Exide Classic 12V55Ah 460A Ryglice

4,75
6 opinii

Akumulator EXIDE CLASSIC 55Ah 460A P+ BBDD13 Biegunowość akumulatora: P+ Długość [mm]: 242 Indeks: EC550 Kod EAN: 3661024034807, 3661024034807 Kod producenta: EC550 Masa produktu: 13.800 Model akumulatora: CLASSIC Napięcie znamionowe akumulatora [V]: 12 Nazwa produktu: Akumulator EXIDE CLASSIC 55Ah …

od 302,73 Najbliżej: 21 km

Liczba ofert: 1

Oferta sklepu

Opis

Akumulator EXIDE CLASSIC 55Ah 460A P+ BBDD13 Biegunowość akumulatora: P+ Długość [mm]: 242 Indeks: EC550 Kod EAN: 3661024034807, 3661024034807 Kod producenta: EC550 Masa produktu: 13.800 Model akumulatora: CLASSIC Napięcie znamionowe akumulatora [V]: 12 Nazwa produktu: Akumulator EXIDE CLASSIC 55Ah 460A P+ Obsługowość: Bezobsługowy Pojemność akumulatora [Ah]: 55 Prąd rozruchu akumulatora [A]: 460 Producent: EXIDE Producent akumulatora: EXIDE Rodzaj: Uruchomiony Rodzaj bieguna: biegun standardowy Szerokość [mm]: 175 Typ akumulatora: Rozruchowy Typ mocowania akumulatora: B13 - stopka o wysokości 10,5 mm Waga akumulatora [kg]: 14,22 Wysokość [mm]: 190 Zastosowanie: Osobowe BERGA 5564000487642 BOSCH 0 092 S30 050 BOSCH 556 400 048 ENERGIZER E-L2 480 HELLA 8EB 010 021-121 HYUNDAI 01579A101K KIA 01579A101K KIA E3710055C0 VARTA 556400048 VARTA 5564000483122 VARTA HKB C14 VW 8N7 915 105 AK VW 8N7 915 105A YUASA YBX1027 Akumulator jest elementem magazynującym energię elektryczną wytwarzaną przez alternator.Ma on za zadanie dostarczyć energię potrzebną do rozruchu jednostki napędowej pojazdu, a także umożliwić zasilanie urządzeń elektrycznych przy zgaszonym silniku. Zewnętrzne objawy świadczące o konieczności wymiany akumulatora to przede wszystkim trudności z uruchomieniem pojazdu, gaśnięcie silnika krótko po rozruchu oraz wszelkie nieprawidłowości w zasilaniu urządzeń elektrycznych. Akumulatory samochodowe EXIDE CLASSIC rekomendowane są do stosowania w autach ze standardowym wyposażeniem, bez dużej liczby dodatkowych odbiorników elektrycznych. Umożliwiają one pewny rozruch jednostki napędowej w niskich temperaturach i niezawodne, niezakłócone zasilanie podstawowych układów elektrycznych. Exide Firma Exide Technologies S.A. istnieje na polskim rynku już od prawie 100 lat. Od czasu powstania niemal nieprzerwanie pełni rolę lidera rynku akumulatorów nie tylko w Polsce, ale także w Europie Środkowo-Wschodniej

Specyfikacja

Podstawowe informacje

Pojemność
  • 55 Ah
Moc rozruchowa
  • 460 A
Producent
  • Exide
Napięcie
  • 12V
Polaryzacja
  • P+
Długość (mm)
  • 242
Szerokość (mm)
  • 175
Wysokość (mm)
  • 190
Jakość części (zgodnie z GVO)
  • Q - Oryginał z logo producenta części (OEM, OES)
Rodzaj
  • Kwasowo-ołowiowe

Opinie Exide Classic 12V55Ah 460A Ryglice

Na liście znajdują się opinie, które zostały zweryfikowane (potwierdzone zakupem) i oznaczone są one zielonym znakiem Zaufanych Opinii. Opinie niezweryfikowane nie posiadają wskazanego oznaczenia.

Ocena ogólna
4,75 na podstawie 6 opinii
  • Użytkownik Ceneo
    5
    Super akumulator do samochodów benzynowych o pojemności 1.4 L - 1.6 L, Mam go już 3 rok, elegancko trzyma w bardzo niskich temperaturach, nawet kilka dni bez ładowania przy - 20 stopni auto odpalało mi za pierwszym kręceniem kluczyka, latem ten akumulator jest nie do zarżnięcia, odpalałem swoje niesprawne auto (padnięta cewka zapłonowa) nawet przez 45 minut, i aku jak by nic nie trcił na energii ;-) Jeżeli auto nie bedzie na chodzie przy minusowych temperaturach przez wiecej niz 2-3 dni, to zalecam odkręcić aku i zanieść do ciepłego pomieszczenia. Np. piwnicy, lub na strych, lub zwyczajnie do domu. I starać się go nie rozładowywać do zera przez nieumyślne rozładowanie, np. pozostawiając wyłaczony silnik z włączonymi światłami na kilka godzin.
  • Użytkownik Ceneo
    5
    Super akumulator do samochodów benzynowych o pojemności 1.4 L - 1.6 L, Mam go już 3 rok, elegancko trzyma w bardzo niskich temperaturach, nawet kilka dni bez ładowania przy - 20 stopni auto odpalało mi za pierwszym kręceniem kluczyka, latem ten akumulator jest nie do zarżnięcia, odpalałem swoje niesprawne auto (padnięta cewka zapłonowa) nawet przez 45 minut, i aku jak by nic nie trcił na energii ;-) Jeżeli auto nie bedzie na chodzie przy minusowych temperaturach przez wiecej niz 2-3 dni, to zalecam odkręcić aku i zanieść do ciepłego pomieszczenia. Np. piwnicy, lub na strych, lub zwyczajnie do domu. I starać się go nie rozładowywać do zera przez nieumyślne rozładowanie, np. pozostawiając wyłaczony silnik z włączonymi światłami na kilka godzin.
  • jan
    5
    Opinia została napisana przez użytkownika, który kupił produkt.
    spełnia moje oczekiwania
  • Użytkownik Ceneo
    4,5
    Mam go od 2011 i w zasadzie to zima 2017/18 przy kilkudniowym postoju musiał być ładowany ,a od zimy nie doładowywałem
    • dopasowanie
    • jakość
  • Użytkownik Ceneo
    4