Zdjęcie Big Nature Wiórki Kokosowe 150g - Śrem

Big Nature Wiórki Kokosowe 150g Śrem

Składniki: 100% Wiorki kokosowe. Wartość odżywcza w 100 g produktu: wartość energetyczna (kj/kcal) 657 kcal / 2703 kj, tłuszcz ( g ) 63, w tym kwasy tłuszczowe nasycone ( g ) 53, węglowodany ( g ) 5,9, w tym cukry ( g ) 5,9, błonnik ( g ) 21, białko ( g ) 5,6, sól ( g ) 0,07. Masa netto: 150 …

Ostatnia znana cena: 5,69 zł Najbliżej: brak

Liczba ofert: 0

Podobne produkty nowe i używane

Opis

Składniki: 100% Wiorki kokosowe. Wartość odżywcza w 100 g produktu: wartość energetyczna (kj/kcal) 657 kcal / 2703 kj, tłuszcz ( g ) 63, w tym kwasy tłuszczowe nasycone ( g ) 53, węglowodany ( g ) 5,9, w tym cukry ( g ) 5,9, błonnik ( g ) 21, białko ( g ) 5,6, sól ( g ) 0,07. Masa netto: 150 gramów. Właściwości i przeznaczenie: Wiórki powstałe z wysuszonego miąższu kokosa. Znajdują swoje zastosowanie przede wszystkim jako smaczny i charakterystyczny dodatek i posypka do wszelkiego rodzaju wypieków, pączków czy ciast, szczególnie tych na bazie kremów śmietankowych i waniliowych. Stosowanie: Dodatek i posypka do wszelkiego rodzaju wypieków, pączków czy ciast, szczególnie tych na bazie kremów śmietankowych i waniliowych. Przeciwwskazania: Informacja dla alergików: Produkt może zawierać: gorczycę, gluten, orzechy, nasiona sezamu i seler. Przechowywanie: Produkt należy przechowywać w temperaturze pokojowej w suchym, zamkniętym i zacienionym miejscu. Producent: MIX BRANDS Sp. z o.o. ul. Odlewnicza 7 03-231 Warszawa

Specyfikacja

Podstawowe informacje

Marka
  • Big Nature
Rodzaj
  • Wiórki kokosowe
Waga (g)
  • 150
Cechy
  • Produkt wegański
  • Produkt wegetariański

Opinie Big Nature Wiórki Kokosowe 150g

Na liście znajdują się opinie, które zostały zweryfikowane (potwierdzone zakupem) i oznaczone są one zielonym znakiem Zaufanych Opinii. Opinie niezweryfikowane nie posiadają wskazanego oznaczenia.

Ocena ogólna
5 na podstawie 1 opinia
  • jotwu
    5
    Opinia została napisana przez użytkownika, który kupił produkt.
    Polecam
    • aromat
    • jakość
    • smak