Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting Sosnowiec

Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy też inaczej. Teksty, które łatwo się pisze, trudno się czyta. I na odwrót. Dlatego ta książka jest …

od 20,20 Najbliżej: 6,7 km

Liczba ofert: 14

Oferta sklepu

Opis

Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy też inaczej. Teksty, które łatwo się pisze, trudno się czyta. I na odwrót. Dlatego ta książka jest o trudnym pisaniu. O tworzeniu komunikatów, które sprzedają. Przekonują do działania. Skutecznie informują. Dowiesz się z niej: Jak ludzie przyswajają teksty, także reklamowe i w internecie Że forma bywa często ważniejsza od treści (naprawdę!) Jak pisać skutecznie i przystępnie dla odbiorcy Jakie są konkretne rozwiązania, schematy i gotowe do wdrożenia przykłady efektywnych tekstów reklamowych Spis treści: Wstęp Rozdział 1. Jak ludzie czytają w internecie Skanowanie Kształt litery F Dlaczego skanujemy? Czy rzeczywiście wszyscy skanujemy? Kiedy ludzie czytają uważnie? Gdzie tu copywriting? Tekstów się nie pisze. Teksty się projektuje Jak dzisiaj ludzie czytają? Linia zanurzenia Czytanie na urządzeniach mobilnych Jak ludzie czytają moją stronę? Rozdział 2. Odbiorca To ja Twój klient! Persona Jak stworzyć personę? Identyfikacja potrzeb klientów Testy A/B Jak testować teksty? Analiza ruchu na stronie Rozdział 3. Wygląd tekstu Wybór fontu Rozmiar fontu Szerokość kolumny tekstu oraz odstępy międzywierszowe i międzyakapitowe Kontrast Długość akapitu Śródtytuły Pogrubienia Obrazki Używaj list Podsumowanie Rozdział 4. Styl Zwięzłość Unikanie strony biernej Prosty język Unikanie terminów branżowych Przesadnie trudne słownictwo Operowanie konkretem Znaczenie kontekstu Narzędzia do pracy nad własnym stylem Jak zabrać się za szlifowanie stylu Inne uwagi na temat stylu Rozdział 5. Jak pisać językiem korzyści? Mów językiem swojego klienta Klątwa wiedzy Złoty krąg Cechy kontra korzyści Laddering, czyli jak wyszukiwać korzyści Korzyści nie zadziałają bez cech Rodzaje korzyści Pokaż korzyść opowieścią Język sprzedażowy Potwierdzanie korzyści Język korzyści i opowieść klienta testimoniale Typy testimoniali, które warto uwzględnić Nie mam testimoniali co teraz? Sposób 1: Pokaż, jak pracujesz Sposób 2: Pokaż, że się dogadacie Sposób 3: Zwrot pieniędzy Rozdział 6. Jak pisać nagłówki Twórz listę potencjalnych tytułów Ile tytułów powinien mieć tekst? Adres w pasku przeglądarki Testuj tytuły Słowa kluczowe w nagłówkach Narzędzia do sprawdzania słów kluczowych Dwa sposoby tworzenia nagłówków Formuły copywriterskie Clickbaity są skuteczne i nawet Ty nie możesz się im oprzeć Listy Jak ____ (zrobić coś) Czego ____ uczy o _____ Rób coś jak____ Tajemna wiedza Zarażaj entuzjazmem Droga na skróty Mało znany sposób Raz na zawsze Czy popełniasz te (typowe) błędy w ____? ___ rzeczy (o ___), których ___ nigdy Ci nie powie Wszystko, co musisz wiedzieć o ____, by odnieść sukces Czy wiesz, co jest najważniejsze w ____? Co się stanie, gdy zrobisz ____ ___ nigdy nie było równie proste Emocje fakty potrzeby opowieści Sztuka tytułowania tekstów informacyjnych Śródtytuły w tekście i ich rola Śródtytuły są dla tekstu tym, czym menu jest dla strony internetowej Tytułem zakończenia o tytułach Nagłówki to nie tylko tytuły Jak powinien wyglądać nagłówek Skuteczne nagłówki czyli jakie? Prostota i jasność przekazu Unikalność Konkret Przydatność Rozdział 7. Skuteczne Call To Action (i nie tylko) Call To Action Pokazywanie wartości Call To Action w menu strony Nie zapowiadaj pracy Przypomnij główne korzyści z Twojej oferty CTA nie istnieje w próżni Call To Action a etapy procesu zakupowego Faza 1: Budowanie świadomości Faza 2: Rozważanie dostępnych opcji Nagłówki na stronie internetowej (lub landing page) Zasady skutecznego tworzenia nagłówków Skuteczny nagłówek od czego zacząć? Formuły do tworzenia nagłówków Podsumowanie Zamiast zakończenia Gdzie możesz mnie znaleźć? Podziękowania O autorze: Artur Jabłoński - specjalista, który pomaga firmom rozwijać marketing Ekspert marketingu. Dzieli się swoją wiedzą i umiejętnościami na temat skutecznego pisania i strategii marketingowych. Realizuje kampanie dla firm i instytucji różnego typu, od korporacji przez MŚP po instytucje kultury czy urzędy. Pracował m.in. dla: TVN, naTemat, Otomoto, Otodom, Allegro, SKANSKA, NEUCA, Sphinx, Województwa Pomorskiego i Województwa Kujawsko-Pomorskiego, Instytutu Matki i Dziecka. Autor jednego z najpopularniejszych polskich blogów o marketingu: www.arturjablonski.com. Wykłada na studiach podyplomowych WSB w Toruniu, Bydgoszczy, Poznaniu i Gdańsku, WSAiB w Gdyni oraz Politechniki Białostockiej. Prelegent na licznych konferencjach w całej Polsce. Konsultant ds. e-marketingu, szkoleniowiec i autor książek Prowadzi szkolenia i doradza. Na sali szkoleniowej spędził już ponad 2000 godzin, edukując przedsiębiorców i marketerów w zakresie content marketingu i reklamy w mediach społecznościowych. Twórca kursów online, mających na celu podniesienie skuteczności działań marketingowych. Artur Jabłoński pomaga firmom zwiększyć sprzedaż, daje praktyczne wskazówki, które usprawniają działania sklepów on-line i funkcje stron internetowych. Specjalista od skutecznych kampanii w social mediach. Autor książek "Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting" . Dzięki książkom Artura Jabłońskiego wielu rozwinęło swoje biznesy, dokonując analiz i optymalizacji swoich działań marketingowych.

Specyfikacja

Autor
  • Jabłoński Artur
Wybrane wydawnictwa
  • Onepress
Format
  • PDF
  • MOBI
  • EPUB