Ms Office 2013/365 W Biurze Sosnowiec

Poznaj najważniejsze możliwości pakietów Microsoft Office 2013 i Microsoft Office 365! Naucz się sprawnie korzystać z narzędzi nowej wersji MS Office Stwórz błyskawicznie materiały reklamowe używając programu Publisher Dowiedz się, jak uzyskać zdalny dostęp do danych dzięki usłudze SkyDrive Poznaj …

od 29,40 Najbliżej: 32 km

Liczba ofert: 1

Oferta sklepu

Opis

Poznaj najważniejsze możliwości pakietów Microsoft Office 2013 i Microsoft Office 365! Naucz się sprawnie korzystać z narzędzi nowej wersji MS Office Stwórz błyskawicznie materiały reklamowe używając programu Publisher Dowiedz się, jak uzyskać zdalny dostęp do danych dzięki usłudze SkyDrive Poznaj najlepsze metody wymiany plików i skutecznej pracy zespołowej Microsoft Office 2013 to kolejna wersja najpopularniejszego na świecie pakietu aplikacji biurowych. Jej twórcy wykorzystali najlepsze rozwiązania znane z edycji 2010 i kreatywnie je rozwinęli, aby zapewnić użytkownikom wysoki komfort i większą wydajność pracy przy zachowaniu dużej elastyczności dostępnych narzędzi. Nowe wydanie MS Office oferuje bowiem wiele usprawnień ułatwiających wykonywanie typowych, często powtarzanych operacji, a także liczne funkcje zapewniające efektywną pracę zespołową oraz narzędzia umożliwiające edytowanie nowych formatów plików (PDF!) i korzystanie z danych przechowywanych w chmurze. Nie inaczej jest z rozwiązaniem Office 365, abonamentową, dostępną przez sieć wersją pakietu, której możliwości z pewnością zadowolą użytkowników ceniących zdalny dostęp do aplikacji. MS Office 2013/365 PL w biurze i nie tylko to podręcznik dla osób pragnących szybko i sprawnie poznać możliwości najważniejszych programów wchodzących w skład nowej edycji pakietu. Z tej książki dowiesz się, jak za pomocą edytora Word tworzyć atrakcyjne dokumenty tekstowe oraz jak przetwarzać dane liczbowe i przedstawiać je na wykresach arkusza kalkulacyjnego Excel. Poznasz również sposoby przygotowywania efektownych prezentacji multimedialnych w programie PowerPoint oraz skutecznego zarządzania notatkami przy użyciu aplikacji OneNote. Uzupełnieniem jest rozdział o możliwościach programu Outlook będącego połączeniem wygodnego narzędzia do zarządzania pocztą e-mail i elektronicznego terminarza. Opisom poszczególnych funkcji towarzyszą liczne ćwiczenia praktyczne, dzięki którym będziesz mógł natychmiast wypróbować i utrwalić zdobytą wiedzę. Instalowanie pakietu Microsoft Office w systemach Windows i Mac OS Zakup i używanie wersji abonamentowej (Office 365) Edytowanie i formatowanie tekstu w Wordzie Umieszczanie w dokumentach tabel, grafik, spisów treści i innych elementów Edytor równań matematycznych i korespondencja seryjna Praca zespołowa z użyciem pakietu Microsoft Office Przetwarzanie i analizowanie danych za pomocą programu Excel Tworzenie wykresów i przeprowadzanie symulacji w Excelu Opracowywanie prezentacji multimedialnych w programie PowerPoint Korzystanie z możliwości elektronicznego notatnika OneNote Używanie makr i aplikacji Visual Basic for Applications w Excelu Zabezpieczanie zawartości dokumentów pakietu Microsoft Office Korzystanie z poczty elektronicznej w programie Outlook Zarządzanie zadaniami i używanie kalendarzy Outlooka Rozpocznij samodzielną pracę z najnowszym pakietem biurowym firmy Microsoft! Spis treści: Wstęp (9) Rozdział 1. Microsoft Office - zakup, instalacja i uruchamianie (15) Czym się różni Office 2013 od Office 365? (16) Pudełkowe wersje pakietu Office 2013 (17) Zakup i instalacja wersji Office 365 (18) Office 365 dla użytkowników Mac OS (21) Konto w usłudze Office 365 (22) Instalator pakietu Microsoft Office - na co zwrócić uwagę? (24) Uruchamianie programów Microsoft Office (26) Co nowego w Microsoft Office 2013? (27) CZĘŚĆ I WORD I PODSTAWY OBSŁUGI PAKIETU OFFICE (29) Rozdział 2. Interfejs użytkownika pakietu Office na przykładzie edytora Word (31) Ekran programu Microsoft Word i nowe funkcje interfejsu użytkownika (32) Jak uruchomić program Word? (32) Ułatwienia obsługi w Microsoft Office (35) Interfejs Office w wersji dla komputerów Mac (38) Otwieranie i zapisywanie dokumentów (39) Zapisywanie i odczytywanie dokumentów (39) Zapisywanie dokumentu na dysku SkyDrive (44) Funkcjonalność edytora (47) Word 2013 - mapa aplikacji (47) Menu systemowe Plik w Wordzie (49) Opcje programu Word (49) Podgląd i wydruk dokumentu (52) Opcje drukowania (53) Rozdział 3. Formatowanie tekstu (57) Wpisywanie tekstu (57) Akapit (59) Wyrównanie tekstu względem marginesów (59) Podwieszony akapit (61) Odstępy między akapitami (62) Dzielenie i przenoszenie akapitów (64) Dzielenie wyrazów (64) Numerowanie i punktowanie akapitów (65) Wyróżnianie elementów tekstu (67) Błędy, ach te błędy! (68) Zastosowanie schowka Windows w edytorze (69) Tryby specjalne operacji wklejania (69) Malarz formatów i zasady powielania formatów (71) Edycja dokumentów PDF (71) Rozdział 4. Czcionki, symbole, style... (73) Czcionki i ich rozmiary (73) Powiększanie lub zmniejszanie czcionki (76) Nietypowe symbole w tekście (76) Narzędzia nie tylko dla polonistów i tłumaczy (78) Znaki diakrytyczne różnych języków (78) Korekta pisowni i gramatyki (79) Słowniki języków obcych w Wordzie (79) Narzędzia dla tłumaczy (81) Style (82) Szablony dokumentów (84) Pola i obiekty aktywne w dokumentach (86) Wstawianie daty i godziny oraz innych pól specjalnych (86) Osadzanie obiektów w dokumentach pakietu Office (88) Rozdział 5. Tabele i układ kolumnowy (91) Podstawowe techniki rysowania tabel (91) Modyfikowanie struktury tabeli (94) Tryb wielokolumnowy (gazetowy) (98) Bardzo długie tabele (wielostronicowe) (99) Rozdział 6. Nagłówki, stopki i spisy (nie tylko treści) (101) Podział dłuższych dokumentów na strony (102) Nawigacja (103) Wyszukiwanie i zamiana tekstu (104) Stopki i nagłówki w Wordzie (105) Różne stopki i nagłówki dla odrębnych części dokumentu (107) Stopki i nagłówki dla zaawansowanych (109) Numeracja stron dla zaawansowanych (110) Numerowanie nagłówków i spis treści (111) Przygotowanie dokumentu (111) Wstawianie spisu treści (113) Przypisy (116) Odsyłacze (117) Skorowidze (119) Okno nawigacji (121) Rozdział 7. Grafika i tekst (123) Wklejanie grafiki ze schowka Windows (123) Zrzuty ekranu w Wordzie (124) Dołączanie gotowych plików graficznych (124) Edytor graficzny programu Word (128) Operacje na obiektach graficznych programu Word (133) Przesłanianie się obiektów (133) Grupowanie (134) Praca z polami tekstowymi (135) Ustalanie ziarnistości obrazu (136) Rozdział 8. Edytor równań matematycznych (139) Tworzenie nowego równania matematycznego (139) Paleta funkcji i operatorów matematycznych (141) Praca z obiektem Równanie matematyczne (144) Rozdział 9. Korespondencja seryjna (147) Pierwszy list seryjny w Wordzie (148) Kreator korespondencji seryjnej (148) Dokument wzorca listu seryjnego (148) Tworzenie źródła danych (149) Konstruowanie szablonu listu (150) Scalanie danych z wzorcem (151) Funkcje trybu korespondencji seryjnej (152) Rozdział 10. Word i praca zespołowa (155) Podział publikacji na pliki (155) Przegląd i komentowanie dokumentu (157) Przegląd uwag zgłoszonych przez autora (159) CZĘŚĆ II EXCEL, CZYLI MAGICZNA BROŃ PAKIETU OFFICE (161) Rozdział 11. Podstawy obsługi arkusza kalkulacyjnego (163) Zapoznanie z arkuszem kalkulacyjnym (164) Otwieranie i zapisywanie dokumentów (166) Praca z arkuszami (167) Rozdział 12. Wprowadzanie i formatowanie danych (169) Formatowanie komórek (172) Operacje na komórkach (176) Selektywne kasowanie zawartości komórek (177) Kilka zaskakujących ćwiczeń praktycznych (178) Nagłówki i opisy tabel (179) Formaty walutowe (181) Zaawansowane formatowanie komórek (182) Rozdział 13. Formuły w arkuszach (185) Nasza pierwsza formuła w arkuszu (185) Powielanie wzoru za pomocą myszy (186) Powielanie wzoru z wykorzystaniem kopiowania i wklejania (187) Współrzędne względne i bezwzględne (187) Wzory matrycowe (189) Operatory matematyczne (190) Funkcje matematyczne w formułach (191) Wstawianie funkcji (191) Modyfikacja formuły w arkuszu (193) Biblioteka funkcji Excela (193) Formuły dla zaawansowanych (194) Rozdział 14. Excel i analiza danych (199) Formuły z warunkami logicznymi (199) Formatowanie warunkowe (201) Rozdział 15. Excel jako mała baza danych (205) Tworzenie baz danych i zarządzanie nimi (205) Sortowanie i filtrowanie (207) Skoroszyty współdzielone (210) Rozdział 16. Wykresy i symulacje (213) Wykresy w Excelu (213) Modyfikacja graficznych elementów wykresu (219) Rozdział 17. Drukowanie arkuszy (221) Metody kondensowania wydruku (221) Ustawienia wydruku arkusza (224) Nagłówki i stopki (224) Opcje drukarki (226) Rozdział 18. Makra i aplikacje w Excelu (229) Do czego służą makra? (229) Rejestrowanie makra w Excelu (230) Aplikacje w VBA w Excelu - jak to ugryźć? (233) Krok 1. Przykładowe makro (234) Krok 2. Oglądamy kod VBA makra (235) Karta Deweloper (236) Organizacja makr (240) Rozdział 19. Ćwiczenia praktyczne w Excelu (243) Składki w działalności gospodarczej (243) Lokata bankowa (245) Harmonogram spłaty kredytu bankowego (246) CZĘŚĆ III POWERPOINT, CZYLI JAK SKUTECZNIE PRZEKAZAĆ SWÓJ PUNKT WIDZENIA (251) Rozdział 20. Podstawy obsługi programu PowerPoint (253) Czym są prezentacje komputerowe? (253) Pierwsza prezentacja w PowerPoincie (254) Widoki prezentacji w PowerPoincie (257) Prezentacja slajdów (258) Prezentacje PowerPointa jako dokumenty (260) Drukowanie prezentacji w PowerPoincie (261) Rozdział 21. Modyfikowanie prezentacji w programie PowerPoint (263) Dodawanie nowej strony do prezentacji (264) Szablony układów slajdu w PowerPoincie (264) Formatowanie elementów slajdu (267) Dodawanie nowych elementów slajdu (271) Wzorzec slajdu (273) Rozdział 22. Ożywianie prezentacji w programie PowerPoint (277) Przejścia (277) Animacje (279) Osadzanie wideo z serwisu YouTube (281) Profesjonalne prezentacje - szybko i bezboleśnie! (281) CZĘŚĆ IV MICROSOFT ONENOTE (285) Rozdział 23. Omówienie programu OneNote (287) Do czego służy program OneNote? (287) Ekran główny programu OneNote (288) Szablony notesów OneNote (290) Przeznaczenie i obsługa programu OneNote (290) Rozdział 24. Twój nowy notes w programie OneNote (293) Notes prywatny lub współdzielony (293) Struktura notesu (295) Pierwsze wpisy w notesie (296) Rozdział 25. Edycja notatek (299) Podstawowe operacje na obiektach notatek (300) Oznaczanie notatek sygnaturami czasu (301) Formatowanie tekstu (301) Listy punktowane lub numerowane (302) Grafika (303) Tabele (304) Odsyłacze (305) Inne obiekty w notatkach (306) Znaczniki notatek (307) Rozdział 26. Notatniki w praktyce (309) Szybkie notatki i przesyłanie danych do notesu (309) Wyszukiwanie danych (311) Drukowanie notesów (312) Interesujące funkcje programu OneNote (312) CZĘŚĆ V MICROSOFT OUTLOOK (315) Rozdział 27. Prezentacja programu Outlook 2013 (317) Do czego służy program Outlook? (317) Ekran główny programu Outlook (318) Konfiguracja konta e-mail w Outlooku (319) Konfiguracja ekranu głównego Outlooka (321) Wysyłanie i odbieranie poczty e-mail (321) Baza kontaktów w Outlooku (326) Rozdział 28. Funkcje kalendarza w Outlooku (331) Kalendarz i poczta e-mail (331) Definiowanie zdarzenia kalendarzowego (332) Spotkania cykliczne (335) Konfiguracja widoku kalendarza w Outlooku (336) Rozdział 29. Zarządzanie zadaniami w programie Outlook (339) Definiowanie zadań (339) Praca z listą zadań (341) Rozdział 30. Outlook dla zaawansowanych (343) Zarządzanie plikami danych Outlooka (343) Foldery plików danych (PST) (343) Oczyszczanie bazy danych Outlooka (346) Importowanie i eksportowanie poczty w programie Outlook (347) Opcje programu Outlook (348) CZĘŚĆ VI POZOSTAŁE NARZĘDZIA PAKIETU OFFICE (351) Rozdział 31. Zabezpieczanie dokumentów Office 2013 (353) Zabezpieczanie hasłem dokumentów Excel, Word i PowerPoint (353) Zabezpieczanie hasłem notesów programu OneNote (356) Ochrona dokumentów Excela (357) Ochrona komórek (357) Ochrona skoroszytu (359) Rozdział 32. Narzędzia pakietu Office (361) Pakiety językowe Office'a (361) Makra nie tylko w Excelu! (363) Publisher (364) InfoPath (366) Skorowidz (367) O autorze: Piotr Wróblewski — autor książek z dziedziny informatyki. Z wydawnictwem Helion współpracuje od 1992 roku, czego efektem są liczne podręczniki programowania i obsługi komputerów; najpopularniejsze, ABC komputera i Algorytmy, struktury danych i techniki programowania, doczekały się wielu wydań i nieprzerwanie cieszą się zainteresowaniem czytelników. Ostatni z wymienionych tytułów ukazał się również za granicą. Pierwotnie ilustrowany kodem C++, został przygotowany także w wariantach z językami Java i Python. Piotr Wróblewski jest absolwentem Politechniki Śląskiej i francuskiej uczelni inżynierskiej ENSSAT (w Lannion w Bretanii). Studia we Francji do dziś wspomina jako największą przygodę swojego życia. Po powrocie do Polski przez pewien czas zajmował się pisaniem oprogramowania na zamówienie i prowadzeniem szkoleń komputerowych. Główną część kariery zawodowej zajmuje mu praca w spółkach zagranicznych z branży telekomunikacyjnej, IT i konsultingu, głównie w charakterze kierownika projektów i product managera. Już w trakcie pracy zawodowej ukończył studia z zarządzania i marketingu ... Master HEC w Szkole Biznesu Politechniki Warszawskiej. Od 2006 roku mieszka we Wrocławiu. W ostatnich latach specjalizuje się w bezpieczeństwie aplikacji (klasycznych i oferowanych w chmurze) i rozwijaniu produktów wspomagających cyberbezpieczeństwo. Pełny profil zawodowy: https://www.linkedin.com/in/pwroblewski/.

Specyfikacja

Podstawowe informacje

Autor
  • Piotr Wróblewski
Wybrani autorzy
  • Piotr Wróblewski
Wybrane wydawnictwa
  • Helion
Okładka
  • Miękka
Format
  • 16.5x23.5cm
Rok wydania
  • 2013
Ilość stron
  • 376
Tematyka
  • Aplikacje biurowe
  • Podręczniki akademickie
ISBN
  • 9788324675739