Pierścień centrujący dystansowy 67,1/56,6 - NR.30 - 4 sztuki - 67,1 \ 56,6 Świdnik

Pierścienie centrujące dystansowe 67,1/56,6 - nr 30 Średnica otworu w piaście: 56,6 Średnica otworu w feldze: 67,1 Producent: REDATS Ilość: 4 sztuki Index katalogowy: 22-01-89 Przeznaczenie Prezentowane pierścienie centrujące przeznaczone są do felg aluminiowych. Stosuj je zawsze wtedy, gdy pojawi …

od 11 Najbliżej: 16 km

Liczba ofert: 1

Oferta sklepu

Opis

Pierścienie centrujące dystansowe 67,1/56,6 - nr 30 Średnica otworu w piaście: 56,6 Średnica otworu w feldze: 67,1 Producent: REDATS Ilość: 4 sztuki Index katalogowy: 22-01-89 Przeznaczenie Prezentowane pierścienie centrujące przeznaczone są do felg aluminiowych. Stosuj je zawsze wtedy, gdy pojawi się różnica pomiędzy średnicą piasty oraz średnicą otworu centralnego w feldze. Jak dobrać pierścień centrujący? Zmierz lub ustal wymiary (wg. poniższego schematu z piasty koła i felgi) ŚREDNICĘ OTWORU CENTRALNEGO W FELDZE - wymiar ten będzie odpowiadał ŚREDNICY ZEWNĘTRZNEJ PIERŚCIENIA ŚREDNICĘ PIASTY (tj. KOŁNIERZA CENTRUJĄCEGO) - wymiar ten będzie odpowiadał ŚREDNICY WEWNĘTRZNEJ PIERŚCIENIA Jeżeli dobierasz pierścienie, najlepiej kierować się danymi technicznymi danego auta dostarczonymi przez producenta. Jeżeli jednak nie posiadasz dostępu do takich informacji, w celu dobrania właściwego pierścienia dokonaj pomiaru za pomocą suwmiarki (w idealnym przypadku - dokładność do 0,1 mm) i porównaj otrzymane wyniki z dostępnymi rozmiarami. Pamiętaj! Przy doborze pierścienia można dokonać zaokrąglenia jednego z wymiarów o 0,1mm - taka różnica nie spowoduje negatywnych skutków, jednak większa może spowodować zbyt duże luzy między felgą [ 1 ] a piastą [ 2 ]! Lista najpopularniejszych marek samochodów dla poszczególnych rozmiarów piast 54,1 - Hyundai / Mazda / Subaru / Suzuki / Toyota 56,1 - Honda / Subaru / Kia / Mitsubishi / Rover 56,6 - Daewoo / Opel 57,1 - Seat / Skoda / VW / Audi / Chrysler 58,1 - Alfa Romeo / Fiat / Lancia 59,1 - Nissan / Subaru 60,1 - Nissan / Renault / Toyota / Lexus / Dacia 63,3 - Ford / Jaguar / Volvo / Land Rover 63,4 - Ford / Mazda 64,1 - Honda / Rover 65,1 - Citroen / Opel / Peugeot / Saab / Volvo 66,1 - Nissan / Infiniti / Dacia / Opel 66,6 - Mercedes Benz / Porshe / Audi / Mini 67,1 - Ford / Hyundai / Kia / Mazda / Mitsubishi / Volvo 71,6 - Audi / Chrysler / Dodge / Jeep 72,6 - BMW / Land Rover / Mini 74,1 - BMW Dlaczego to takie ważne? Zobacz, jakie konsekwencje może mieć brak pierścieni centrujących: Drgania na kierownicy, tzw. bicie koła, wyraźnie odczuwalne podczas jazdy, już od niewielkich prędkości. Przyspieszone zużycie elementów zawieszenia i układu kierowniczego w samochodzie. Zwiększony poziom hałasu słyszalnego w kabinie. Stopniowe wyrabianie się gwintów w otworach montażowych felgi, które mogą utrudnić ponowny montaż kół lub wręcz, w wyniku nacisków, śruby montujące felgę mogą pęknąć w czasie jazdy i spowodować utratę koła! Konieczność wymiany szpilek montażowych. Wysoka jakość wykonania Pierścienie centrujące od firmy REDATS wykonane są z bardzo wytrzymałego i odpornego na ścieranie tworzywa ABS. Skład materiału zawiera także niewielkie ilości włókna węglowe, które jeszcze bardziej podnoszą trwałość pierścieni. Jakość REDATS! Urządzenia REDATS produkowane są w wiodących fabrykach tego rodzaju sprzętu, więc o standardy wykonania czy użyte części nie musisz się bać. Dystrybutor narzędzi i maszyn REDATS to firma funkcjonująca z sukcesami na polskim i międzynarodowym rynku od 2006. To uznany podmiot, który zdobył zaufanie już ponad 500 000 odbiorców.

Specyfikacja

Podstawowe informacje

Marka
  • Redats
Typ samochodu
  • Samochody dostawcze
Średnica wewnętrzna - piasta (mm)
  • 56,6
Średnica zewnętrzna - felga (mm)
  • 67,1