Strategiczny brand marketing. Praktyczny poradnik skutecznego marketingu dla menedżerów i nie tylko wyd. 3 - Jarek Szczepański Strzyżów

Strategiczny brand marketing. Praktyczny poradnik skutecznego marketingu dla menedżerów i nie tylko. Wydanie III poszerzone Autor: Jarek Szczepański Wydawca: Onepress Rok wydania: 2024 ISBN: 9788328917828 Format: 158x235 Oprawa: miękka Stron: 384 Książka jest nowa Cena okładkowa książki: 79.00 zł …

od 50,56 Najbliżej: 24 km

Liczba ofert: 1

Oferta sklepu

Opis

Strategiczny brand marketing. Praktyczny poradnik skutecznego marketingu dla menedżerów i nie tylko. Wydanie III poszerzone Autor: Jarek Szczepański Wydawca: Onepress Rok wydania: 2024 ISBN: 9788328917828 Format: 158x235 Oprawa: miękka Stron: 384 Książka jest nowa Cena okładkowa książki: 79.00 zł > cenę promocyjną znajdziesz na naszej aukcji! Brand marketing musi być prosty, jasny i docierać do swojego odbiorcy To trzecie wydanie bestsellera napisanego przez specjalistę, który wiele lat życia zawodowego spędził na zgłębianiu kwestii związanych z marketingiem towarów i usług. Autor, praktyk, korporacyjny menedżer wysokiego szczebla, nieustannie się doszkalał, a potem doradzał w tym zakresie swoim klientom. Wreszcie doszedł do wniosku, że wbrew pozorom marketing to prosta sprawa. By go praktykować z dobrym skutkiem, wystarczy zrozumieć, czym jest i na jakich mechanizmach bazuje. To, co jest naprawdę trudne, to dokonywanie właściwych wyborów. Tej sztuce Jarek Szczepański radzi poświęcić czas. A brand marketing? A zrozumienie zasad rządzących rynkiem? Kwestie związane z innowacjami i rynkową strategią marki? A skuteczność w działaniu & #8213; czy to jako producenta, czy to jako detalisty? Te wszystkie zagadnienia przybliży Ci Strategiczny brand marketing. Praktyczny poradnik skutecznego marketingu dla menedżerów i nie tylko. Trzecie wydanie bestsellera zostało poszerzone o rozdział w całości poświęcony formatom detalicznym, czyli różnym sposobom handlowania.

Specyfikacja

Podstawowe informacje

Autor
  • Jarek Szczepański
Wybrane wydawnictwa
  • Onepress
Okładka
  • Miękka
Rok wydania
  • 2024
Ilość stron
  • 384
ISBN
  • 9788328917828