Sdprog Interfejs Diagnostyczny Obd Tester Dpf +Adapter + Program Pl Do Fiat Sosnowiec
INTERFEJS DIAGNOSTYCZNY SDPROG OBD TESTER DPF +ADAPTER + PROGRAM PL DO FIAT Kupując u nas, kupujesz towar pochodzący z OFICJALNEJ POLSKIEJ DYSTRYBUCJI! Tym samym masz pewność, że otrzymasz oryginalny produkt oraz pełne wsparcie pozakupowe. Całkowita nowość na rynku - SDPROG z dedykowanym …
Liczba ofert: 1
Oferta sklepu
Opis
INTERFEJS DIAGNOSTYCZNY SDPROG OBD TESTER DPF +ADAPTER + PROGRAM PL DO FIAT Kupując u nas, kupujesz towar pochodzący z OFICJALNEJ POLSKIEJ DYSTRYBUCJI! Tym samym masz pewność, że otrzymasz oryginalny produkt oraz pełne wsparcie pozakupowe. Całkowita nowość na rynku - SDPROG z dedykowanym interfejsem OBD! Nowa generacja diagnostyki samochodowej - a teraz także motocykli! Program SDPROG z dedykowanym interfejsem SDPROG OBD to zestaw służący do diagnostyki i monitorowania parametrów pracy różnych podzespołów pojazdu w czasie rzeczywistym, jak np. stan filtra DPF, odczyt i kasowanie kodów błędów, czy podpowiedzi naprawy usterek. Nie wykonuje zaawansowanych procedur diagnostycznych, jak adaptacje, kodowanie kluczyków, czy cofanie tłoczków hamulcowych - do tego służą profesjonalne urządzenia diagnostyczne (dostępne w naszej ofercie). Zestaw jest kompatybilny z większością marek samochodów dostępnych na rynku zgodnych z normą emisji spalin OBDII. Oferuje także obsługę ponad 34 marek pojazdów w trybie serwisowym. Ponadto, w zestawie znajduje się adapter SDA5, który udostępnia dodatkowe moduły do diagnostyki w marce Fiat. Interfejs SDPROG OBD obsługuje 2 linie połączenia - HS-CAN oraz K-Line. Do obsługi większej ilości połączeń, takich jak MS-CAN i SW-CAN zalecamy interfejs w wersji PRO dostępny na innych naszych aukcjach. Całkowitą nowością jest także możliwość diagnostyki motocykli! Oprogramowanie działa na smartfonach i tabletach z systemem operacyjnym Android lub iOS i korzysta z połączenia Bluetooth. Może pracować na 2 urządzeniach jednocześnie. Sprawdź i przekonaj się, jak prosta może być diagnostyka auta we własnym garażu! Co zrobisz za pomocą tego zestawu? SDPROG przeznaczony jest głównie do diagnostyki i monitorowania pracy pojazdu. Dzięki niemu: odczytasz przyczynę świecenia się kontrolki Check Engine oraz MIL, odczytasz i skasujesz kody usterek, sprawdzisz czas od momentu usunięcia kodów usterek, wyświetlisz możliwe przyczyny pojawienia się usterki oraz instrukcje naprawy, będziesz mógł monitorować parametry pracy pojazdu takie jak: napięcie akumulatora, temperatura oleju, ciśnienie doładowania turbosprężarki, poziom paliwa, stan filtrów DPF, FAP, PEF, GPF, i wiele innych, będziesz mógł monitorować parametry podczas wypalania filtra DPF, sprawdzisz przejechany dystans od momentu uaktywnienia się kontrolki MIL oraz czas pozostały do jej aktywacji, przetestujesz napięcie akumulatora w różnych stanach - w spoczynku, podczas rozruchu oraz pod obciążeniem, prześledzisz parametry z różnych czujników pojazdu w postaci wygodnych wykresów oraz zegarów, prześledzisz stan emisji spalin oraz sprawność systemów pojazdu - niezbędne podczas testów diagnostycznych i kontroli stanu technicznego, sprawdzisz opis zasady działania danego podzespołu. Czego NIE zrobisz przy użyciu SDPROGa? nie przeprowadzisz adaptacji, nie wyregulujesz lamp, nie przeprowadzisz kodowania podzespołów (np. lusterek) nie cofniesz klocków hamulcowych nie zaprogramujesz kluczyków i immobilizera nie dodasz czujników ciśnienia kół oraz nie wprowadzisz zmian w działaniu poszczególnych podzespołów. SDPROG to narzędzie mające na celu pomoc w diagnostyce problemów występujących w pojeździe oraz umożliwienie monitorowania jego pracy w czasie rzeczywistym. Nie jest to narzędzie do przeprowadzania zaawansowanych procedur diagnostycznych - do tego typu zastosowań przeznaczone są zdecydowanie droższe profesjonalne skanery i testery diagnostyczne. Zestaw przystosowany do diagnostyki samochodów marki FIAT wyprodukowanych w latach 2005 - 2024 500 (2007-2024) 500 (2020-2024) 500e (2020-2024) 500L (2012-2024) 500X (2014-2024) Argo/Cronos (2017-2024) Bravo (2010-2014) Bravo Van (2010-2014) Doblo 152 (2010-2014) Doblo 263 (2010-2014) Ducato 250 (2015-2024) Ducato 290 (2015-2024) Ducato 290MCA (2015-2024) Egea (2015-2024) Fiorino (2007-2024) Freemont (2011-2016) Grande Punto (2005-2018) Mobi (2016-2024) Panda 2012 (2012-2020) Panda 2020 (2020-2024) Punto Evo (2010-2011) Punto 2012 (2009-2012) Qubo (2007-2024) Tipo (2015-2020) Tipo (2020-2024) Toro (2015-2024) Uno (2015-2024) Uwaga! Dla samochodów wyprodukowanych po 2018 roku, które są wyposażone w bramkę SGW, zalecamy dodatkowy adapter SDA2. Adapter znajdziesz do dokupienia na innych naszych aukcjach. Adapter SDA5 rozszerzający możliwości diagnostyczne o dodatkowe moduły w zestawie Adapter SDA5 został stworzony po to, aby umożliwić diagnostykę standardowo niedostępnych modułów w samochodach marki FIAT. Jest to niezbędne narzędzie, aby zapewnić kompleksowy dostęp do wszystkich modułów w pojeździe. Adapter SDA od SDPROG jest w pełni kompatybilny z interfejsem SDPROG OBD. Sposób użycia Podłącz adapter do interfejsu Interfejs z adapterem podłącz do portu OBD2 pojazdu Ciesz się możliwością diagnostyki stanu technicznego dodatkowych modułów pojazdu z aplikacją SDPROG. Do marki Fiat przeznaczone są także adaptery SDA4 i SDA6, które umożliwiają dostęp do kolejnych modułów w Fiacie. Pełna lista, jakie moduły obsługują pozostałe adaptery znajduje się w pliku PDF dostępnym do pobrania na końcu aukcji (Instrukcja Obsługi) Które moduły zdiagnozujesz przy użyciu adaptera SDA5? Fiat 500 (2007-2024) - Silniki: 0.9 Turbo TwinAir; 1.2 8V; 1.3 Multijet 16V CF5+; 1.4 16V T-Jet/MultiAir; 1.4 Turbo 16V T-Jet/MultiAir Abarth Poduszki powietrzne Zbieżność Tablica rozdzielcza Radio UConnect Komputer pokładowy Klimatyzacja Kontrola parkowania Ciśnienie opon (TPMS) Fiat 500 (2020-2024) - Silniki: 1.0 GSE Hybrid Poduszki powietrzne Tablica rozdzielcza Radio UConnect Komputer pokładowy Klimatyzacja Kontrola parkowania Fiat 500L (2012-2024) - Silniki: 0.9 Turbo TwinAir; 1.3 Multijet 16V CF5+; 1.4 16V T-Jet/MultiAir; 1.6 Multijet 16V Poduszki powietrzne Tablica rozdzielcza Radio/Nawigacja UConnect Komputer pokładowy Klimatyzacja Kontrola parkowania Ciśnienie opon (TPMS) Fiat Bravo (2010-2014) - Silniki: 0.9 Turbo TwinAir; 1.2 8V; 1.3 Multijet 16V CF5+; 1.4 16V T-Jet/MultiAir; 1.4 Turbo 16V T-Jet/MultiAir Abarth Poduszki powietrzne Zbieżność Tablica rozdzielcza Radio/Nawigacja Komputer pokładowy Klimatyzacja Fotel kierowcy Kontrola parkowania Fotel pasażera Fiat Bravo Van (2010-2014) - Silniki: 1.6 Multijet 16V CF5+ Poduszki powietrzne Zbieżność Tablica rozdzielcza Radio/Nawigacja Komputer pokładowy Klimatyzacja Fotel kierowcy Kontrola parkowania Fotel pasażera Fiat Doblo 152 (2010-2014) - Silniki: 1.3 Multijet 16V CF5+; 1.4 16V; 1.6 Multijet 16V CF5; 1.6 Multijet 16V CF5+; 1.6 Multijet 16V CF6; 2.0 Multijet 16V CF5; 2.0 Multijet 16V CF5+; 2.0 Multijet 16V CF6; Natural Power Poduszki powietrzne Zbieżność Tablica rozdzielcza Radio/Nawigacja UConnect Komputer pokładowy Klimatyzacja Kontrola parkowania Ciśnienie opon (TPMS) Fiat Doblo 263 (2010-2014) - Silniki: 1.3 Multijet 16V CF5+; 1.4 16V; 1.6 Multijet 16V CF5; 1.6 Multijet 16V CF5+; 1.6 Multijet 16V CF6; 2.0 Multijet 16V CF5; 2.0 Multijet 16V CF5+; 2.0 Multijet 16V CF6; Natural Power Poduszki powietrzne Zbieżność Tablica rozdzielcza Radio/Nawigacja UConnect Komputer pokładowy Klimatyzacja Kontrola parkowania Ciśnienie opon (TPMS) Fiat Doblo 250 (2015-2024) - Silniki: 2.0 Multijet CF5+; 2.3 Multijet CF5+; 3.0 Multijet CF5+ Poduszki powietrzne Poduszki powietrzne 2 Zbieżność Tablica rozdzielcza Komputer pokładowy (250FL) Klimatyzacja Sterowanie zawieszeniem pneumatycznym Kontrola parkowania Fiat Ducato 290 (2015-2024) - Silniki: 2.0 Multijet CF5+; 2.3 Multijet CF5+; 3.0 Multijet CF5+; Minibus 3.0 16V CNG Poduszki powietrzne Zbieżność Tablica rozdzielcza Radio/Nawigacja UConnect Komputer pokładowy (250FL) Klimatyzacja Kontrola parkowania Fiat Fiorino 290 (2007-2024) - Silniki: 1.3 Multijet CF5+; 1.4 8V Poduszki powietrzne Zbieżność Tablica rozdzielcza Komputer pokładowy Kontrola parkowania Fiat Grande Punto (2005-2018) - Silniki: 1.2 8V; 1.3 MultiJet 16V CF5+; 1.4 16V T-Jet/StarJet; 1.4 8V; 1.4 Turbo 16V Abarth; 1.6 MultiJet 16V CF5; 1.9 MultiJet 8V CF4 Poduszki powietrzne Zbieżność Tablica rozdzielcza Komputer pokładowy Klimatyzacja Kontrola parkowania (tył) Ciśnienie opon (TPMS) Fiat Panda 2012 (2012-2020) - Silniki: 0.9 TwinAir; 1.2 8V; 1.3 Multijet 16V CF5+ Poduszki powietrzne 2 Zbieżność Tablica rozdzielcza Komputer pokładowy Klimatyzacja Kontrola parkowania (tył) Fiat Panda 2020 (2020-2024) - Silniki: 1.0 GSE Hybrid Poduszki powietrzne Tablica rozdzielcza Komputer pokładowy Klimatyzacja Kontrola parkowania (tył) Fiat Punto Evo (2010-2011) - Silniki: 1.2 8V; 1.3 Multijet 16V CF5+; 1.4 16V MultiAir; 1.6 Multijet 16V CF5; 1.4 Turbo 16V MultiAir Abarth Poduszki powietrzne Zbieżność Tablica rozdzielcza Komputer pokładowy Klimatyzacja Kontrola parkowania (tył) Ciśnienie opon (TPMS) TRW Fiat Punto 2012 (2009-2012) - Silniki: 0.9 Turbo TwinAir; 1.2 8V; 1.3 Multijet 16V CF5+; 1.4 16V MultiAir; 1.4 8V Poduszki powietrzne Zbieżność Tablica rozdzielcza Komputer pokładowy Klimatyzacja Kontrola parkowania (tył) Ciśnienie opon (TPMS) Fiat Qubo (2007-2024) - Silniki: 1.3 Multijet; 1.4 8V Poduszki powietrzne Zbieżność Tablica rozdzielcza Komputer pokładowy Kontrola parkowania Kompleksowa obsługa samochodów SDPROG obsługuje wszystkie pojazdy zgodne z normą emisji spalin OBDII oraz aż 34 marki samochodów w trybie serwisowym, umożliwiając diagnostykę szerokiej gamy modeli – od miejskich aut, przez SUV-y, po samochody luksusowe. Obsługa obejmuje kluczowe moduły pojazdów, takie jak ABS, poduszki powietrzne, klimatyzacja czy systemy komfortu, zapewniając pełną kontrolę nad funkcjami auta. Obsługiwane marki samochodów w trybie serwisowym Acura, Alfa Romeo, Audi, BMW, Chevrolet, Chrysler, Citroen, Cupra, Dacia, Dodge, DS, Fiat, Ford, Honda, Hyundai, Infiniti, Jeep, KIA, Lancia, Land Rover, Lexus, Mazda, Mercedes, Mini, Nissan, Opel, Peugeot, Renault, Saab, Seat, Skoda, Toyota, Volkswagen, Volvo. UWAGA! Do diagnostyki marek jak Opel, Ford, Chevrolet, Mazda, Saab zalecany jest interfejs SDPROG OBD PRO dostępny na innych naszych aukcjach. WAŻNE! Niektóre francuskie samochody mogą mieć problem z odczytem OBDII - dla pewności zalecamy po zakupie sprawdzić działanie interfejsu z wersją demonstracyjną programu SDPROG dostępną do pobrania ze strony producenta. Pełna lista obsługiwanych samochodów wraz z rocznikami oraz zalecanymi adapterami do pełnej obsługi trybu serwisowego w niektórych markach znajduje się: pod tym linkiem: https://help.sdprog.com/pl/compatibilities/ Lista marek obsługiwanych w trybie OBDII znajduje się także: w pliku PDF dostępnym do pobrania na końcu aukcji (Poradnik) Diagnostyka motocykli SDPROG oferuje wsparcie dla motocykli w trybie serwisowym – funkcja jest już dostępna na system iOS, a aktualizacja dla Androida pojawi się wkrótce! Szczegóły dotyczące pełnej funkcjonalności już wkrótce. Obsługiwane marki motocykli* Aprilla, BMW, Ducati, Honda, Kawasaki, KTM, Moto Guzzi, Piaggio, Suzuki, Triumph, Vespa, Yamaha *obsługa motocykli jest na wczesnym etapie wdrażania - do większości modeli niezbędne będą dodatkowe adaptery. Motocykle wyprodukowane od sezonu 2023/2024 posiadają już gniazdo OBDII i są obsługiwane przez prezentowany zestaw bez konieczności stosowania adapterów. Główne cechy i zalety nowego zestawu - dlaczego warto na niego postawić? Obsługa szerokiej gamy pojazdów – obejmuje szeroki zakres różnych modeli samochodów osobowych, motocykli, pojazdów benzynowych, diesla, hybrydowych i elektrycznych - od kompaktowych miejskich aut, przez SUV-y, po samochody luksusowe Obsługa 34 marek w trybie serwisowym + OBDII – możliwość diagnostyki większości popularnych pojazdów. Obsługa HS-CAN i K-LINE – zapewnia pełną obsługę większości marek dostępnych na rynku. Obsługa większości modułów pojazdu w trybie serwisowym – uzależniona od marki, modelu i rocznika samochodu. Monitorowanie kluczowych elementów pojazdu – śledzenie wielu parametrów, takich jak filtry DPF, GPF, PEF, FAP, co umożliwia efektywne zarządzanie stanem technicznym pojazdu. Polska produkcja – gwarancja wysokiej jakości wykonania i niezawodności, zaprojektowany i wyprodukowany w Polsce. Łatwość obsługi – nie wymaga parowania ani skomplikowanych ustawień. Wystarczy podłączyć do złącza diagnostycznego, kliknąć „Połącz” i gotowe. Zaawansowany tryb oszczędzania energii – urządzenie jest wzbudzane przez aplikację, a nie przez samochód, co pozwala na oszczędność energii i bezproblemową pracę z nowoczesnymi pojazdami, w tym hybrydowymi i elektrycznymi - nie rozładowuje akumulatora jak w przypadku poprzednich rozwiązań. Pomiar napięcia – interfejs diagnostyczny wyposażony jest w dodatkowy przetwornik do dokładnego pomiaru napięcia w pojeździe. Darmowe aktualizacje – gwarancja najnowszej wersji urządzenia i oprogramowania. Ekosystem SDPROG – dzięki produktom z tej samej linii, użytkownik może liczyć na łatwą obsługę oraz maksymalną wydajność. Wsparcie Android i iOS – kompatybilność z większością urządzeń mobilnych. Interfejs diagnostyczny nie blokuje połączenia internetowego – pozwala na jednoczesne korzystanie z innych aplikacji w tle (np. mapy). 19 wersji językowych – możliwość korzystania w wielu krajach. Nie musisz już szukać odpowiedniego urządzenia – u nas znajdziesz wszystko w komplecie, w pełni kompatybilne, gotowe do użycia. Porzuć uniwersalne interfejsy i postaw na urządzenie zoptymalizowane pod kątem pełnej współpracy z SDPROGiem! Tryb OBDII vs Tryb serwisowy - co umożliwiają? SDPROG może pracować w 2 trybach: Tryb OBDII - w którym w podstawowym zakresie obsługuje marki zgodne z normą emisji spalin OBDII (USA i Azja od 1996 roku, Europa benzynowe od 2001 roku, auta z silnikiem diesla od 2004 roku) - dostępny jest w każdej marce jeśli jest zgodna z OBDII Tryb serwisowy - który jest rozszerzeniem trybu OBDII o większą ilość danych z konkretnych modułów i podzespołów danego samochodu - dostępny jest w wybranych markach i typach silników samochodów (tryb ciągle rozwijany) Funkcje w trybie OBDII Wskazówki techniczne: Przyczyny usterek, objawy awarii, zasady działania podzespołów. Informacje przydatne przy zakupie auta: dystans i czas od włączenia kontrolki MIL oraz usunięcia kodów. Monitorowanie czujników: Temperatury silnika, powietrza i otoczenia, pozycja pedału gazu, napięcie instalacji, ciśnienie doładowania, napięcie sondy lambda, kondycja akumulatora i regulatora napięcia. Dodatkowe funkcje Monitory diagnostyczne: Szybka ocena stanu pojazdu, wykrywanie niedawno usuniętych błędów. Monitorowanie parametrów: Opcje zegarów i wykresów z personalizacją. Przeciążenia: Odczyt przeciążeń w trakcie jazdy. Tryb Race: Sygnały wizualne i dźwiękowe przy określonych obrotach dla optymalnej zmiany biegów. Funkcje dostarczają cennych danych, pomagają zapobiegać usterkom i zwiększają komfort użytkowania. Funkcje w trybie serwisowym Tryb serwisowy w SDPROG oferuje użytkownikom możliwość wykonywania następujących działań: Odczytywanie i diagnozowanie każdego modułu* występującego w samochodzie, co umożliwia pełną analizę stanu i działania poszczególnych systemów pojazdu. Kasowanie kodów usterek z wybranego modułu samochodu, co pozwala na szybkie usuwanie błędów i poprawę działania pojazdu. Odczytywanie dostępnych parametrów samochodu, w tym szczególnie istotnych parametrów DPF, GPF, PEF oraz FAP w silnikach diesla. Dzięki temu użytkownicy mogą śledzić i monitorować stan filtra cząstek stałych, co wpływa na efektywność i sprawność pracy silnika oraz ogólną wydajność pojazdu. Diagnostyka w modułach umożliwia również uzyskanie wglądu w inne kluczowe parametry i dane techniczne pojazdu, zapewniając kompleksową ocenę stanu i działania wybranych systemów dla określonych silników. SDPROG obsługuje 34 marki w trybie serwisowym - ta liczba ciągle rośnie wraz z aktualizacjami! *obsługiwane moduły różnią się w zależności od marki, modelu, rocznika oraz silnika. Pełna lista obsługiwanych modułów w poszczególnych markach dostępna jest pod tym linkiem: https://help.sdprog.com/pl/compatibilities/ Licencja z dożywotnimi, darmowymi aktualizacjami - jeden program na wiele urządzeń Dołączony do zestawu kod aktywacyjny do SDPROGa posiada licencję na dożywotnie, darmowe aktualizacje. Jeden kod aktywacyjny programu pozwala na jego instalację na wielu urządzeniach. Kod możesz aktywować na swoim: smartfonie/tablecie z systemem Android 5.0 lub nowszym; smartfonie/tablecie z systemem iOS 11 lub nowszym; Na jednym kodzie licencyjnym mogą jednocześnie pracować 2 urządzenia. Korzyści z posiadania płatnego programu SDPROG nad darmowymi alternatywami Idealnie dobrany zestaw programu z dedykowanym interfejsem daje gwarancję, że wszystko będzie działać, Pełne wsparcie techniczne producenta oprogramowania, Dożywotnie, darmowe aktualizacje zgodne z najnowszymi trendami, SDPROG dostarcza dodatkowe opisy i porady dotyczące wykrytych usterek - coś, czego nie znajdziesz w darmowym programie, Znacznie szersze możliwości diagnostyki oraz kontroli parametrów ze względu na większą ilość obsługiwanych protokołów, Cykliczne udoskonalanie aplikacji oraz jej działania. SDPROG OBD czy SDPROG OBD PRO? Interfejsy SDPROG OBD i OBD PRO to autorskie rozwiązania producenta oprogramowania SDPROG stworzone w celu zapewnienia jak najlepszej kompatybilności z programem oraz stabilności połączenia z pojazdem. Stworzone zostały 2 wersje interfejsu: SDPROG OBD - to standardowa wersja obsługująca 2 linie połączenia z samochodem: HS-CAN oraz K-Line. SDPROG OBD PRO - to rozszerzona wersja, która obsługuje 3 linie CAN: HS-CAN, MS-CAN, SW-CAN oraz K-Line. Oznacza to tyle, że wersja PRO jest w stanie obsłużyć więcej protokołów i modułów w samochodzie, ponieważ obsługuje więcej prędkości połączenia z samochodem, z którymi różne moduły wysyłają sygnał. Dlatego też, do diagnostyki marek jak Opel, Ford, Chevrolet, Mazda oraz Saab, które w różnych protokołach korzystają z innych prędkości przesyłania, zalecany jest interfejs SDPROG OBD PRO dostępny na innych naszych aukcjach. W dużym skrócie Jeśli nie zamierzasz diagnozować samochodów marek Opel, Ford, Chevrolet, Mazda lub Saab - wystarczy Ci SDPROG OBD (+ ewentualny adapter do obsługi wszystkich modułów w niektórych grupach marek np. w PSA) Jeśli chcesz, aby zestaw współpracował również z Oplem, Fordem, Chevroletem, Mazdą i Saabem - wybierz SDPROG OBD PRO, który jest dedykowany pod te marki, a dodatkowo także obsłuży pozostałe. Na tej aukcji oferowany jest interfejs w wersji standardowej SDPROG OBD. Jeśli chcesz zakupić wersję PRO, znajdziesz ją na innych naszych aukcjach. Jak sprawdzić, czy pojazd posiada normę emisji spalin OBDII? System OBDII obowiązkowo posiadają auta: sprzedawane po 1 stycznia 1996 w USA sprzedawane po 1 stycznia 2001 w Unii Europejskiej sprzedawane po 1 stycznia 2002 w Polsce auta z silnikiem diesla sprzedawane po 1 stycznia 2004 Istnieje również taka możliwość, że samochody sprzedawane wcześniej mogły także posiadać system OBDII, ale wówczas nie było to dla producentów obowiązkowe. Samochody wyposażone w system OBDII posiadają charakterystyczne 16-pinowe złącze, dwa lub więcej czujników tlenu (sond λ), powinny posiadać naklejkę informującą o emisji spalin, którą najczęściej umieszcza się w większości pojazdów pod maską lub przy chłodnicy. Naklejka ta posiada informację, czy dany pojazd ma certyfikat OBDII. Samo posiadanie charakterystycznego złącza przez pojazd nie jest wyznacznikiem obsługiwania systemu OBDII - bezwzględnie muszą zostać spełnione wszystkie 3 powyższe warunki. Należy też pamiętać, że niektóre samochody z francuskimi silnikami diesla mogą mieć problemy z odczytem OBDII (np. HDIdCi od 2005 roku). Silniki benzynowe nie mają tego problemu. Parametry techniczne Typ urządzenia: Interfejs Obsługiwane pojazdy: Wszystkie pojazdy posiadające normę emisji spalin OBDII + pełne wsparcie samochodów elektrycznych i hybrydowych + obsługa 34 marek w trybie serwisowym Typ złącza: OBDII Typ połączenia interfejsu: Bluetooth 4.0 Oprogramowanie w zestawie: Tak Język oprogramowania: Polski + 18 innych wersji językowych Aktualizacje oprogramowania: Dożywotnie Kompatybilność: Android, iOS Obsługiwane magistrale: HS-CAN, K-Line Temperatura pracy: Od 0°C do 40°C Temperatura przechowywania: Od -20°C do 50°C Wymiary: 70 x 47 x 24 mm Zawartość zestawu Interfejs diagnostyczny SDPROG OBD Kod do polskiego programu diagnostycznego SDPROG z licencją na dożywotnie aktualizacje i pełne wsparcie techniczne Adapter SDPROG SDA5 umożliwiający diagnostykę dodatkowych modułów Instrukcja obsługi FAQ - Najczęściej zadawane pytania P. Czy można tym zestawem przeprowadzać adaptacje, sterowanie światłami, cofanie tłoczków hamulcowych, programować kluczyki lub immobilizer i inne zmiany parametrów samochodu? O: Prezentowany zestaw nie służy do wykonywania adaptacji ani wprowadzania zmian w parametrach pojazdu. Zestaw znajdzie swoje zastosowanie przy diagnostyce błędów z poziomu silnika, kasowania błędów Check Engine oraz monitorowania pracy podzespołów pojazdu. Do dokonywania zmian w parametrach pojazdu wymagane są zaawansowane urządzenia diagnostyczne, które są znacznie droższe P: Jak ten zestaw pomoże mi zadbać o filtr DPF? O: Zestaw pozwala na monitorowanie stanu filtra DPF w czasie rzeczywistym. Zadaniem programu wraz z interfejsem jest wykrywanie wszelkich odchyleń w pracy filtra, tak, abyś mógł z wyprzedzeniem o niego zadbać. Pozwoli Ci także kontrolować parametry podczas procesu wypalania DPFu oraz sprawdzisz ile czasu minęło od ostatniego wypalania filtra. P: Czy z tym zestawem w każdym samochodzie wykonam diagnostykę w trybie serwisowym? O: Aktualnie tryb serwisowy dostępny jest w 34 markach, które zostały wymienione w treści aukcji. Producent nieustannie pracuje nad powiększaniem tej liczby wraz z cyklicznymi aktualizacjami. W niektórych grupach marek, jak np. PSA, do obsługi niektórych standardowo niedostępnych modułów wymagany będzie również odpowiedni adapter. Szczegóły dotyczące jaki adapter obsłuży jakie moduły znajdziesz w liście kompatybilności pod tym linkiem: https://help.sdprog.com/pl/compatibilities/. Adaptery znajdziesz w naszej ofercie na innych naszych aukcjach. P: Jaka jest różnica między interfejsem SDPROG OBD a SDPROG OBD PRO? O: Interfejs SDPROG OBD PRO obsługuje więcej linii połączeń - HSCAN, MSCAN, SWCAN i K-Line, dzięki czemu oferuje większą kompatybilność z problematycznymi markami samochodów, takimi jak Opel, Ford, Chevrolet, Mazda i Saab, a interfejs SDPROG OBD obsługuje wyłącznie 2 linie połączenia - HSCAN oraz K-Line. Generalnie zasada doboru odpowiedniego interfejsu jest prosta - jeśli zamierzasz diagnozować Opla, Forda, Chevroleta, Mazdę lub Saaba - powinieneś wybrać interfejs OBD PRO, ponieważ obsłuży więcej modułów w tych markach. Jeśli nie będziesz ich diagnozować - wersja standardowa interfejsu OBD Ci wystarczy. P: Czy za pomocą tego zestawu mogę kodować lusterka, lampy i inne parametry? O: Nie. Za pomocą SDPROGa nie ustawisz parametrów pracy pojazdu - możesz je monitorować i wykrywać ewentualne błędy silnikowe, w tym kasować lampkę Check Engine. SDPROG wykrywając błąd podpowiada także co może być jego przyczyną i jak go naprawić. Program służy głównie do diagnostyki i odczytu błędów. Do dokonywania zmian w parametrach pojazdu wymagane są zaawansowane urządzenia diagnostyczne. P: Gdzie mogę sprawdzić, czy zestaw obsłuży mój samochód? O: Pełną listę obsługiwanych samochodów w trybie OBD2 oraz w trybie serwisowym wraz z rocznikami, rodzajami silników oraz zalecanymi adapterami do pełnej obsługi tego trybu w niektórych markach znajdziesz pod linkiem: https://help.sdprog.com/pl/compatibilities/ P: Czy można kupić sam program SDPROG, jeśli już posiadam interfejs? O: Tak, istnieje możliwość zakupu samego programu SDPROG. Znajdziesz go na innych naszych aukcjach. Mimo wszystko, dla zachowania pewności, że interfejs połączy się z aplikacją, zalecamy korzystanie z dedykowanego interfejsu SDPROG. Dlatego też, przed zakupem samego programu upewnij się, że Twój interfejs jest kompatybilny z aplikacją np. poprzez pobranie wersji DEMO ze strony producenta. P: Co sprawdzę w wersji DEMO programu? O: Wersja demo SDPROGa pozwala jedynie na weryfikację, czy urządzenie połączy się z samochodem. Do korzystania z pełnej funkcjonalności programu niezbędny jest zakup licencji. P: Czy SDPROG musi być dedykowany do konkretnej marki pojazdu? O: Nie. Program SDPROG działa uniwersalnie z większością marek zgodnych z protokołem OBDII. P: Na ilu urządzeniach mogę zainstalować program? O: Sam program SDPROG może być zainstalowany na wielu urządzeniach różnego typu (smartfon/tablet) z systemem operacyjnym Android lub iOS - w zasadzie nie ma limitu urządzeń, na których może być aplikacja zainstalowana. Pamiętaj jednak, że jedna licencja umożliwia korzystanie na 2 urządzeniach jednocześnie. P: Czy licencję muszę odnawiać? O: Nie. Licencja na program SDPROG jest dożywotnia, a jego aktualizacje bezpłatne. P: Czy mogę zostawiać interfejs wpięty na stałe w złącze OBDII? O: Interfejsy posiadają funkcję automatycznego wyłączania po upływie 30 minut od momentu wyłączenia zapłonu. Po ponownym uruchomieniu samochodu interfejs uruchamia się automatycznie. Cały proces wymaga indywidualnego sprawdzenia przez użytkownika. Mimo wszystko nie zalecamy pozostawiania podłączonego interfejsu w złączu diagnostycznym. P: Mam problemy z połączeniem się z interfejsem. Co robić? O: Upewnij się, że włączyłeś zapłon w samochodzie, a w ustawieniach programu został wybrany odpowiedni tryb komunikacji. Jeśli nadal występują problemy, warto wykonać restart podłączanego urządzenia (np. smartfonu) oraz wyjąć interfejs ze złącza OBDII, a następnie wykonać całą procedurę podłączenia od nowa.
Specyfikacja
Podstawowe informacje
Marka |
|