Abc Ms Office 2013 Pl Strumień

Poznaj interfejs i narzędzia oferowane przez najnowsze wersje Worda, Excela i PowerPointa Naucz się wykorzystywać funkcje programu w codziennej pracy Dowiedz się, jak tworzyć atrakcyjne wykresy, tabele i zestawienia Spraw, aby pakiet Microsoft Office nie miał przed Tobą tajemnic! Microsoft Office …

od 20,28 Najbliżej: 42 km

Liczba ofert: 1

Oferta sklepu

Opis

Poznaj interfejs i narzędzia oferowane przez najnowsze wersje Worda, Excela i PowerPointa Naucz się wykorzystywać funkcje programu w codziennej pracy Dowiedz się, jak tworzyć atrakcyjne wykresy, tabele i zestawienia Spraw, aby pakiet Microsoft Office nie miał przed Tobą tajemnic! Microsoft Office to prawdopodobnie najpopularniejszy pakiet oprogramowania biurowego na świecie. Edycja 2013, jego najnowsza odsłona, została ulepszona i wzbogacona o szereg funkcji ułatwiających przeprowadzanie typowych operacji. Nowoczesny i przejrzysty interfejs użytkownika, dostosowany do pracy na przenośnych urządzeniach z ekranami dotykowymi, czyni codzienną pracę wygodniejszą i jeszcze bardziej wydajną. Twórcy nie zapomnieli również o takim rozszerzeniu możliwości programów, dzięki któremu da się łatwo tworzyć i edytować dokumenty w różnych formatach, korzystać z plików dostępnych za pośrednictwem sieci, ciekawie formatować dane oraz stosować gotowe style, motywy i szablony. Ta książka pomoże Ci szybko zapoznać się z ogromnymi możliwościami trzech najważniejszych programów wchodzących w skład pakietu, czyli Worda, Excela i PowerPointa. Przedstawione w niej przykłady krok po kroku wprowadzą Cię w arkana tworzenia, edycji, formatowania i publikowania atrakcyjnych wizualnie dokumentów tekstowych, arkuszy kalkulacyjnych i prezentacji multimedialnych. Z podręcznika dowiesz się, jak wydajnie korzystać z dostępnych narzędzi i jak osiągać za ich pomocą najlepsze efekty. Instalacja pakietu i przegląd możliwości interfejsu użytkownika Tworzenie i formatowanie dokumentów tekstowych w Wordzie Aranżacje elementów graficznych w dokumentach Edycja danych w arkuszu kalkulacyjnym Praktyczne przykłady stosowania formuł i funkcji programu Excel Wstawianie wykresów do arkusza i ich formatowanie Tworzenie atrakcyjnych prezentacji w programie PowerPoint Publikowanie dokumentów, arkuszy i prezentacji Twórz profesjonalne dokumenty za pomocą najlepszych narzędzi MS Office! Spis treści: 1. Startujemy (13) Co nowego? (13) Nowoczesny wygląd i wygodna obsługa (13) Sposoby zapisu dokumentów (14) Instalacja pakietu biurowego (15) Wybór wersji (15) Przebieg instalacji (16) Pierwsze uruchomienie (17) Poznaj środowisko pracy (18) Wstążka (19) Dodatkowe paski (24) Dodatkowe okna i menu (25) Dodatkowe informacje (28) Konto Microsoft (29) 2. Word - poprawna edycja tekstu (31) Pierwsze kroki w edytorze (31) Linijka i suwaki przewijania (31) Zmiana widoku i powiększenia dokumentu (32) Wybór formatu strony (34) Korzystanie z klawiatury (35) Cofanie, ponawianie i powtarzanie operacji (37) Wstawianie symboli (38) Zasady poprawnego wpisywania tekstu (39) Poprawianie struktury dokumentu (43) Zapisywanie, otwieranie i tworzenie nowych dokumentów (45) Zapisywanie dokumentów (45) Otwieranie dokumentów (49) Tworzenie nowego dokumentu (52) Praca z plikami PDF (53) Współpraca z MS Office 97 - 2003 (54) Usprawnianie edycji (56) Przechodzenie do wybranego miejsca w dokumencie (56) Zaznaczanie fragmentów dokumentu (57) Kopiowanie i przenoszenie poprzez Schowek (59) Szybkie kopiowanie i przenoszenie metodą "przeciągnij i upuść" (63) Znajdowanie i zamiana tekstu oraz innych obiektów (65) Narzędzia językowe (68) Autokorekta (68) Sprawdzanie pisowni (72) Słownik wyrazów bliskoznacznych (75) Praca z tekstami obcojęzycznymi (76) 3. Word - profesjonalne formatowanie (79) Formatowanie czcionki (79) Szybkie formatowanie przy wykorzystaniu Wstążki (79) Dodatkowe ustawienia w oknie dialogowym (84) Litery wielkie i małe - zamiana (84) Formatowanie akapitów - kształtowanie bloków tekstu (86) Wyrównanie akapitu (87) Wcięcia akapitu (87) Interlinie i odstępy między akapitami (90) Obramowanie i cieniowanie (92) Obramowanie akapitu i tekstu (92) Cieniowanie akapitu i tekstu (96) Obramowanie i tło strony (98) Jak usprawnić formatowanie (99) Malarz formatów (99) Znajdowanie i zamiana elementów formatowania (100) Style i motywy, czyli automatyzacja formatowania (102) Galeria stylów - stosowanie stylów wbudowanych (102) Szybkie formatowanie poprzez zmianę motywu (103) Szybkie formatowanie poprzez zmianę zestawu stylów (105) Samodzielna zmiana wyglądu stylu (106) Tworzenie własnych stylów (106) Przechowywanie stylów w szablonach (107) Listy numerowane i punktowane (108) Wprowadzanie numeracji lub punktorów (109) Ustalanie pozycji numeracji (111) Ustalanie wartości początkowej listy (111) Listy wielopoziomowe (zagnieżdżone) (112) Sterowanie przepływem tekstu (113) Dzielenie wyrazów (113) Spacja nierozdzielająca (115) Łącznik nierozdzielający (116) Ręczny podział wiersza (116) Ręczny podział strony (117) Podział akapitu pomiędzy stronami (118) Kolumny typu gazetowego (119) Formatowanie kolumn (119) Sterowanie przepływem tekstu pomiędzy kolumnami (120) Rozmieszczanie tekstu za pomocą tabulacji i tabulatorów (121) Wstawianie znaków tabulacji (121) Sterowanie szerokością znaków tabulacji za pomocą tabulatorów (122) Szybkie przygotowanie tabeli (125) Budowanie tabeli (125) Formatowanie tabeli (131) Wzbogacanie tekstu obiektami graficznymi (133) Obrazy (133) Cliparty (137) Kształty (137) Grafika SmartArt (138) Obiekty tekstowe (140) Napisy ozdobne WordArt (140) Pola tekstowe (141) Inicjały (143) Drukowanie dokumentu (144) Podgląd wydruku (144) Ustawienia wydruku (144) 4. Word - narzędzia zaawansowane (147) Praca z długimi dokumentami (147) Nagłówki i stopki (147) Strona tytułowa (150) Przypisy dolne i końcowe (151) Automatyczne generowanie spisu treści (152) Przygotowanie struktury dokumentu (152) Wstawianie spisu treści (154) Korespondencja seryjna (155) Przygotowanie bazy danych (155) Listy seryjne (156) Adresowanie kopert (158) Seryjne wiadomości e-mail (159) Edycja równań matematycznych (159) Wstawianie równania (160) Edycja równania (160) Formatowanie równania (164) 5. Excel - edycja i formatowanie danych w arkuszu kalkulacyjnym (165) Rozpoczynamy pracę z Excelem (165) Do czego służy Excel (165) Uruchamianie (166) Co widać w oknie Excela (166) Widoki i powiększanie arkusza (168) Edytowanie danych w arkuszu (168) "Komórkowa" budowa arkusza (168) Wpisywanie liczb i tekstu (169) Wprowadzanie poprawek i wycofywanie zmian (173) Zarządzanie arkuszami skoroszytu (174) Zapisywanie, otwieranie i tworzenie nowych skoroszytów (176) Zapisywanie skoroszytu (176) Otwieranie skoroszytów (177) Eksport zawartości skoroszytu do formatu PDF (i innych formatów) (178) Budowanie struktury tabeli (179) Zaznaczanie komórek, kolumn i wierszy (179) Zmiana rozmiarów kolumn i wierszy (181) Wstawianie, usuwanie i ukrywanie kolumn i wierszy (183) Scalanie i rozdzielanie komórek (184) Formatowanie komórek w arkuszu (185) Wyrównanie i obrót zawartości komórki (185) Zawijanie tekstu w komórce (186) Obramowanie i wypełnienie komórek (188) Formatowanie czcionki (191) Formaty liczbowe, czyli sposób na zmianę wyglądu liczb (191) Automatyzacja formatowania: Malarz formatów, motywy i style (196) Mechanizmy usprawniające edycję (197) Szybkie przemieszczanie się w obszarze arkusza (197) Autouzupełnianie zawartości komórek (198) Kopiowanie i przenoszenie poprzez Schowek (198) Szybkie kopiowanie i przenoszenie metodą "przeciągnij i upuść" (203) Znajdowanie i zamienianie zawartości komórek (204) Wypełnianie komórek seriami danych i listami (206) Wstawianie serii liczb i dat (206) Listy niestandardowe (208) Listy rozwijane (210) Formatowanie stron i drukowanie (211) Podział arkusza na strony (211) Powtarzanie wierszy nagłówkowych (216) Nagłówki i stopki na stronach (217) Opcje wydruku (218) 6. Excel - obliczenia, analiza danych, wykresy (219) Automatyzacja obliczeń poprzez wprowadzanie formuł (219) Podstawowe działania obliczeniowe (219) Stosowanie nawiasów do określania kolejności działań (224) Szybkie kopiowanie formuł (224) Śledzenie powiązań pomiędzy komórkami (227) Stosowanie funkcji (228) Autosumowanie i inne funkcje podstawowe (228) Wyszukiwanie i wstawianie funkcji (231) Autouzupełnianie nazw funkcji (233) Uwaga na zaokrąglanie liczb! (234) Pozorne nieścisłości w obliczeniach (234) Dokładność obliczeń zgodna z dokładnością wyświetlaną (236) Zaokrąglanie liczb poprzez funkcję (237) Odwołania względne, bezwzględne i mieszane (238) Stosowanie odwołań względnych (ruchomych) (238) Wymuszanie odwołań bezwzględnych (nieruchomych) (239) Przykłady odwołań mieszanych (241) Zastępowanie odwołań nazwami (242) Działania warunkowe (244) Funkcja warunkowa (244) Formatowanie warunkowe (247) Funkcje w praktyce (249) Zagnieżdżanie funkcji (249) Funkcje statystyczne (251) Funkcje daty (253) Funkcje tekstowe (254) Porządkowanie danych (256) Podział kolumn (256) Eksport danych (257) Import danych (259) Tabele zamiast zakresów (260) Usuwanie duplikatów (262) Sortowanie danych (263) Filtrowanie wierszy (264) Analiza danych (267) Sumy częściowe - szybkie podsumowywanie danych (267) Tabele przestawne - przekrojowa analiza danych (269) Przedstawianie danych na wykresach (271) Wykresy proponowane przez program Excel (272) Samodzielne wstawianie wykresów (273) Dopasowanie elementów wykresu (274) Zmiana wyglądu elementów na wykresie (276) Wskazywanie danych źródłowych (279) Dobór typu wykresu (282) Miniwykresy w pojedynczych komórkach (285) Szybka analiza, czyli wszystko pod ręką! (286) Ochrona arkusza i skoroszytu (288) Ochrona zawartości komórek w arkuszu (288) Ochrona całego skoroszytu (289) Ukrywanie formuł (289) 7. PowerPoint - dynamiczne prezentacje multimedialne (291) Atrakcyjna forma przekazu (291) Zawartość slajdów (291) Przykładowe zastosowania (292) Szybkie tworzenie prezentacji na podstawie szablonu (293) Uruchamianie programu PowerPoint (293) Wybór szablonu (293) Uruchamianie pokazu (294) Co widać w oknie programu PowerPoint (295) Przechodzenie pomiędzy slajdami (297) Budowanie prezentacji od podstaw (297) Tworzenie nowej, pustej prezentacji na podstawie motywu (297) Wybór rozmiaru slajdów (298) Zmiana motywu slajdów (299) Układy slajdów (299) Praca z tekstem (302) Formatowanie akapitów oraz list numerowanych i punktowanych (303) Kolumny na slajdzie (305) Dopisywanie notatek do slajdów (306) Porządkowanie slajdów (307) Zapisywanie prezentacji (313) Wzbogacanie prezentacji - wstawianie ilustracji, wykresów i tabel (314) Szybkie tworzenie fotoalbumu (314) Co potrafi SmartArt (316) Edycja i formatowanie wykresu (319) Formatowanie prezentacji (320) Stosowanie motywów (320) Bezpośrednie formatowanie obiektów na slajdzie (323) Formatowanie zaawansowane - wykorzystanie wzorców slajdów (325) Wstawianie łączy (327) Co potrafi prezentacja interaktywna (327) Stosowanie odwołań do zasobów zewnętrznych (327) Dodawanie akcji do obiektów (330) Praktyczne zastosowania (330) "Ożywianie" pokazu - animacje obiektów (333) Przejścia slajdów (333) Animacje niestandardowe (334) Animowanie wykresów i SmartArtów (340) Wstawianie plików dźwiękowych i filmowych (341) Podkład muzyczny (341) Nagrywanie narracji (342) Klipy wideo (343) Przygotowanie i prowadzenie pokazu (346) Wybór slajdów przeznaczonych do wyświetlania (346) Ustawianie tempa prezentacji (348) Rozpowszechnianie prezentacji (350) Sterowanie przebiegiem pokazu (353) Skorowidz (357)

Specyfikacja

Podstawowe informacje

Autor
  • Adam Jaronicki
Rok wydania
  • 2013
Format
  • PDF
  • MOBI
  • EPUB
Ilość stron
  • 368
Wybrane wydawnictwa
  • Helion