Minecraft. Buduj Mechanizmy I Twórz Własne Mody. Przewodnik Mistrza (Ebook) Sosnowiec

Poznaj możliwości świata Minecraft! Buduj mechanizmy po mistrzowsku Minecraft jest najlepszym dowodem na to, że o sukcesie gry nie decyduje oprawa graficzna — tylko pomysł i tak zwana grywalność. Na punkcie tej gry oszalał cały świat! Gdy przekraczasz próg Minecrafta, Twoim jedynym ograniczeniem …

od 17,45 Najbliżej: 32 km

Liczba ofert: 2

Oferta sklepu

Opis

Poznaj możliwości świata Minecraft! Buduj mechanizmy po mistrzowsku Minecraft jest najlepszym dowodem na to, że o sukcesie gry nie decyduje oprawa graficzna — tylko pomysł i tak zwana grywalność. Na punkcie tej gry oszalał cały świat! Gdy przekraczasz próg Minecrafta, Twoim jedynym ograniczeniem jest własna wyobraźnia. Przekonaj się sam! Jeśli jeszcze nigdy nie grałeś w tę grę i zastanawia Cię jej fenomen, to trzymasz w rękach książkę, która na pewno Cię zaciekawi! Dowiedz się, czym jest Minecraft i jakie zasady panują w jego świecie. W trakcie lektury sprawdzisz, skąd można wziąć czerwony pył oraz w jaki sposób wykorzystać go do budowy najróżniejszych elementów: przekaźników, komparatorów, bramek logicznych czy tłoków. Zrozumiesz też, do czego są Ci potrzebne te wszystkie rzeczy i na czym polega istota gry. Ponadto dzięki tej książce nauczysz się tworzyć rozszerzenia Minecrafta. Każdy — obecny i potencjalny — fan świata Minecrafta koniecznie musi tu zajrzeć! Korzystaj z podstawowych elementów mechanicznych w rodzaju dźwigni, przycisków i lamp; zbuduj automatycznie otwierane drzwi Twórz bramki logiczne, zegary i T-Flip-Flopy Buduj zaawansowane mechanizmy — podmieniacze bloków, ukryte drzwi, wyświetlacze siedmiosegmentowe i inne Korzystaj z dodatkowych elementów mechanicznych, takich jak tory, wagony, ciecze, leje i bloki poleceń Załóż własny serwer Minecrafta, by podzielić się swoim światem z innymi graczami Edytuj światy Minecrafta w programie MCEdit Kontroluj świat Minecrafta programami w Pythonie na Raspberry Pi Twórz kwantowe mechanizmy i efekty specjalne w modzie qCraft Twórz programowane w Lua komputery i żółwie w modzie ComputerCraft Skonfiguruj środowisko deweloperskie do tworzenia modów przy użyciu Forge i Eclipse Twórz własne mody z nowymi blokami i przedmiotami Zbuduj mechanizmy, o jakich Ci się nie śniło! Spis treści: O autorach (9) Podziękowania (10) Wprowadzenie (11) 1. Wstęp (15) Czym jest Minecraft? (15) Wersje Minecrafta (16) Na początek (17) Konstrukcja podstawowych przedmiotów (17) Wytapianie (19) Tryb kreatywny (19) Kody (21) Czerwony kamień (21) Korzystanie z modów (22) Tworzenie modów (22) Instalacja świata z przykładami (22) Podsumowanie (23) 2. Czerwony kamień - podstawy (25) Podstawy (25) Pozyskiwanie czerwonego pyłu (25) Rozmieszczanie czerwonego pyłu (26) Zasilanie czerwonego pyłu (27) Dźwignie (27) Przyciski (28) Płyty naciskowe (29) Linki (30) Bloki czerwonego kamienia (31) Ticki czerwonego kamienia (32) Pochodnie (32) Lampy (34) Przekaźniki (35) Komparatory (37) Tłoki (38) Tworzenie drzwi (40) Leje, dozowniki i podajniki (42) Leje (42) Dozowniki (42) Podajniki (42) Podsumowanie (43) 3. Bramki logiczne (45) Podstawowe bramki logiczne (45) Inwertery (45) Bramki AND (46) Bramki OR (48) Bramki XOR (49) Przykład bramki logicznej (50) Zegary (51) Przerzutnik RS NOR (53) Obwody monostabilne (55) T-Flip-Flop (55) Logika - teoria (57) Binarność (57) Diagramy logiczne (58) Podsumowanie (60) 4. Czerwony kamień - poziom zaawansowany (61) Przełącznik na bazie detektora aktualizacji bloku (61) Drzwi z tłoków (62) Drzwi 2 × 2 (62) Drzwi 2 × 2 wbudowane w ścianę (64) Podmieniacze bloków (67) Bardzo kompaktowy podmieniacz bloków (67) Ukryty podmieniacz bloków (68) Pamięć taśmowa z tłoków (69) Wyświetlacze (73) Podsumowanie (76) 5. Czerwony kamień - rozmaitości (77) Tory i wagony (77) Tory (78) Wagony (79) Przykład użycia wagonu (81) Fizyka płynów (82) Lawa (82) Woda (83) Leje (84) Bloki poleceń (85) Pułapka na gracza (86) Pułapka z blokiem poleceń (86) Pułapka z czerwonego pyłu (87) Armata TNT (89) Podsumowanie (90) 6. Hostowanie serwerów i narzędzia (91) Hostowanie serwera (91) Serwer LAN (92) Hostowanie przy użyciu Hamachi (93) Hostowanie przy użyciu przekierowywania portów (95) Opcje właściwości serwera (98) Wynajmowanie serwerów (99) MCEdit (99) Minecraft, Python i Pi (102) Instalacja Minecrafta na Raspberry Pi (102) Uruchomienie Minecrafta (102) Podłączenie drugiego komputera z Pi (102) Podsumowanie (105) 7. qCraft (107) Pobranie qCrafta (107) Instalacja świata z przykładami (108) Pył kwantowy (109) Esencja obserwacji (109) Esencja superpozycji (111) Esencja splątania (112) Zautomatyzowana obserwacja (113) Komputery kwantowe (115) Portale kwantowe (117) Podsumowanie (119) 8. ComputerCraft (121) Instalacja świata z przykładami (121) Blok komputerowy (122) Jak zacząć (123) Przykład wyświetlacza diodowego (127) Sieci komputerowe (129) Stacje dysków (131) Monitory (133) Zegar (134) Żółwie (137) Podsumowanie (139) 9. Tworzenie modów w Forge (141) O modowaniu ogólnie (141) Przygotowanie komputera (142) Zainstaluj Minecrafta (142) Instalacja Javy (142) Dodanie Javy do PATH (144) Instalacja Eclipse (144) Instalacja Forge (146) Konfiguracja Eclipse (146) Krótkie omówienie Eclipse (147) Podstawy języka Java (147) Pakiety (148) Klasy (149) Zmienne składowe (149) Metody (150) Klasy i instancje (150) Dziedziczenie (150) Publiczne i prywatne (151) Konwencje nazewnicze (151) Podsumowanie (152) 10. Przykładowy mod: Thorium (153) Przygotowanie projektu (154) Utworzenie projektu (154) Tworzenie pakietu (154) Podłączanie projektów (155) Tworzenie bloku rudy (156) Tworzenie klasy ThoriumOreBlock (156) Tworzenie klasy moda Thorium (158) Tworzenie pliku mcmod.info (159) Pierwsze uruchomienie (160) Przygotowanie moda do użytku (160) Dodanie własnej tekstury (161) Utworzenie pliku z obrazem tekstury (162) Lokalizacja nazw (163) Spawnowanie bloków rudy (164) Wydobywanie Thorium (167) Przerabianie rudy na Thorium (168) Tworzenie nowego bloku (168) Dodanie receptury (169) Podświetlenie Thorium (170) Podsumowanie (171) 11. Modowanie - ciąg dalszy (173) Publikacja moda (173) Tworzenie pliku JAR (173) Instalacja moda (176) Więcej o modowaniu (178) Przykładowy przedmiot: ugotowana kość (179) Przykładowy przedmiot: utwardzony diament (180) Przykładowy przedmiot: obsydianowa siekiera (181) Przykładowa zbroja (182) Klasy elementów zbroi (183) Pliki tekstur zbroi (183) Dodanie zbroi do pliku moda (185) Przepisy na elementy zbroi (186) Graficzny interfejs użytkownika (GUI) (186) Zmiany w klasie moda (186) Klasa BlockSwitchableLight (187) Klasa SmallThingsGui (188) Podsumowanie (189) Materiały pomocnicze (191) Skorowidz (193)

Specyfikacja

Fizyczne

Ilość stron
  • 200
Rok wydania
  • 2015
Wybrane wydawnictwa
  • Helion