Programowanie z krabem Strzyżów
Dla kogo? Programowanie z krabem jest wielkoformatową grą logiczną do nauki programowania dla grup przedszkolnych w wieku od 5-6 lat. Zestaw polecamy głównie nauczycielom przedszkola i pedagogom chcącym za pomocą gier i zabaw umożliwić dzieciom zdobycie podstawowych umiejętności niezbędnych w …
Liczba ofert: 0
Podobne produkty nowe i używane
-
od 8,39 zł Oferta sklepu
Salvequick Animal Planet Plaster z zwierzętami 20 sztuk
0 km -
od 6 646 zł Oferta sklepu
Iiyama Monitor 75 '' Lh7564Uhs-B1Ag (LH7564UHSB1AG)
20 km -
od 56,94 zł Oferta sklepu
ZESTAW ANIMACYJNY DLA DZIECI WORKI DO SKAKANIA KPL.4SZT
0,6 km -
od 38,13 zł Oferta sklepu
Brubeck Protect Cienka Czapka Termoaktywna Hm1004U Bezszwowa
25 km -
od 299,98 zł Oferta sklepu
Giovanni Wapozon D-20 Czarny
24 km -
od 7 990 zł Oferta sklepu
HP DesignJet T650 (5HB10D)
23 km -
od 11 057,38 zł Oferta sklepu
Novellini Glax 1 2.0 2P Kabina wielofunkcyjna 120x80x210 cm, wersja prawa, profile srebrne szkło przezroczyste G212P120DT-1BB
24 km -
od 11 057,38 zł Oferta sklepu
Novellini Glax 1 2.0 2P Kabina wielofunkcyjna 120x80x217 cm, wersja lewa, profile srebrne szkło przezroczyste G212P129ST-1BB
24 km -
od 10 727,89 zł Oferta sklepu
Novellini Glax 1 2.0 2P Kabina wielofunkcyjna 120x80x210 cm, wersja lewa, profile srebrne szkło przezroczyste G212P120SM-1BB
24 km -
od 11 057,38 zł Oferta sklepu
Novellini Glax 1 2.0 2P Kabina wielofunkcyjna 120x80x210 cm, wersja lewa, profile srebrne szkło przezroczyste G212P120ST-1BB
24 km -
od 5 190 zł Oferta sklepu
HP DesignJet T650 (5HB08D)
23 km -
od 3 399 zł Oferta sklepu
HP DesignJet T250 (5HB06D)
23 km -
od 2 599 zł Oferta sklepu
Xgimi Mogo 4 (WK08K1)
21 km -
od 228,09 zł Oferta sklepu
Wózek Transportowy Stalowy Składany 90 Kg
0,6 km -
od 2 082 zł Oferta sklepu
Samsung The Freestyle Gen2 2023 Sp-Lff3C (SPLFF3CLAXXXE)
30 km -
od 379 zł Oferta sklepu
Zenwire e500s
21 km -
od 694,90 zł Oferta sklepu
Bosch GAS 15 PS Professional 06019E5100
0,6 km -
od 228,53 zł Oferta sklepu
Overmax Ekran Projekcyjny Semi Automatic Screen 100 16:9 124cm X 221
0,6 km -
od 59,99 zł Oferta sklepu
Technaxx TX-18
21 km -
od 1 799 zł Oferta sklepu
Xgimi Mogo 3 Pro (XN13A)
22 km -
od 59,99 zł Oferta sklepu
Rękawice Dewalt Dpg216L Performance Wzmocnienia Ze Skóry Bydlęcej
0,6 km -
od 719 zł Oferta sklepu
Art Projektor 4K
0,6 km -
od 14,68 zł Oferta sklepu
Polspeed Papier Ksero A4 80g Ryza 500 Ark. Matowy Klasa C
0,6 km -
od 3 099 zł Oferta sklepu
HP DesignJet T230 (5HB07D)
23 km -
od 139,99 zł Oferta sklepu
Practic Zestaw 4X Kosz Pojemnik Do Segregacji Śmieci 4X25L
0,6 km -
od 9 985 zł Oferta sklepu
Hisense C2 Ultra
0,6 km -
od 451,84 zł Oferta sklepu
Stanley Wet&Dry 1600W 30L SXVC30XTDE
0,6 km -
od 372,70 zł Oferta sklepu
Stanley Pro Odkurzacz SXVC20PTE
0,6 km -
od 2 449 zł Oferta sklepu
Brother MFC-L8690CDW
0,6 km -
od 329 zł Oferta sklepu
Xerox Phaser (3020V_BI)
0,6 km -
od 669 zł Oferta sklepu
Brother DCP-1622WE
21 km -
od 499 zł Oferta sklepu
Brother DCP-1512E
0,6 km -
od 1 779 zł Oferta sklepu
Samsung The Freestyle 2023 (SP-LFF3CLAXXXH)
0,6 km -
od 539 zł Oferta sklepu
Brother HL-1110E
0,6 km
Opis
Dla kogo? Programowanie z krabem jest wielkoformatową grą logiczną do nauki programowania dla grup przedszkolnych w wieku od 5-6 lat. Zestaw polecamy głównie nauczycielom przedszkola i pedagogom chcącym za pomocą gier i zabaw umożliwić dzieciom zdobycie podstawowych umiejętności niezbędnych w programowaniu. Nabycie tych umiejętności już w wieku przedszkolnym jest kluczowe dla kształtowania i rozwijania takich zdolności jak logiczne myślenie, spostrzegawczość, planowanie, przewidywanie, wnioskowanie czy kreatywność. Co zawiera? Elementy kartonowe: 32 elementy kartonowe do budowania labiryntów i zadań 22×22 cm. Elementy te są dwustronne – w pierwszych czterech zabawach krab wędruje po kamienistej plaży, w kolejnych czterech zabawach krab wędruje przez rafę koralową, 8 kartonów z muszlami – to cele i nagrody dla kraba w każdej zabawie, kartony z 7 zwierzętami, które w poszczególnych tematach przeszkadzają krabowi w jego drodze do muszli: kruk, żabka, agama, ślimak, murena, meduza, ośmiornica, 48 kartoników z pomarańczowymi strzałkami do zapisywania i planowania drogi kraba 10×10 cm. Plansza do zabaw i układania labiryntów – w wielkości 170×250 cm Elementy motywujące: 25 kart dla 25 dzieci z miejscem na osiem naklejek-nagród, 8 zestawów naklejek do każdej zabawy, 25 dyplomów po zakończeniu wszystkich zabaw, karty pracy – 8 wzorów (do każdego z tematów jedna). Poradnik metodyczny ze scenariuszami zajęć. Dlaczego warto? Nauka programowania umożliwia kształtowanie i rozwijanie takich umiejętności jak logiczne myślenie, spostrzegawczość, planowanie, przewidywanie, wnioskowanie czy kreatywność. Zestaw Programowanie z krabem wprowadza dzieci w świat kodowania już w wieku przedszkolnym i umożliwia nabywanie wyżej wymienionych kluczowych umiejętności poprzez świetną zabawę. Programowanie z krabem to nauka programowania za pomocą unikalnej metody "programowania w ruchu" która jest świetnie dopasowana zarówno do rozwoju psychofizycznego i społecznego najmłodszych dzieci. Nauka w ruchu z wykorzystaniem dostępnych w zestawie materiałów jest dla dzieci w tym wieku zdecydowania ciekawsza, skuteczniejsza i dostarcza im dużo więcej przyjemności Zestaw Programowanie z krabem to doskonałe narzędzie do integrowania grupy. Podczas zabawy może być aktywna cała grupa, dzięki czemu dzieci nabywają tak istotne umiejętności jak współdziałanie z rówieśnikami, nawiązywanie z nimi relacji, wspólne eksperymentowanie i rozwiązywania zagadek. Programowanie z krabem uczy dzieci myślenia analitycznego, algorytmicznego oraz umiejętności dedukcji co stanowi doskonałe przygotowanie do nauki informatyki w szkole. Za pomocą zestawu dzieci mogą eksperymentować, tworzyć wzajemnie zadania, obserwować innych co pobudza ich kreatywność, rozwija wyobraźnię i co ważne pozwala na uczenie się na błędach. Nauka programowania metodą "Programowanie w ruchu" nie wymaga korzystania z komputera ani tabletu, co sprawia, że jest ona bardziej dostępna i można z niej korzystać w dowolnym miejscu i czasie. Scenariusze i materiały dołączone do zestawu zostały opracowane w sposób ułatwiający wykorzystanie ich przez nauczyciela przedszkolnego i nie wymagają specjalnego przygotowania informatycznego, dzięki czemu każdy nauczyciel może prowadzić zajęcia Programowanie z krabem. Za pomocą gier i zabaw ruchowych dzieci nauczą się myślenia analitycznego, algorytmicznego oraz umiejętności dedukcji niezbędnej w informatyce. Format gry pozwala na swobodne poruszanie się grupy. Na dywaniku dzieci mogą układać zadania-labirynty, a następnie poruszać się po nim by osiągnąć cel. Tworząc labirynty można wykorzystać kartony z ilustracjami kamienistej plaży lub rafy koralowej, ze zwierzętami przeszkadzającymi krabowi oraz z muszlami, które są nagrodą dla kraba za osiągnięcie celu. Zaletą zestawu jest to, że dzieci mogą wspólnie tworzyć zadania-labirynty, a następnie prowadzić kraba do celu. Sposób zabawy w dużym stopniu zależy od wychowawcy oraz kreatywności przedszkolaków. Możliwości jest naprawdę wiele, a to wszystko może odbywać się w ruchu, z daleka od komputera. Dzieci mogą eksperymentować, tworzyć wzajemnie zadania, obserwować innych i uczyć się na błędach. Taki sposób nauki pobudza kreatywność oraz uczy współpracy. Wychowawca może przydzielać role dzieciom adekwatnie do ich możliwości. Sprawdź inne pomoce dydaktyczne.
Specyfikacja
Podstawowe informacje
| Marka |
|