Transformacja cyfrowa. Perspektywa marketingu Sosnowiec

Transformacja cyfrowa Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN EAN: 9788301211615 Transformacja cyfrowa, której wyrazem jest przenikanie technologii cyfrowych przez wszystkie aspekty działania organizacji i aktywności jej reprezentantów oraz klientów, to jedno z kluczowych zjawisk opisujących …

od 77,44 Najbliżej: 6,1 km

Liczba ofert: 1

Oferta sklepu

Opis

Transformacja cyfrowa Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN EAN: 9788301211615 Transformacja cyfrowa, której wyrazem jest przenikanie technologii cyfrowych przez wszystkie aspekty działania organizacji i aktywności jej reprezentantów oraz klientów, to jedno z kluczowych zjawisk opisujących współczesną rzeczywistość gospodarczą. Pozwala osiągnąć zwiększoną wydajność i sprawność działania organizacji, ale również wymusza silne skupienie się na kliencie oraz ułatwia powstawanie nowych źródeł zysku. Ogromną rolę w procesach transformacyjnych odgrywa marketing, który także – za sprawą internetu i rozwiązań cyfrowych – ulega głębokim przeobrażeniom. Książka ma na celu zidentyfikowanie całokształtu zmian jakie wywołuje technologia cyfrowa na koncepcję, instrumenty i działania marketingowe. Najnowsza wiedza teoretyczna przeplata się z licznymi przykładami z praktyki gospodarczej. Opisane zostały także badania na wybitnych, światowej klasy ekspertach od technologii i marketingu oraz menedżerach i specjalistach marketingu z polskich przedsiębiorstw. To wszystko stanowi przyczynek do głębszej dyskusji oraz pogłębionej analizy nad rolą marketingu i współczesnego menedżera marketingu w organizacji. Cechą publikacji, stanowiącą o jej szczególnej wartości i przydatności jest holistyczne, kompleksowe, całościowe i logiczne ujęcie skomplikowanego zagadnienia, jakim jest transformacja cyfrowa gospodarki koncentrujące się na jej obszarze mikroekonomicznym – biznesowym. Autor przedstawia istotę i dokonuje charakterystyki transformacji cyfrowej, charakteryzuje technologie transformacyjne (media społecznościowe, sztuczna inteligencja, internet rzeczy, wirtualna i rozszerzona rzeczywistość, technologie mobile, big data i technologie chmurowe) i ich wpływ na marketing, by w końcowej części zwrócić uwagę na konsekwencje transformacji cyfrowej dla marketingu. Podstawowym celem książki jest autorskie spojrzenie na problematykę transformacji cyfrowej, technologii ją determinujących i wpływu opisywanych zjawisk na marketing – jego istotę, koncepcję oraz zarządzanie. Z recenzji prof. dr hab. Andrzeja Sznajdera, Szkoła Główna Handlowa Podtytuł: Perspektywa marketingu Autor: Mazurek Grzegorz Język: polski Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ISBN: 9788301211615 Rok wydania: 2022 Wydanie: 1 Liczba stron: 304 Oprawa: Miękka Format: 16.5x23.5cm Ciężar: 0.48 kg Typ publikacji: Książka Kategoria: Marketing. Badania marketingowe

Specyfikacja

Podstawowe informacje

Autor
  • Grzegorz Mazurek
Wybrane wydawnictwa
  • PWN
Okładka
  • Miękka
Format
  • 165x235mm
Rok wydania
  • 2020
Ilość stron
  • 304
Tematyka
  • Biznes
  • Podręczniki akademickie
ISBN
  • 9788301211615
Model
  • miękka