Liqui Moly Racing Synth 4T 10W50 1l Sośnicowice

4,5
2 opinie

Oleje stosowane w motocyklach zasadniczo różnią się od konwencjonalnych olejów przeznaczonych do samochodów. Zdecydowana większość konstrukcji motocyklowych dostępnych na rynku posiada jeden wspólny obieg olejowy dla silnika, skrzyni biegów i układu sprzęgłowego. Dlatego oleje motocyklowe muszą …

od 98,60 Najbliżej: 21 km

Liczba ofert: 1

Oferta sklepu

Opis

Oleje stosowane w motocyklach zasadniczo różnią się od konwencjonalnych olejów przeznaczonych do samochodów. Zdecydowana większość konstrukcji motocyklowych dostępnych na rynku posiada jeden wspólny obieg olejowy dla silnika, skrzyni biegów i układu sprzęgłowego. Dlatego oleje motocyklowe muszą łączyć w sobie właściwości olejów silnikowych, przekładniowych i hydraulicznych. Oprócz tego silniki motocyklowe pracują zwykle z wyższymi prędkościami obrotowymi, a także z większymi temperaturami. Całkowicie syntetyczny olej motocyklowy LIQUI MOLY Racing Synth 4T 10W50 przeznaczony jest do czterosuwowych silników motocyklowych użytkowanych w warunkach znacznych obciążeń. Nadaje się zarówno do użytkowania w warunkach szosowych, jak i okazyjnych wypadów na tor wyścigowy. Właściwości ochronne oleju LIQUI MOLY Racing Synth 4T 10W50 podtrzymane są nawet przy ekstremalnie wysokich temperaturach. Podczas testów świetnie spisał się w jednostkach napędowych wyposażonych w katalizator. Lepkość wg SAE: 10W50. Pojemność opakowania: 1 litr.

Specyfikacja

Podstawowe informacje

Marka
  • Liqui Moly
Rodzaj
  • Syntetyczne
Przeznaczenie
  • Motocykle 4-suwowe
Klasa lepkości
  • 10W50
Pojemność
  • 1L
Specyfikacja jakościowa
  • API SN

Opinie Liqui Moly Racing Synth 4T 10W50 1l Sośnicowice

Na liście znajdują się opinie, które zostały zweryfikowane (potwierdzone zakupem) i oznaczone są one zielonym znakiem Zaufanych Opinii. Opinie niezweryfikowane nie posiadają wskazanego oznaczenia.

Ocena ogólna
4,5 na podstawie 2 opinie
  • Cytryn & Gumiak Servis
    5
    Opinia została napisana przez użytkownika, który kupił produkt.
    Doskonały środek smarny dla wysilonych silników motocykli - mój kręci się do 14k obr. Stosuję ten olej zamiennie dla Motul 300V - nie widzę żadnej różnicy w pracy sprzęgł czy skrzyni biegów - mam nawet wrażenie, że odprowadzanie ciepła jest trochę lepiej realizowane. Cena w porównaniu do 300V jest atrakcyjna, a jak głosi slogan - skoro nie widać różnicy, po co przepłacać?
    • jakość
    • smarowanie
    • trwałość
  • Użytkownik Ceneo
    4