Narratologia umiejętność opowiadania historii tkwi w tobie od zawsze opanuj ją i rozwiń Sulęcin

4,79
17 opinii

Jak kupujesz różne rzeczy? Na przykład mleko. Chodzi Ci o coś, co można po prostu wlać do kawy czy miski z porannymi płatkami zbożowymi. Ale kiedy stoisz przed półką w sklepie, na której jest dziesięć rodzajów mleka, które wybierzesz? Co dzieje się w Twojej głowie moment przed tym, zanim sięgniesz …

od 50,80 Najbliżej: 33 km

Liczba ofert: 3

Oferta sklepu

Opis

Jak kupujesz różne rzeczy? Na przykład mleko. Chodzi Ci o coś, co można po prostu wlać do kawy czy miski z porannymi płatkami zbożowymi. Ale kiedy stoisz przed półką w sklepie, na której jest dziesięć rodzajów mleka, które wybierzesz? Co dzieje się w Twojej głowie moment przed tym, zanim sięgniesz po któryś z kartonów lub butelek? Kiedy masz do wyboru dziesięć produktów, które są de facto tym samym (jedno mleko nie różni się od innego), kosztują mniej więcej tyle samo i są tak samo dostępne (w końcu wszystkie stoją przed Tobą na półce), przestajesz myśleć o samym produkcie, a zaczynasz rozważać jego historię. Reklamodawcy dawno to zauważyli i zamiast namawiać Cię, byś kupił mleko, opowiadają o tym, jak szczęśliwe są krowy, które je dają. Historie są jednym z najpotężniejszych narzędzi, jakie posiadamy. Mózg jest zaprojektowany tak, by reagować na opowieści. Baśnie, legendy i plotki kształtują nas od zarania dziejów. Reklamy, programy telewizyjne, książki i filmy – sprzedają się tak dobrze, bo oddziałują na nasze emocje w sposób, z jakiego nie do końca zdajemy sobie sprawę. Książka ta zabierze Cię w fascynującą podróż do świata opowieści. Dowiesz się, dlaczego historie mają taki wpływ na Ciebie i innych ludzi. Skąd się wzięły? Czemu służą? Kiedy działają lepiej, a kiedy gorzej? Dowiesz się także, jak konstruować takie, które działają najlepiej. Wspólnie odkryjemy kod, dzięki któremu sam będziesz mógł sam takie opowieści tworzyć. Czy ta książka jest dla Ciebie? Tak! Jeśli zajmujesz się promocją, reklamą, marketingiem, znajdziesz w niej konkretne wskazówki wspierające komunikację różnych działań. Jeśli pracujesz z grupami, jesteś trenerem, nauczycielem, znajdziesz inspirację, jak przekazywać skutecznie treści. Jeśli występujesz często w roli prelegenta, znajdziesz podpowiedź, w jaki sposób przygotować wystąpienie, aby wszyscy Cię słuchali. To co, gotowy na podróż? Zapnij pasy, bo zaczyna się… od końca świata. Paweł Tkaczyk – jak sam twierdzi – zarabia na życie opowiadaniem historii. Czasem opisuje je w książkach, jego „Zakamarki marki” zdobyły tytuł Marketingowej Książki Roku. Innym razem opowiada historie porywając tłumy – jego wystąpień można posłuchać na największych polskich i zagranicznych konferencjach. Onet wymienił go jako jedną z 50 czołowych osobowości polskiego internetu. Jednak najczęściej pomaga swoim klientom opowiadać ich historie – od 2000 roku prowadzi firmę, która zajmuje się budowaniem silnych marek. Narratologia – Umiejętność opowiadania historii tkwi w Tobie od zawsze. Opanuj ją i rozwiń Odkryj moc narracji i naucz się, jak opowiadać historie, które przyciągną uwagę i zainspirują innych. Książka "Narratologia" to przewodnik, który pomoże Ci zrozumieć, jak historie wpływają na nasze decyzje i jak możesz wykorzystać tę wiedzę w praktyce. Dla kogo jest ta książka? Osoby pracujące w marketingu i reklamie Przedsiębiorcy i właściciele firm Autorzy i pisarze pragnący rozwijać swoje umiejętności narracyjne Studenci kierunków humanistycznych i społecznych Każdy, kto chce lepiej zrozumieć siłę opowieści w codziennym życiu Co zyskasz dzięki tej publikacji? Umiejętność tworzenia angażujących narracji, które przyciągają uwagę Wiedzę na temat psychologii opowiadania historii i jej wpływu na decyzje konsumenckie Praktyczne techniki i strategie do zastosowania w marketingu i komunikacji Inspirację do rozwijania własnych umiejętności pisarskich i narracyjnych Lepsze zrozumienie, jak historie kształtują nasze postrzeganie świata Kluczowe tematy i obszary Psychologia narracji Techniki opowiadania historii Rola narracji w marketingu i reklamie Wpływ opowieści na decyzje konsumenckie Przykłady skutecznych narracji w różnych mediach O Wydawcy Wydawnictwo Naukowe PWN to renomowany wydawca, który od lat dostarcza wysokiej jakości publikacje naukowe i popularnonaukowe. Specjalizuje się w literaturze z zakresu nauk humanistycznych, społecznych oraz biznesowych, oferując czytelnikom rzetelne i inspirujące treści. Producent/osoba odpowiedzialna za bezpieczeństwo produktuWydawnictwo Naukowe PWN Spółka AkcyjnaGottlieba Daimlera 202-460 Warszawaasystent.marketing@pwn.com.pl22 6954321

Specyfikacja

Podstawowe informacje

Autor
  • Tkaczyk Paweł
Wybrane wydawnictwa
  • Universitas
Okładka
  • Miękka
Rok wydania
  • 2017
Ilość stron
  • 160
ISBN
  • 9788301192549
Dystrybucja
  • None

Opinie Narratologia umiejętność opowiadania historii tkwi w tobie od zawsze opanuj ją i rozwiń Sulęcin

Na liście znajdują się opinie, które zostały zweryfikowane (potwierdzone zakupem) i oznaczone są one zielonym znakiem Zaufanych Opinii. Opinie niezweryfikowane nie posiadają wskazanego oznaczenia.

Ocena ogólna
4,79 na podstawie 17 opinii
  • a...i
    5
    Opinia została napisana przez użytkownika, który kupił produkt.
    na piątkę !
  • b...1
    3
    Opinia została napisana przez użytkownika, który kupił produkt.
    Spodziewałem się czegoś więcej, ciekawiej, konkretniej...
  • Użytkownik Ceneo
    5
  • Użytkownik Ceneo
    5
  • Użytkownik Ceneo
    5
    Opinia została napisana przez użytkownika, który kupił produkt.