Bariery internacjonalizacji przedsiębiorstwa Stąporków

Tematem książki są ograniczenia, bariery oraz przeszkody wewnętrzne i zewnętrzne, przed jakimi staje przedsiębiorstwo w procesie umiędzynarodowienia działalności. Autorzy przedstawiają je w szerokim kontekście, a jednocześnie zwracają uwagę na wszechstronność i złożoność ich istoty. W procesie tym …

od 10,20 Najbliżej: 29 km

Liczba ofert: 2

Oferta sklepu

Opis

Tematem książki są ograniczenia, bariery oraz przeszkody wewnętrzne i zewnętrzne, przed jakimi staje przedsiębiorstwo w procesie umiędzynarodowienia działalności. Autorzy przedstawiają je w szerokim kontekście, a jednocześnie zwracają uwagę na wszechstronność i złożoność ich istoty. W procesie tym postrzegają szanse rozwojowe polskich przedsiębiorstw, ale również podkreślają zagrożenia i problemy, jakie niesie internacjonalizacja, przede wszystkim zaś bezrobocie, zagrożenia ekologiczne oraz konflikty kulturowe. Autorzy rozważają możliwości ich pokonywania istniejące w sferze zarządzania, dając wiele przykładów rozwiązań z praktyki gospodarczej krajów wysoko rozwiniętych, a także sprawnie działających firm międzynarodowych z udziałem kapitału polskiego na naszym rynku. Bariery internacjonalizacji przedsiębiorstwa Książka "Bariery internacjonalizacji przedsiębiorstwa" to kompleksowe opracowanie, które zgłębia ograniczenia oraz przeszkody, przed jakimi stają firmy w procesie umiędzynarodowienia. Autorzy analizują te wyzwania w szerokim kontekście, ukazując zarówno szanse, jak i zagrożenia związane z internacjonalizacją działalności gospodarczej. Dla kogo jest ta książka? Przedsiębiorcy i menedżerowie planujący ekspansję na rynki zagraniczne Studenci kierunków związanych z biznesem i zarządzaniem Specjaliści ds. marketingu i strategii rozwoju Osoby zainteresowane tematyką internacjonalizacji i globalizacji Co zyskasz dzięki tej publikacji? Wgląd w złożoność i wszechstronność barier internacjonalizacji Przykłady rozwiązań z praktyki gospodarczej krajów wysoko rozwiniętych Analizę zagrożeń, takich jak bezrobocie, problemy ekologiczne i konflikty kulturowe Możliwości pokonywania przeszkód w sferze zarządzania Kluczowe tematy i obszary Ograniczenia wewnętrzne i zewnętrzne w procesie internacjonalizacji Szanse rozwojowe polskich przedsiębiorstw na rynkach zagranicznych Zagrożenia związane z internacjonalizacją Praktyczne przykłady z działalności międzynarodowych firm O Wydawcy Wydawnictwo Key Text specjalizuje się w publikacjach z zakresu ekonomii i zarządzania, oferując książki, które dostarczają praktycznej wiedzy oraz aktualnych informacji na temat trendów w biznesie. Producent/osoba odpowiedzialna za bezpieczeństwo produktuWYDAWNICTWO KEY TEXT SP. Z O.OSokołowska 9 lok. 41001-142 Warszawawydawnictwo@keytext.com.pl

Specyfikacja

Podstawowe informacje

Autor
  • Marcin K. Nowakowski (red.)
Format
  • 16,5x24 cm
ISBN
  • 8387251151
Okładka
  • Miękka
Ilość stron
  • 264