Dydaktyka języków romańskich. na przykładzie francuskiego, hiszpańskiego i włoskiego Siechnice

Publikacja „ Dydaktyka języków romańskich na przykładzie francuskiego, hiszpańskiego i włoskiego ” Przemysława E. Gębala i Aleksandra Wiatera stanowi wprowadzenie do dyscypliny określanej mianem glottodydaktyki romanistycznej w jej wymiarze akademickim, historycznym, teoretycznym oraz praktycznym. …

od 56,24 Najbliżej: 13 km

Liczba ofert: 1

Oferta sklepu

Opis

Publikacja „ Dydaktyka języków romańskich na przykładzie francuskiego, hiszpańskiego i włoskiego ” Przemysława E. Gębala i Aleksandra Wiatera stanowi wprowadzenie do dyscypliny określanej mianem glottodydaktyki romanistycznej w jej wymiarze akademickim, historycznym, teoretycznym oraz praktycznym. Jej celem jest prezentacja podstawowych zagadnień, obejmujących poszczególne obszary teoretyczne, badawcze i praktyczne uczenia się i nauczania języków romańskich, obecnych w obowiązujących standardach kształcenia nauczycieli. To pierwsza na rynku wydawniczym w Polsce książka, która podejmuje wątek historyczno-językoznawczo-dydaktyczny w odniesieniu do jednocześnie trzech języków romańskich: francuskiego, hiszpańskiego i włoskiego. Koncepcja publikacji realizuje dydaktyczne założenia konstruktywizmu, włącza w proces kształcenia dotychczasowe doświadczenia edukacyjne oraz zachęca do tworzenia własnych autorskich rozwiązań dydaktycznych. Pełni rolę merytorycznego punktu odniesienia, który stanowi swoisty pomost między zebranymi doświadczeniami i wyobrażeniami a praktyką edukacyjną. Autorzy, odnosząc się do refleksyjnych nurtów pedeutologicznych, zachęcają odbiorców publikacji do konfrontacji osobistych doświadczeń w uczeniu się i nauczaniu języków ze współczesnymi trendami i koncepcjami glottodydaktycznymi. W swoim opracowaniu monograficznym Przemysław E. Gębal i Aleksander Wiater prezentują całościowy przegląd ewolucji glottodydaktyki romanistycznej (wraz z jej historią) oraz wskazują drogi kształtowania się konkretnych koncepcji wiążących nauczanie języka z kulturą z perspektywy rozwoju osobistego uczących się. Zawarte w książce treści obejmują także zagadnienia o charakterze interdyscyplinarnym, łącząc dydaktykę językową z pedagogiką, psychologią uczenia się oraz psycholingwistyką. Tym samym „Dydaktyka języków romańskich na przykładzie francuskiego, hiszpańskiego i włoskiego” oferuje całościowe spojrzenie na zagadnienia związane z procesem sterowanego uczenia się i nauczania języków.Stanowi jednocześnie kontynuację serii wydawniczej poświęconej kształceniu nauczycieli języków obcych i glottodydaktyce. Monografia jest adresowana do nauczycieli akademickich i glottodydaktów, edukatorów, metodyków i teacher-trenerów, osób projektujących materiały edukacyjne, a także wszystkich przygotowujących się do zawodu nauczyciela i lektora języków francuskiego, hiszpańskiego i włoskiego. W szerszej perspektywie, pozwala każdemu zainteresowanemu współczesnymi trendami nauczania języków obcych na zdobycie aktualnej wiedzy lingwistycznej, pedagogicznej, psychologicznej i glottodydaktycznej. Dydaktyka języków romańskich. Na przykładzie francuskiego, hiszpańskiego i włoskiego Publikacja ta stanowi kompleksowe opracowanie dotyczące dydaktyki języków romańskich, ze szczególnym uwzględnieniem języka francuskiego, hiszpańskiego i włoskiego. Książka jest skierowana do nauczycieli, studentów oraz wszystkich zainteresowanych nauczaniem i uczeniem się tych języków. Dla kogo jest ta książka? Nauczyciele języków romańskich w szkołach i na uczelniach Studenci filologii i językoznawstwa Osoby zainteresowane metodami nauczania języków obcych Praktycy i teoretycy dydaktyki języków obcych Co zyskasz dzięki tej publikacji? Praktyczne podejście: Zdobądź wiedzę na temat skutecznych metod nauczania języków romańskich. Teoretyczne podstawy: Poznaj teorie i koncepcje dydaktyczne, które wspierają nauczanie języków obcych. Analiza porównawcza: Zrozum różnice i podobieństwa w nauczaniu języka francuskiego, hiszpańskiego i włoskiego. Przykłady praktyczne: Skorzystaj z gotowych materiałów i przykładów, które można zastosować w praktyce. Kluczowe tematy i obszary Dydaktyka języków romańskich Metody nauczania języków obcych Porównanie języków francuskiego, hiszpańskiego i włoskiego Teorie uczenia się i nauczania Praktyczne zastosowanie w edukacji O Autorach Aleksander Wiater oraz Przemysław E. Gębal to doświadczeni specjaliści w dziedzinie filologii i dydaktyki języków obcych, którzy dzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem w tej publikacji. O Wydawcy Wydawnictwo Naukowe PWN – renomowane wydawnictwo, które od lat dostarcza wysokiej jakości publikacje naukowe i edukacyjne, wspierające rozwój wiedzy w różnych dziedzinach. Producent/osoba odpowiedzialna za bezpieczeństwo produktuWydawnictwo Naukowe PWN Spółka AkcyjnaGottlieba Daimlera 202-460 Warszawaasystent.marketing@pwn.com.pl22 6954321

Specyfikacja

Podstawowe informacje

Autor
  • Przemysław E. Gębal, Aleksander Wiater
Wybrane wydawnictwa
  • Wydawnictwo Naukowe PWN
Okładka
  • Miękka
Rok wydania
  • 2025
Ilość stron
  • 340
ISBN
  • 9788301242503

Opinie Dydaktyka języków romańskich. na przykładzie francuskiego, hiszpańskiego i włoskiego Siechnice

Na liście znajdują się opinie, które zostały zweryfikowane (potwierdzone zakupem) i oznaczone są one zielonym znakiem Zaufanych Opinii. Opinie niezweryfikowane nie posiadają wskazanego oznaczenia.

Ocena ogólna
5 na podstawie 1 opinia
  • a...0
    5
    Opinia została napisana przez użytkownika, który kupił produkt.
    Rewelacyjna książka.
    • akcja
    • fabuła
    • jakość wydania