Kurs Analytics - ABC analizy i optymalizacji Sulechów
To oczywiste, że chcesz by twoja strona i tym samym twój biznes osiągały jak najlepsze wyniki, przyciągały jak najwięcej użytkowników i optymalnie wykorzystywały budżet marketingowy. Aby to jednak osiągnąć musisz odpowiedzieć sobie na kilka pytań: Jak mierzyć i oceniać skuteczność tych elementów? …
Liczba ofert: 0
Podobne produkty nowe i używane
-
od 269,99 zł Oferta sklepu
Procera Gaśnica Śniegowa Komputerowa 2kg Gse 2X
1,1 km -
od 39,99 zł Oferta sklepu
Ms 8F Box (MS8FBOX)
16 km -
od 236,99 zł Oferta sklepu
Diforo Arum (Złoty)
1,1 km -
od 239 zł Oferta sklepu
Diforo Arum (Srebrny)
1,1 km -
od 729 zł Oferta sklepu
Ultradesk Level V2 Bez Podkładki (Czarny)
16 km -
od 2 943 zł Oferta sklepu
Philips Koncentrator Tlenu Everflo
1,1 km -
od 127,69 zł Oferta sklepu
Spodnie Robocze Neo Jeans Stretch 5 Kieszeni Xl
1,1 km -
od 23,90 zł Oferta sklepu
Polspeed Papier Ksero A4 80g Ryza 500 Ark. Matowy Klasa C
1,1 km -
od 3 399 zł Oferta sklepu
Epson EB-FH52
0,1 km -
od 479 zł Oferta sklepu
Brother HL-1110E
0,3 km -
od 2 900 zł Oferta sklepu
Epson EH-TW6150
0,3 km -
od 25,60 zł Oferta sklepu
Ziemia Obiecana Teczka Skrzydłowa A4 Eco Legendary Ziemia Obiecan
18 km -
od 361 zł Oferta sklepu
Tp-Link Tapo C520Ws V1
0,3 km -
od 589 zł Oferta sklepu
Brother HL-1222WE
0,1 km -
od 799 zł Oferta sklepu
Tapo Tp-Link C420S2 Kamera Do Monitoringu Zewnętrzna Wysoka Rozdzielczość 2K 180 Dni Pełnokolorowa Widoczność W Nocy Inteligentna Identyfikacja
0,3 km -
od 2 999 zł Oferta sklepu
Samsung The Freestyle 2023 (SP-LFF3CLAXXXH)
1,1 km -
od 581,99 zł Oferta sklepu
Zestaw EasyCam Wi-Fi Kit/NVR4CH/4-3T3IR
17 km -
od 528,48 zł Oferta sklepu
SJCAM A10 IP65 czarny
1,1 km -
od 659 zł Oferta sklepu
Bosch Wózek transportowy Alu-Caddy 1600A001SA
1,1 km -
od 179,99 zł Oferta sklepu
Tp Link Tapo C500
1,1 km
Opis
To oczywiste, że chcesz by twoja strona i tym samym twój biznes osiągały jak najlepsze wyniki, przyciągały jak najwięcej użytkowników i optymalnie wykorzystywały budżet marketingowy. Aby to jednak osiągnąć musisz odpowiedzieć sobie na kilka pytań: Jak mierzyć i oceniać skuteczność tych elementów? Jak dowiedzieć się, które rozwiązania w Twoich przypadku sprawdzą się najlepiej? W co inwestować więcej, a z czego zrezygnować, bo przynosi straty? Odpowiedzią na te i wiele innych pytań jest Google Analytics Jest to darmowe narzędzie analityczne, które powie ci wszystko o twojej witrynie i osobach, które ją odwiedzają. Wszystko pod warunkiem, że dostępne tam dane będziesz potrafił rzetelnie analizować i wyciągać z nich trafne wnioski, które posłużą ci później do optymalizacji. Jeżeli chcesz osiągać więcej niż konkurencja, to solidna znajomość Google Analytics przyda ci się zarówno przy prowadzeniu sklepu internetowego, serwisu informacyjnego, jak i małego tematycznego bloga. Szkolenie przygotowaliśmy z myślą o osobach zupełnie początkujących oraz tych, które posiadają już pewne podstawy Google Analytics lub analityki internetowej w ogóle i chcą swoją wiedzę z tego zakresu poszerzyć. Jak zbierać dane? Zanim zagłębisz się na dobre w raporty Google Analytics, będziesz musiał założyć konto i wdrożyć na swoją stronę kod śledzenia, który będzie odpowiedzialny za zbieranie danych w raportach. W kursie pokażemy ci krok po kroku jak wykonać taką implementację oraz sprawdzić jej poprawność, tak byś miał pewność, że wszystko działa poprawnie. Co, gdzie i jak? Doskonale rozumiemy, że wielu początkujących analityków internetowych może poczuć się zagubionych w interfejsie Google Analytics. Postaramy się jednak, by to uczucie trwało jak najkrócej i byś wszystkie najważniejsze elementy interfejsu poznał i opanował w zaledwie kilka minut. Podpowiemy ci również jak wykorzystać funkcje takie jak: panele, skróty, filtry, czy raporty niestandardowe, by praca z Google Analytics, była szybka i wygodna. Jak mierzyć to, co dla mnie najważniejsze? Mamy już kod śledzenia i zbieramy dane, ale czy wszystkie na których nam zależy? No właśnie, Google Analytics wymaga pewnej dodatkowej konfiguracji, jeżeli będziemy chcieli śledzić elementy takie jak konwersje, wyszukiwanie w witrynie, nasze kampanie marketingowe, czy w odpowiedni sposób filtrować dane w raportach. W kursie pokażemy ci jak zadbać o konfigurację tych oraz wielu innych elementów, a Ty sam zdecydujesz, które z nich będą ci potrzebne. Sesje, odsłony, współczynnik odrzuceń Aby trafnie analizować dane musisz wiedzieć nie tylko, co oznaczają najczęściej pojawiające się w raportach metryki, ale też w jaki sposób Google Analytics je zbiera i oblicza. Bez tej wiedzy możesz w sposób nieprawidłowy zinterpretować dane. O błędną analizę nie trudno, a ta jest nawet gorsza niż jej całkowity brak! Kim są moi użytkownicy? Twoja strona nigdy nie będzie skuteczna, jeżeli nie poznasz dobrze jej użytkowników. Tylko wtedy będziesz mógł odpowiednio dopasować ją do ich potrzeb. Dowiedz się więc, kto odwiedza twoją witrynę, wykorzystując do tego grupę raportów Odbiorcy. Powie ci ona między innymi: skąd są twoi użytkownicy i jakimi językami się posługują jakiej są płci i w jakim wieku w jaki sposób poruszają się po twojej witrynie z jakich urządzeń/systemów/przeglądarek korzystają jak bardzo są zaangażowani w przeglądanie twojej witryny czym się interesują i jak często cię odwiedzają dlaczego mogą opuszczać twoją witrynę nie dokonując konwersji SZKOLENIE ZAWIERA Możliwość pobrania pliku Nielimitowany dostęp Stałe aktualizacje Testy, ćwiczenia Certyfikat ukończenia Dostęp z urządzeń mobilnych