Zdjęcie Podstawy teoretyczne i praktyczne rewolucji przemyslowej 4.0 i 5.0. PROJEKTOWANIE PROGRAMÓW EDUKACYJNYCH W ZAKRESIE INŻYNIERII MECHANICZNEJ O - Słomniki

Podstawy teoretyczne i praktyczne rewolucji przemyslowej 4.0 i 5.0. PROJEKTOWANIE PROGRAMÓW EDUKACYJNYCH W ZAKRESIE INŻYNIERII MECHANICZNEJ O Słomniki

Postęp edukacyjny autorzy niniejszej pracy zdefiniowali jako rozwijanie wiedzy, umiejętności, kompetencji i zdolności poznawczych studentów w procesie nauki z wykorzystaniem technik wspomagających procesy zapamiętywania. Inne spojrzenie na postęp edukacyjny może obejmować wykorzystanie nowych …

Ostatnia znana cena: 44,00 zł Najbliżej: brak

Liczba ofert: 0

Podobne produkty nowe i używane

Opis

Postęp edukacyjny autorzy niniejszej pracy zdefiniowali jako rozwijanie wiedzy, umiejętności, kompetencji i zdolności poznawczych studentów w procesie nauki z wykorzystaniem technik wspomagających procesy zapamiętywania. Inne spojrzenie na postęp edukacyjny może obejmować wykorzystanie nowych technologii. Osiągnięć techniki w okresie pandemii umożliwiły realizację procesu nauczania i efektywność uczenia się na odległość. Prezentacje multimedialne opracowane przez nauczycieli akademickich wykorzystują oprogramowanie i wyposażenie audiowizualne. Technologie edukacyjne, które umożliwiają naukę zdalną i tworzenie baz wiedzy pomagają w zwiększeniu dostępności do materiałów edukacyjnych. Nowe technologie6 umożliwiają indywidualizację uczenia się, co przedstawiono we wcześniejszych rozdziałach niniejszej monografii. Rolą nauczyciela akademickiego, według opinii twórców tego opracowania, jest wybór treści, odpowiedniego wyposażenia i formy pro wadzenia zajęć tak by uzyskać jak najlepszy efekt w zakresie przekazywania wiedzy, umiejętności i kompetencji studentom.

Specyfikacja

Podstawowe informacje

Autor
  • PRACA ZBIOROWA
Rok wydania
  • 2024
Format
  • PDF
Ilość stron
  • 481
Wybrane wydawnictwa
  • FNCE
Wybrani autorzy
  • Praca zbiorowa