
Polski e-konsument. Dekada zmian (E-book) Skępe
Kim dziś jest Polak kupujący w sieci? W 2010 roku nie wiedzieliśmy zbyt wiele o ludziach, którzy decydowali się robić zakupy w internecie. Wówczas ukazała się książka Polski e-konsument. Typologia, zachowania, która przez lata była najważniejszą lekturą i inspiracją dla praktyków i badaczy zachowań …
Liczba ofert: 0

Podobne produkty nowe i używane
-
od 35,95 zł Oferta sklepu
Skarb. Rodzina Monet. Tom 1. Wydanie specjalne
0,1 km -
od 64,95 zł Oferta sklepu
Rozrzut
0,1 km -
od 10,84 zł Oferta sklepu
Zaczarowana zagroda - Alina Centkiewicz, Centkiewicz Czesław
49 km -
od 8 zł Oferta sklepu
Sporty Nowoczesne - Praca zbiorowa
0,1 km -
od 17,96 zł Oferta sklepu
Magia sprzątania
0,1 km -
od 39,95 zł Oferta sklepu
Mity greckie.
0,1 km -
od 24,64 zł Oferta sklepu
Dzień rozbiórkowy na placu budowy wyd. 2023
0,5 km -
od 21,28 zł Oferta sklepu
Dziennik cwaniaczka. Tom 1
12 km -
od 33,25 zł Oferta sklepu
Joga terapeutyczna w leczeniu traumy. Zastosowanie zasad teorii poliwagalnej w samozapoznaniu, pracy - Karnawałowe ceny HITÓW z odbiorem za 0 zł lub
49 km -
od 43,68 zł Oferta sklepu
Anomalia - Znak JednymSłowem
49 km -
od 28,50 zł Oferta sklepu
Okruchy dnia
49 km -
od 25,14 zł Oferta sklepu
Oczyść swój organizm z toksyn i pasożytów
49 km -
od 21,88 zł Oferta sklepu
Szafa
49 km -
od 26,36 zł Oferta sklepu
Opowieść warmińska T.2 Ocali nas miłość
49 km -
od 28,25 zł Oferta sklepu
Lwowska opowieść Tom 2 Gorzki smak rosolisu
49 km -
od 29,08 zł Oferta sklepu
Szeptacz
49 km -
od 43,68 zł Oferta sklepu
Tajemna historia [wyd. 2022]
49 km -
od 45,38 zł Oferta sklepu
Cyklop (TW) - Znak
49 km -
od 36,62 zł Oferta sklepu
Cyklop - Znak
49 km -
od 20,81 zł Oferta sklepu
Skrzynia Władcy Piorunów. Detektywi na kółkach. Tom 1
49 km -
od 9,15 zł Oferta sklepu
Porady nagrywania płyt CD i DVD
0,1 km -
od 45,99 zł Oferta sklepu
Spór o istnienie fallusa
31 km -
od 20,78 zł Oferta sklepu
Fenomen poranka
49 km -
od 113,61 zł Oferta sklepu
Pakiet Niespokojne pokolenie / Prawy umysł / Rozpieszczony umysł
49 km -
od 24,36 zł Oferta sklepu
Murdle Junior. Wyzwania dla dociekliwych
49 km -
od 38,14 zł Oferta sklepu
Magia umysłu
49 km -
od 38,56 zł Oferta sklepu
Prawy umysł. Dlaczego dobrych ludzi dzieli religia i polityka
49 km -
od 48,31 zł Oferta sklepu
Amerykański koszmar. Bastion. Tom 2 - Wiosenne ceny HITÓW z odbiorem za 0 zł lub wysyłka od 6,99 zł
49 km -
od 49,47 zł Oferta sklepu
Szlaki rowerowe Polski. 70 najpiękniejszych tras na jeden i na kilka dni
49 km -
od 38,83 zł Oferta sklepu
Kuracja życia metodą dr Clark
49 km -
od 131,31 zł Oferta sklepu
Biblia Komiks wyd. 2
49 km -
od 52,60 zł Oferta sklepu
Opowieści o Tym, który JEST
49 km
Opis
Kim dziś jest Polak kupujący w sieci? W 2010 roku nie wiedzieliśmy zbyt wiele o ludziach, którzy decydowali się robić zakupy w internecie. Wówczas ukazała się książka Polski e-konsument. Typologia, zachowania, która przez lata była najważniejszą lekturą i inspiracją dla praktyków i badaczy zachowań Polaków w sieci. Minęła dekada, a że w dzisiejszym cyfrowym świecie dziesięć lat to niemal wieczność, Magdalena Jaciow i Robert Wolny postanowili ponownie podjąć temat i przyjrzeć się temu, jak robimy zakupy online w 2020 roku. Z monografii Czytelnik dowie się między innymi: jak zdefiniować e-konsumenta, m-konsumenta i konsumenta cyfrowego jak zmienił się polski e-konsument dlaczego robi zakupy w sieci co najczęściej trafia do jego koszyka zakupów jak kupuje w sieci Spis treści: Wprowadzenie Rozdział 1. Jak definiować polskiego e-konsumenta? - dylematy terminologiczne1.1. E-konsument - definicja i zakres pojęcia 1.2. Proces nabywczy e-konsumenta 1.3. Uwarunkowania zachowań nabywczych e-konsumenta Rozdział 2. Jak badać polskiego e-konsumenta? - dylematy metodyczne 2.1. Źródła informacji o e-konsumencie 2.2. Metody i techniki badania e-konsumenta 2.3. Założenia metodyczne badania polskiego e-konsumenta Rozdział 3. Jak zmienił się polski e-konsument? - dylematy poznawcze 3.1. Portret polskiego e-konsumenta 3.2. Koszyk zakupów polskiego e-konsumenta 3.3. Postawy polskiego e-konsumenta wobec zakupów w sieci 3.4. Zaangażowanie polskiego e-konsumenta w sieci Rozdział 4. Jak wykorzystać wiedzę o polskim e-konsumencie? - dylematy aplikacyjne 4.1. Typy polskiego e-konsumenta 4.2. Komunikacja z e-konsumentem w sieci Bibliografia
Specyfikacja
Podstawowe informacje
Autor |
|
Dodatkowe informacje
Wybrane wydawnictwa |
|