Zespół wygrany czy przegrany? W co grają ludzie w firmach (E-book) Strzelce Opolskie

Joanna Malinowska-Parzydło w Onet Rano. #WIEM >> Oglądaj! MP 129: Zespół wygrany czy przegrany? Rozmawiam z Joanną Malinowską-Parzydło >> Posłuchaj! Ciemna czy jasna strona zarządzania? Zmień reguły gry! Marzysz o przełożonym, który zbuduje u Ciebie autorytet i zapyta ludzkim głosem o życie w …

od 19,95 Najbliżej: 35 km

Liczba ofert: 3

Oferta sklepu

Opis

Joanna Malinowska-Parzydło w Onet Rano. #WIEM >> Oglądaj! MP 129: Zespół wygrany czy przegrany? Rozmawiam z Joanną Malinowską-Parzydło >> Posłuchaj! Ciemna czy jasna strona zarządzania? Zmień reguły gry! Marzysz o przełożonym, który zbuduje u Ciebie autorytet i zapyta ludzkim głosem o życie w pracy, a nie tylko o błędy i kejpiaje? Chcesz być wiarygodnym liderem, za którym zespół pójdzie w ogień? Jesteś zmęczony korpopląsami, manipulacjami, brakiem sensu w pracy, nieautentycznością szefa lub członków zespołu? Nie jesteś sam. Zbyt wiele osób myśli o pracy jak o umieraniu od poniedziałku do piątku w folwarku, Mordorze i na polu walki. Jako szeregowy lider lub pracownik możesz nie mieć wpływu na zarząd, firmę lub tzw. global. Masz za to wpływ na relacje w Twoim zespole, możesz mądrze zakwestionować złe, nieskuteczne zasady i dążyć do zmiany reguł gry. Zapraszam w podróż po specyficznej mapie zespołowych krain i gier międzyludzkich. Zespół wygrany czy przegrany? W co grają ludzie w firmach wraz ze stanowiącym jego część Atlasem gier (nie tylko) korporacyjnych to książka napisana przez życie, ludzi i firmy. Chciałabym napisać, że wszelkie podobieństwo do osób i sytuacji jest przypadkowe - ale minęłabym się z prawdą. W firmach znajdziemy niejednego Władcę marionetek, Sprzedawcę małp, Biegającego z taczką, znienawidzonego Korpokaprala lub inne opisane w grach mało chwalebne postaci - podczas gdy marzy nam się zespół 4.0 na wzór Tolkienowskiej Drużyny Pierścienia lub plemienia Na'vi z filmu Avatar. Tak - ludzie, zgodnie ze swoją naturą, grają. W firmowe piekło lub niebo, umieranie lub rozwój. A Ty, jako lider lub członek zespołu, masz wpływ na zasady gry i wybór scenariusza - na to, czy będzie on prowadził ku Jasnej Stronie Zarządzania. Wybierz przyjazną dla siebie krainę w Atlasie gier (nie tylko) korporacyjnych, która gwarantuje pracę w poczuciu sensu i atmosferze zaufania. Ja wybrałam Younicorn! W swoim zawodowym życiu przeczytałem wiele książek "rozwojowych" i biznesowych. Ta zdecydowanie wyróżnia się na ich tle. Po pierwsze, nie jest przeintelektualizowana - wręcz przeciwnie, daje sam łatwo przyswajalny konkret. Po drugie, opiera się na autentycznych historiach z polskiego biznesu, a nie badaniach tzw. amerykańskich naukowców. Dostajemy w niej śmieszno-straszne opisy tego, co ludzie robią sobie w pracy. Na koniec każdej gry zaś otrzymujemy narzędzia do poprawienia własnej sytuacji: test autodiagnostyczny i przestrzeń na autorefleksję, o której zapominamy w codziennej gonitwie, pośród targetów, KPI i milestone'ów. Autorka, którą jako twórca Mordoru na Domaniewskiej cenię za kierowanie na Jasną Stronę Zarządzania, przedstawia sposoby diagnozowania sytuacji swojej i zespołu oraz wskazuje kroki niezbędne do przejścia z Ciemnej, na Jasną Stronę firmowej Mocy. Jeśli więc szukasz wskazówek, jak wydostać się z zawodowego Mordoru lub innej gry korporacyjnej, w którą grasz, to znajdziesz je w tej książce. Rafał Ferber, założyciel fanpage'a Mordor na Domaniewskiej i agencji Runaways Spis treści: PODZIĘKOWANIA (7) CZĘŚĆ I. W CO GRAJĄ LUDZIE W PRACY Rozdział 1. HOMO ACTOR, czyli co wynika z tego, że ludzie grają w pracy i życiu (11) Rozdział 2. STORYTELLING: podróż i bohaterowie, czyli inspiracje do stworzenia "Atlasu gier (nie tylko) korporacyjnych" (33) Rozdział 3. TŁO BIZNESOWE, czyli powody, by rozmawiać dziś o zespołach i ich liderach (39) Rozdział 4. WYGRANA 4.0, czyli jasna strona zarządzania (51) Rozdział 5. PRZEGRANA 0:4, czyli ciemna strona zarządzania (63) Rozdział 6. ZESPÓŁ 4.0 - jego siła, wartość i wpływ (73) CZĘŚĆ II. ATLAS GIER (NIE TYLKO) KORPORACYJNYCH Mapa krain (84) Gra Folwark (87) Gra Policjanci i złodzieje (101) Gra Władca marionetek (113) Gra Trójkąt dramatyczny (127) Gra Dożywocie (141) Gra Mordor (155) Gra Z taczką czy na taczce (169) Gra Małpi wybieg (181) Gra Transformersi (195) Gra Turkusowy ogród (207) Gra Rząd wartości (219) Gra Społeczność Na'vi (231) O autorze: Joanna Malinowska-Parzydło - Wieloletnia dyrektor komunikacji i HR w koncernach medialnych m.in. w dzienniku „Rzeczpospolita” i Grupie TVN. Prekursorka zarządzania reputacją i silną marką osobistą w Polsce. Blogerka „Jesteś marką. Jak odnieść sukces i pozostać sobą”. Wykładowca MBA. Obecnie Executive Partner w butiku doradczym Younicorn (d. Personal Brand Institute). Jej talenty wg. Gallupa: Strategic, Relator, Maximizer, Individualization i Futuristic w połączeniu z 25-letnim doświadczeniem w zarządzaniu dały zwrot w postaci uważności doradcy, ciekawości lidera oraz atencji dla ludzi, charakterystycznej dla dobrego coacha. Architekt marki zespołów, projektant kultur firm zbudowanych na wartościach i przywództwie oraz programów mentoringowych. Wymagający doradca od budowania zaangażowania - własnego i zespołów. Pasjonatka ludzi i muzyki, praktykuje mindfulness, nie gardząc intensywną pracą, wyrabianiem drożdżowego ciasta i szybkimi samochodami. Cechują ją realny optymizm, dystans do siebie, bliskość do ludzi, kreatywność, atencja dla słowa oraz apetyt na rozwój i dobre życie.

Specyfikacja

Podstawowe informacje

Autor
  • Joanna Malinowska-Parzydło
Rok wydania
  • 2019
Format
  • PDF
Ilość stron
  • 248
Wybrane wydawnictwa
  • Onepress