Media publiczne w erze posttelewizyjnej Siechnice

Media posttelewizyjne są wynikiem ewolucji modeli dystrybucji treści – od tradycyjnych, scentralizowanych do bardziej zróżnicowanych. W nowym medialnym ładzie twórcy i konsumenci treści mają większą kontrolę nad tym, co oglądają, czego słuchają i w jaki sposób się komunikują, a to z kolei prowadzi …

od 63,35 Najbliżej: 13 km

Liczba ofert: 1

Oferta sklepu

Opis

Media posttelewizyjne są wynikiem ewolucji modeli dystrybucji treści – od tradycyjnych, scentralizowanych do bardziej zróżnicowanych. W nowym medialnym ładzie twórcy i konsumenci treści mają większą kontrolę nad tym, co oglądają, czego słuchają i w jaki sposób się komunikują, a to z kolei prowadzi do większej różnorodności i kreatywności. Monografia dotyczy funkcjonowania sektora publicznych mediów w dobie przełomowych zmian, głównie technologicznych. W pierwszej i drugiej części autor omawia istotne zjawiska i procesy kształtujące kontekst społeczny, polityczny, a przede wszystkim technologiczny, w jakim rozwijają się obecnie media. Część trzecia została poświęcona badaniom nad korzystaniem z mediów i ich konsumpcją w nowym kontekście kulturowym i technologicznym. Część czwarta i piąta charakteryzuje funkcjonowanie organizacji nadawców publicznych w nowym krajobrazie technologicznym i kulturowym. Autor omówił również kwestie regulacyjne, organizacyjno-prawne, a także mechanizmy finansowania nadawców publicznych. W ostatniej części zarysowuje możliwe scenariusze przyszłości mediów publicznych. Książka przynosi odpowiedź na pytania: Jakie wyzwania technologiczne i finansowe stoją przed sektorem publicznych mediów? Jak nadawcy publiczni dostosowują się do zmieniających się preferencji i zachowań odbiorców? Jakie są najlepsze praktyki dotyczące finansowania i zarządzania mediami publicznymi, zwłaszcza zmianą technologiczną? Jak media publiczne mogą zapewnić obiektywność, niezależność i różnorodność informacji w erze fake newsów i dezinformacji? Czy i jak mediom publicznym uda się zdobyć i utrzymać zaufanie społeczne? Jak sektor publicznych mediów może wykorzystać nowe technologie do poprawy swojej oferty, pozycji rynkowej i rozszerzenia zasięgu? Media publiczne w erze posttelewizyjnej – Nowe wyzwania i możliwości Monografia "Media publiczne w erze posttelewizyjnej" autorstwa Stanisława Jędrzejewskiego to dogłębna analiza ewolucji mediów w kontekście dynamicznych zmian technologicznych i kulturowych. Książka bada, jak nowoczesne modele dystrybucji treści wpływają na sposób, w jaki konsumenci i twórcy mediów współdziałają, oferując nowe perspektywy na różnorodność i kreatywność w sferze publicznych mediów. Dla kogo jest ta książka? Studenci i badacze mediów oraz komunikacji Profesjonaliści z branży medialnej i technologicznej Osoby zainteresowane wpływem technologii na kulturę i społeczeństwo Miłośnicy literatury faktu i analizy społecznej Co zyskasz dzięki tej publikacji? Wgląd w zmiany w sektorze publicznych mediów w erze posttelewizyjnej Znajomość kluczowych zjawisk i procesów kształtujących nowy krajobraz medialny Analizę regulacji i organizacji nadawców publicznych w kontekście technologicznym Praktyczne zrozumienie konsumpcji mediów w nowym kontekście kulturowym Kluczowe tematy i obszary Ewolucja modeli dystrybucji treści Rola technologii w kształtowaniu mediów Regulacje i organizacja publicznych nadawców Konsumpcja mediów w erze cyfrowej Różnorodność i kreatywność w mediach O Autorze Stanisław Jędrzejewski to uznany ekspert w dziedzinie mediów i komunikacji, który w swoich pracach koncentruje się na wpływie technologii na społeczeństwo oraz ewolucji mediów w kontekście kulturowym. Jego analizy są cenione zarówno w środowisku akademickim, jak i w branży medialnej. O Wydawcy Poltext to renomowane wydawnictwo specjalizujące się w publikacjach z zakresu mediów, komunikacji oraz literatury faktu. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu, Poltext dostarcza czytelnikom wartościowe i aktualne treści, które angażują i inspirują do refleksji. Producent/osoba odpowiedzialna za bezpieczeństwo produktuMT Biznes Sp. z o.o.ul. Jutrzenki 11802-230 Warszawahandlowy@mtbiznes.pl665055813

Specyfikacja

Podstawowe informacje

Autor
  • Jędrzejewski Stanisław
Wybrane wydawnictwa
  • MT Biznes
Rok wydania
  • 2024
Ilość stron
  • 296
Okładka
  • Miękka
ISBN
  • 9788381756518