Yeastar Telefonanlage P550 - Strzegom

Yeastar P550 Centrala Yeastar serii P P550 to najnowsze rozwiązanie producenta z nowej serii P. Zaprojektowana została z myślą o małych i średnich przedsiębiorstwach – obsługuje do 50 użytkowników i 25 jednoczesnych połączeń. Wprowadzone w nowej serii P funkcjonalności i możliwości rozbudowy zdają …

od 2 629,71 Najbliżej: 16 km

Liczba ofert: 1

Oferta sklepu

Opis

Yeastar P550 Centrala Yeastar serii P P550 to najnowsze rozwiązanie producenta z nowej serii P. Zaprojektowana została z myślą o małych i średnich przedsiębiorstwach – obsługuje do 50 użytkowników i 25 jednoczesnych połączeń. Wprowadzone w nowej serii P funkcjonalności i możliwości rozbudowy zdają się być szczególnie ważne przy coraz częstszym zastosowaniu systemu pracy hybrydowej w firmie. Używając Linkusa Yeastar możemy połączyć pracowników ze wszystkimi urządzeniami np. telefonami komórkowymi, komputerami stacjonarnymi i przeglądarkami internetowymi. Pracownicy mogą być w kontakcie z klientami i współpracownikami z każdego miejsca z którego pracują. Dzięki najnowszej i najnowocześniejszej serii central Yeastar możemy zarządzać całym systemem telefonicznym w firmie i mamy możliwość m.in. przekazywania połączeń, identyfikacji dzwoniącego, grupy rozdzwaniania, kolejki. Dzięki udostępnianemu przez producenta Panelowi Klienta, który umożliwia obsługę połączeń w czasie rzeczywistym, administratorzy mogą w pełni zarządzać połączeniami telefonicznymi w firmie przy zachowaniu zasad bezpieczeństwa danych firmowych. System zarządzania serii P jest prosty i intuicyjny. Daje także możliwość integracji z telefonami IP lub systemami CRM. Jedną z różnic pomiędzy do tej pory użytkowanymi centralami serii S a nowymi z serii P jest niewątpliwie wdrożone rozwiązanie CALL CENTER zwiększające wydajność agentów, szybkość reakcji na połączenie przychodzące a co za tym idzie zwiększenie satysfakcji klienta. Oprócz standardowych funkcji centrali PBX mamy: dystrybucje połączeń, panel kolejki, tablice, SLA, raporty połączeń, które wspierają monitorowanie wydajności pracowników, raportowanie i zarządzanie. Użytkownicy mogą zarówno dodawać kontakty zewnętrzne, aby utworzyć scentralizowany katalog obejmujący całą firmę, jak i zarządzać swoimi kontaktami osobistymi, korzystając z dopasowania identyfikatora dzwoniącego i szybkiego wybierania. Kontakty firmowe lub osobiste zostaną zsynchronizowane z klientami Linkus UC, umożliwiając łatwy dostęp i wybieranie numerów pracownikom biurowym, mobilnym i zdalnym. Cechy Yeastar P550: 50 użytkowników maksymalnie 25 jednoczesnych połączeń 8 portów FXS 8 portów FXO/BRI 4 porty GSM/3G/4G AutoCLIP wsparcie BLF godziny otwarcia i święta nagrywanie rozmów niestandardowe powiadomienia DNIS numer alarmowy muzyka na czekanie lista odtwarzania MOH integracja z Microsoft Teams szybkie wybieranie fax to e-mail poczta głosowa przekazywanie połączeń przekazywanie połączeń (ze wsparciem i bez) połączenia oczekujące identyfikacja dzwoniącego sale konferencyjne DID DOD DND DISA IVR kolejka grupy rozdzwaniania CDR i podstawowe raporty zarządzanie przez internet i Portal użytkownika lista zablokowanych IP panel operatora monitorowanie statusu połączenia protokół transportowy UDP, TCP, TLS, SRTP Kodek głosu G711 (alaw/ulaw), G722, G726, G729A, GSM, Speex, ADPCM, iLBC kodek wideo H263, H263P, H264, MPEG4 DTMF In-band, RFC4733, RFC2833, SIP INFO odczyt/zapis NFC interfejsy Ethernet 2x (10/100/1000 Mbps) zasilanie AC 100-240 V 50/60 Hz 0,6 A maks rozmiar: (dł. X szer. X wys.) (Cm) 34 x 21 x 4,4 obudowa do montażu w szafie typu Rack 1U

Specyfikacja

Podstawowe informacje

Marka
  • Yeastar
Identyfikacja rozmówcy
  • Tak
Model
  • P550