Recepcja mediów T.2 Sochaczew

Tom 2 „Recepcji mediów” dotyczy zachowań komunikacyjnych dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym, które zna¬lazły się w sytuacjach medialnych, czyli w bezpośrednich relacjach z nadawcą przekazu. Bezpośredniość ta może być rozumiana zarówno jako rozmowa face to face z dziennikarzem do …

od 14,99 Najbliżej: 46 km

Liczba ofert: 3

Oferta sklepu

Opis

Tom 2 „Recepcji mediów” dotyczy zachowań komunikacyjnych dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym, które zna¬lazły się w sytuacjach medialnych, czyli w bezpośrednich relacjach z nadawcą przekazu. Bezpośredniość ta może być rozumiana zarówno jako rozmowa face to face z dziennikarzem do mikrofonu i przed kamerą, jak i oglądanie ulubionego filmu animowanego. Zadaniem książki jest ukazanie konkretnych sytuacji komunikacyjnych, w których dziecko w określony sposób reaguje na media. Wpływ ma więc tu być poświadczony jego skutkiem odzwierciedlonym w obranym przez dziecko typie komunikacji. Zachowania komunikacyjne czekają na opisanie, celem książki jest bowiem przekazanie czytelnikom bazy tekstów, które mają wartość zarówno archiwistyczną, jak i ekscerpcyjną. ISBN: 9788377847541 EAN: 9788377847541 Wydawnictwo: UMCS Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej Autorzy: Barbara Boniecka, Anna Granat Rok wydania: 2016 Ilość stron: 134 Oprawa: miękka

Specyfikacja

Podstawowe informacje

Autor
  • Barbara Boniecka, Anna Granat ( red.)
Wybrane wydawnictwa
  • UMCS
Okładka
  • Miękka
Format
  • 17x24,3 cm
Rok wydania
  • 2015
Ilość stron
  • 134
Język oryginału
  • Polski
ISBN
  • 9788377847541