Kształtowanie relacji uczelni z przedsiębiorstwami w warunkach transformacji cyfrowej Sulęcin

Zarządzanie relacjami to ważny element dialogu uczelni wyższych w Polsce z grupą interesariuszy instytucjonalnych jaką są przedsiębiorstwa. Stanowi ono „twórcze” rozszerzenie teorii zarządzania (w tym marketingu) polegające na kształtowaniu długotrwałych relacji poprzez tworzenie związków …

od 61,50 Najbliżej: 33 km

Liczba ofert: 1

Oferta sklepu

Opis

Zarządzanie relacjami to ważny element dialogu uczelni wyższych w Polsce z grupą interesariuszy instytucjonalnych jaką są przedsiębiorstwa. Stanowi ono „twórcze” rozszerzenie teorii zarządzania (w tym marketingu) polegające na kształtowaniu długotrwałych relacji poprzez tworzenie związków emocjonalnych w oparciu o oferowaną wartość. Kształtowanie bazującej na wartości relacji na linii nauka – biznes nie jest jednak proste. Jest to bowiem wymagający bieżących korekt i modyfikacji złożony proces, uzależniony zarówno od aktualnej pozycji i wizerunku uczelni wyższej w jej otoczeniu, jak i zmian związanych z dokonującą się transformacją cyfrową. Oznacza to, że uczelnie chcące skutecznie nawiązywać i wzmacniać więzi z interesariuszami instytucjonalnymi (przedsiębiorstwami) powinny stale dostosowywać swoje struktury i instrumenty (w tym również rozwiązania z obszaru nowoczesnych technologii) do wymagań stawianych przez zmieniający się układ sił na dynamicznym rynku usług szkolnictwa wyższego. Bardzo pomocne w tych działaniach będzie procesowe, systemowe podejście do kształtowania relacji. Podejście takie zaprezentowane i szczegółowo omówione zostanie w niniejszej książce. Kształtowanie relacji uczelni wyższych z przedsiębiorstwami w warunkach transformacji cyfrowej Ta publikacja stanowi istotny wkład w zrozumienie zarządzania relacjami między uczelniami wyższymi a przedsiębiorstwami w kontekście dynamicznych zmian związanych z transformacją cyfrową. Autorzy przedstawiają nowatorskie podejście do budowania długotrwałych więzi, które opierają się na wartości i emocjonalnych związkach. Dla kogo jest ta książka? Pracownicy uczelni wyższych Menadżerowie w sektorze edukacji Przedsiębiorcy i przedstawiciele biznesu Studenci kierunków związanych z zarządzaniem i marketingiem Badacze i naukowcy zajmujący się relacjami biznesowymi Co zyskasz dzięki tej publikacji? Praktyczne wskazówki dotyczące budowania relacji z przedsiębiorstwami Wgląd w procesy transformacji cyfrowej w kontekście edukacji Umiejętność dostosowywania strategii uczelni do zmieniającego się rynku Inspiracje do tworzenia innowacyjnych rozwiązań w zarządzaniu relacjami Lepsze zrozumienie roli emocji w budowaniu długotrwałych więzi Kluczowe tematy i obszary Zarządzanie relacjami w edukacji Transformacja cyfrowa w szkolnictwie wyższym Wartość w relacjach biznesowych Emocjonalne aspekty współpracy nauka-biznes Nowoczesne technologie w zarządzaniu O Wydawcy Wydawnictwo Naukowe PWN to renomowany wydawca, który od lat dostarcza wysokiej jakości publikacje naukowe i edukacyjne. Specjalizuje się w literaturze akademickiej, oferując książki, które wspierają rozwój wiedzy i umiejętności w różnych dziedzinach. Producent/osoba odpowiedzialna za bezpieczeństwo produktuWydawnictwo Naukowe PWN Spółka AkcyjnaGottlieba Daimlera 202-460 Warszawaasystent.marketing@pwn.com.pl22 6954321

Specyfikacja

Podstawowe informacje

Autor
  • Lis Marcin
Wybrani autorzy
  • Marcin Lis
Wybrane wydawnictwa
  • PWN
Okładka
  • Miękka
Format
  • 16.5x23.5cm
Rok wydania
  • 2021
Ilość stron
  • 240
ISBN
  • 9788301219505