internetowym, ukazać szerszy kontekst zmian dokonujących się w internecie, zrozumieć, że nowoczesny marketer to osoba kochająca technologie, a przede wszystkim wybrać skuteczną metodę realizacji kampanii marketingowych w Internecie. Marketing internetowy to dziś jedna z najbardziej skutecznych form promocji i reklamy, w czasach kryzysu jest remedium dla firm, których nie stać na drogie formaty marketingowe, często stosowane w sposób nieprzemyślany. Książka pozwala poznać obecnych i przyszłych klientów, dla których internet jest miejscem, a którym chcą, lubią i zamierzają funkcjonować w przyszłości. Z nowego wydania Czytelnik dowie się: - jak mierzyć siłę i potencjał marki? – jak powinna być zbudowana platforma e-commerce? - dlaczego Content is Th King? – czym jest marketing 3.0? – dokąd zmierzają socjal media? – dlaczego less is more? – jak dbać o klienta w sieci? – jak wykorzystując omnichannel dotrzeć do klienta ze spójnym przekazem? – o jakich wymogach formalnoprawnych pamiętać? – w jaki sposób skorzystać z fenomenu Biga data i automatyzować marketing? – jak przeprowadzić skuteczną kampanię e-mail i mobile marketingową? – jak budować przewagę konkurencyjną wykorzystując nowoczesne technologie? Spis treści: Wprowadzenie Jarosław Królewski, Paweł Sala Część I PODSTAWY – SOLIDNY BACKGROUND 1. Marka z potencjałem Paweł Tkaczyk 2. Marketing 3.0 Michał Dziekoński 3. Rynek internetowy w Polsce i na świecie Tomasz Surmacz 4. Wpływ Internetu na gospodarkę Krzysztof Bełech 5. Social media – społeczny wymiar Internetu Dominik Kaznowski 6. Rola edukacji w środowisku online Paweł Kolenda Część II SKŁADOWE SUKCESU 7. Usability i User Experience Jarosław Królewski 8. Marketing mobilny Monika Mikowska, Andrzej Ogonowski oraz Anna Zarudzka, Adrian Kielich, Piotr Koźniewski, Marcin Nowak, Paweł Zieliński 9. E-mail marketing Paweł Sala 10. Automatyzacja marketingu Grzegorz Błażewicz, Bartłomiej Piechota 11. Gry w Internecie Jacek Jankowski, Magdalena Drabik-Kochmańska 12. Wideo i audio w sieci Teresa Wierzbowska 13. Od e-commerce do „zakupów totalnych” Justyna Dziegieć 14. Vademecum budowania platformy e-commerce Anna Siemińska 15. Copywriting Leszek Łuczyn 16. Content marketing Barbara Stawarz 17. Kampanie społeczne w Internecie Joanna Świercz, Anna Jadwiga Orzech Część III JAK TO POLICZYĆ? 18. Badania mediów internetowych Andrzej Garapich 19. Monitoring mediów społecznościowych Jarosław Roszkowski 20. Human Crafted Rules vs Artificial Intelligence. Dokąd zmierza nowoczesny marketing Jarosław Królewski Część IV NIEZBĘDNIK NOWOCZESNEGO MARKETERA 21. Nowy wymiar handlu. Ewolucja czy rewolucja Bartosz Józefowski 22. Omnichannel, czyli o wszechsprzedaży Magdalena Urbaniak oraz Aneta Głowacka, Damian Gałuszka 23. Z technologią za pan brat Jarosław Królewski, Miłosz Baluś 24. Jak współpracować z zespołem IT Przemysław Tarczyński 25. Zarządzanie projektami (hipsterzy budują ziemiankę) Maciej Wiktorowski 26. Obsługa klienta w sieci Michał Kasperczyk 27. Wybrane prawne aspekty marketingu w sieci Łukasz Gładki, Wojciech Piwowarczyk 28. Marketing w start-upach Marek Przystaś Bibliografia O Autorach

Specyfikacja

Autor
  • Jarosław Królewski, Paweł Sala
Wybrane wydawnictwa
  • PWN
Rok wydania
  • 2016
Ilość stron
  • 464
Format
  • PDF
  • MOBI
  • EPUB
Kategorie
  • Literatura popularnonaukowa
Dystrybucja
  • None

Opinie E-marketing. Współczesne trendy. Pakiet startowy - Jarosław Królewski, Paweł Sala Świerzawa

Na liście znajdują się opinie, które zostały zweryfikowane (potwierdzone zakupem) i oznaczone są one zielonym znakiem Zaufanych Opinii. Opinie niezweryfikowane nie posiadają wskazanego oznaczenia.

Ocena ogólna
5 na podstawie 1 opinia
  • Malgorzata
    5
    Opinia została napisana przez użytkownika, który kupił produkt.
    Bardzo ciekawa książka. Kompedium wiedzy. Jedyny minus to wysoka cena książki.