Zdjęcie Marketing - Rzeszów

Marketing Rzeszów

4,88
30 opinii

Uaktualnione, zmienione i uzupełnione wydanie biblii marketingu.Philip Kotler to fenomen, człowiek instytucja i naukowiec, którego wpływ na rozwój i popularyzację marketingu trudno przecenić. Jest profesorem Kellogg School of Management. Opublikował ponad sto artykułów i wiele książek, znanych …

Ostatnia znana cena: 104,99 zł Najbliżej: brak

Liczba ofert: 0

Opis

Uaktualnione, zmienione i uzupełnione wydanie biblii marketingu.Philip Kotler to fenomen, człowiek instytucja i naukowiec, którego wpływ na rozwój i popularyzację marketingu trudno przecenić. Jest profesorem Kellogg School of Management. Opublikował ponad sto artykułów i wiele książek, znanych również w Polsce. Z jego wiedzy i doświadczenia korzystały takie firmy, jak IBM, Ford, GE, Michelin czy AT&T.Fenomenem jest też Marketing, fundamentalne dzieło Kotlera. Ta biblia menedżerów ukazuje się od ponad trzydziestu lat, nieustannie wzbudzając emocje oraz stanowiąc źródło wiedzy o marketingu. Podstawą tego wydania jest najaktualniejsza, zmieniona i uzupełniona jedenasta edycja amerykańska z 2003 roku. Choć to od dawna podstawowy podręcznik, autor wciąż zaskakuje trzeźwością spojrzenia, wnikliwością i umiejętnością przewidywania. Prezentując najnowsze pojęcia, teorie i strategie, kładzie nacisk na dostosowanie marketingu do warunków prowadzenia działalności gospodarczej. Umiejętne połączenie teorii z praktyką sprawia, że dzieło Kotlera jest nadal aktualne i żywe.

Specyfikacja

Podstawowe informacje

Autor
  • Kotler Philip, Keller Kevin Lane
Wybrani autorzy
  • Philip Kotler
Wybrane wydawnictwa
  • Rebis
Okładka
  • Miękka
Format
  • 21.6x27.6cm
Rok wydania
  • 2012
Ilość stron
  • 125
Język oryginału
  • Angielski
Seria
  • PORADNIKI I PODRĘCZNIKI BIZNESOWE
ISBN
  • 9788375109337

Opinie Marketing

Na liście znajdują się opinie, które zostały zweryfikowane (potwierdzone zakupem) i oznaczone są one zielonym znakiem Zaufanych Opinii. Opinie niezweryfikowane nie posiadają wskazanego oznaczenia.

Ocena ogólna
4,88 na podstawie 30 opinii
  • Użytkownik Ceneo
    5
    Opinia została napisana przez użytkownika, który kupił produkt.
    Nie zdąrzyłam jeszcze przeczytać.
  • Użytkownik Ceneo
    5
    Opinia została napisana przez użytkownika, który kupił produkt.
    Wszystko się zgadza
  • Konrad
    5
    Opinia została napisana przez użytkownika, który kupił produkt.
    Doskonała pozycja.
  • Użytkownik Ceneo
    5
    Opinia została napisana przez użytkownika, który kupił produkt.
    Świetna książka
  • wojtek_k007
    5
    Opinia została napisana przez użytkownika, który kupił produkt.
    godna polecenia