Zdjęcie VST Fieldtrac 927 z ładowaczem czołowym - Sobótka

VST Fieldtrac 927 z ładowaczem czołowym Sobótka

Fabrycznie nowy traktor VST Fieldtrac 927D, rocznik 2021: - napęd 4x4 - moc silnika 26 HP / 24,5 KM - hydrauliczne wspomaganie kierownicy - 4-cylindrowy silnik Stage V - opony rolnicze - pełna homologacja UE pozwalająca na rejestrację traktora Traktorek wyposażony w ładowacz czołowy z łyżko - …

Ostatnia znana cena: 65400,00 zł Najbliżej: brak

Liczba ofert: 0

Podobne produkty nowe i używane

Opis

Fabrycznie nowy traktor VST Fieldtrac 927D, rocznik 2021: - napęd 4x4 - moc silnika 26 HP / 24,5 KM - hydrauliczne wspomaganie kierownicy - 4-cylindrowy silnik Stage V - opony rolnicze - pełna homologacja UE pozwalająca na rejestrację traktora Traktorek wyposażony w ładowacz czołowy z łyżko - krokodylem. VST Tillers Tractors Ltd. jest wiodącym producentem traktorów o mocy do 50 KM oraz dedykowanych silników diesel’a. Firma została założona w latach 60-tych ub.w. przez rząd Indii oraz japońskie Mitsubishi a dziś jest spółką notowaną na giełdzie. Od ponad 50 lat zajmuje się projektowaniem oraz produkcją maszyn rolniczych oraz podzespołów. VST jest współwłaścicielem Mitsubishi Heavy Industries – VST Diesel Engines, producenta silników montowanych w traktorach Solis, Farmtrac itp. Dzięki ścisłej współpracy z japońskimi inżynierami, VST jako jeden z niewielu producentów traktorów sam produkuje główne podzespoły takie jak układy hydrauliczne, osie napędowe czy elementy skrzyni biegów. Zapewnia to najlepsze dopasowanie elementów traktora, niską awaryjność i szybką dostępność części zamiennych, co w dobie pandemii jest dużym problemem wśród innych producentów tego typu traktorów. Do najważniejszych zalet traktora należą: – silnik VST model V4D1E5 zaprojektowany przez Mitsubishi – 4-cylindrowy silnik diesel’a chłodzony cieczą generujący 24.5 KM i zapewniający najwyższą kulturę pracy – silnik spełniający najnowsze normy Stage V – 3-punktowy układ hydraulicznego podnośnika z systemem ADDC – automatyczna kontrola głębokości pracy maszyn TUZ – wygodne, boczne umiejscowienie gałki zmiany biegów – wiele traktorów na rynku posiada gałkę zmiany biegów między nogami co znacznie utrudnia wsiadanie na traktor i wymaga ciągłego schylania się przy zmianie biegów. Jest to szczególnie uciążliwe przy pracy z ładowaczem czołowym – skrzynia biegów 6 + 2 – hydrauliczne wspomaganie kierownicy – 2 prędkości wałka PTO – 540 oraz 760 – gniazdo zapalniczki pozwalające na ładowanie np. telefonu – homologowany pałąk bezpieczeństwa ROPS – koła rolnicze: 6×12 przód / 8.3×20 tył Silnik V4D1E5, 4-cylindrowy diesel chłodzony cieczą – bezpośredni wtrysk paliwa Moc 24.5 KM Pojemność 1306 cm3 Skrzynia biegów Mechaniczna, 6 x przód + 2 x tył Max prędkość jazdy 20 km/h Napęd 4×4 Układ hydrauliczny Wspomaganie kierownicy, hydrauliczne Hamulce Dzielone Blokada dyferencjału Tak Przekazanie mocy WOM Prędkości WOM 540, 760 TUZ Trzypunktowy, Kategoria I ADDC – Automatycznie regulowana głębokość pracy maszyn Wydajność/Udźwig – 500 kg Wyjścia hydrauliczne Eurozłączki, 2 sztuki Gniazdo elektryczne przyczepy Tak, 7-pinowe Opony Rolnicze, przód 6×12, 8.3×20 Pałąk bezpieczeństwa ROPS Tak, z homologacją EU i sygnalizacją świetlną (kogut) Ładowacz czołowy FL300 z szybkim demontażem: - 3-sekcyjny – joystick z przyciskiem sterującym elektrozaworem 3. Sekcji - szybki demontaż ładowacza poprzez wyciągnięcie tylko 2 sworzni i odpięcie euro złączek - w cenie traktora wliczony łyżko krokodyl - udźwig ładowacza 350 kg Cena: 63 000 zł brutto Za dodatkową opłatą możemy wyposażyć traktorek w: - pług do śniegu, - kosiarkę bijakową, kosiarkę pielęgnacyjną lub kosiarkę rotacyjną bębnową - glebogryzarkę separacyjną - pług do orania 2 skibowy I inne! Zadzwoń: Michał + 48 727 509 868 Kamil + 48 531 664 473 Faktura: faktura VAT Uszkodzony:

Specyfikacja

Podstawowe informacje

Stan
  • Nowe