Gestor nexo PRO (system zarządzania relacjami z klientami) 1 stanowisko Rydzyna

InsERT Gestor nexo PRO (system zarządzania relacjami z klientami) 1 stanowisko Gestor nexo PRO to elastyczny system wspomagający budowanie trwałych relacji z klientami oraz zarządzanie pracą w firmie. Dzięki automatyzacji różnych czynności pozwala zaoszczędzić czas, zapewniając większą wydajność i …

od 1 105,77 Najbliżej: 42 km

Liczba ofert: 1

Oferta sklepu

Opis

InsERT Gestor nexo PRO (system zarządzania relacjami z klientami) 1 stanowisko Gestor nexo PRO to elastyczny system wspomagający budowanie trwałych relacji z klientami oraz zarządzanie pracą w firmie. Dzięki automatyzacji różnych czynności pozwala zaoszczędzić czas, zapewniając większą wydajność i efektywność. Gestor nexo PRO umożliwia m.in: ewidencjonowanie szczegółowych danych klientów wraz z historią kontaktów, przedstawianie i negocjowanie ofert oraz prowadzenie korespondencji mailowej czy zbiorczą wysyłkę maili za pomocą wbudowanego klienta pocztowego. Działa również w obszarze wewnątrzfirmowym, organizując i usprawniając pracę – pozwala planować wykonanie zadań wraz z delegowaniem ich na pracowników, monitorować postępy w wykonywaniu prac, rezerwować ogólnodostępne zasoby w firmie (np. pojazdy służbowe). Gestor nexo PRO jest rozszerzoną wersją Gestora nexo – oprócz pełnej funkcjonalności standardowego systemu zawiera wiele dodatkowych rozwiązań, dzięki którym możliwe jest łatwe dostosowanie programu do specyficznych potrzeb firmy (tworzenie rozszerzeń i dodawanie indywidualnych rozwiązań, własne pola, słowniki, flagi, raporty, wzorce wydruku itp.). Gestor nexo PRO jest ściśle zintegrowany z systemem sprzedaży Subiekt nexo, co umożliwia m.in. korzystanie ze wspólnych kartotek klientów i asortymentu, cenników i promocji oraz łatwe przekształcanie ofert w dowolne dokumenty handlowe i magazynowe. Podstawowe możliwości Gestora nexo PRO przechowywanie i łatwe wyszukiwanie z każdego miejsca w systemie danych klientów z uwzględnianiem danych istotnych dla CRM; ewidencjonowanie historii kontaktów z klientem, wykonanych działań z jego udziałem, przedstawionych ofert i procesów ofertowych, wystawionych dokumentów handlowych; definiowanie i wykorzystywanie zbiorów klientów (zestawów klientów); wszechstronna obsługa ofert dla klientów, a także wielu ofert w ramach jednego procesu ofertowania oraz ich zbiorcze generowanie; przetwarzanie ofert w dokumenty magazynowe i handlowe (wymagana licencja na Subiekta nexo); obsługa wielu walut na ofertach; planowanie i wykorzystywanie promocji; wysyłanie indywidualnych lub masowych wiadomości SMS (np. sprzedażowych do klientów, windykacyjnych do kontrahentów, informacyjnych do pracowników); planowanie i wykonywanie działań (zadań, spotkań, telefonów, faksów, listów, notatek, rozmów internetowych, wiadomości e-mailowych) zarówno dotyczących klientów, jak i niepowiązanych z klientami; przypomnienia o zaplanowanych działaniach oraz rejestrowanie czasu wykonania działań; planowanie i wykonywanie akcji automatycznych w działaniach; możliwość wymiany informacji między uczestnikami poprzez komentarze w działaniach, procesach ofertowych oraz zleceniach serwisowych; dla zleceń serwisowych możliwość generowania automatycznych działań, powiadomień w formie wiadomości e-mail oraz SMS; ewidencjonowanie i rezerwowanie ogólnodostępnych zasobów firmowych (np. samochodów służbowych); wielowidokowy kalendarz z zaplanowanymi czynnościami; łatwe zarządzanie wiadomościami e-mail poprzez wbudowanego klienta pocztowego obsługującego protokół IMAP; tworzenie zbiorczych wysyłek e-maili z użyciem autotekstów; narzędzia usprawniające obsługę e-maili, m.in. sprawdzanie poprawności pisowni (w języku polskim, angielskim, niemieckim i rosyjskim), kontrola obecności załączników, reguły wiadomości itp.; system raportowania z możliwością przetwarzania wyników raportów; biblioteka załączników umożliwiająca ewidencjonowanie zewnętrznych plików (np. umów w formacie pdf); oznaczanie obiektów flagami; możliwość pracy jedno- i wielostanowiskowej; możliwość przeniesienia danych z Gestora GT. Dodatkowe rozwiązania dostępne w wersji PRO Sfera dla Gestora – możliwość tworzenia własnych rozwiązań (szczegółowy opis i dokumentacja techniczna w nexo SDK); oferty wielowariantowe; tzw. punkty rozszerzania – możliwość rozszerzania logiki biznesowej o własne algorytmy (np. własne definicje zestawów dynamicznych klientów, własne akcje automatyczne); zaawansowane pola własne wraz ze słownikami własnymi (klienci, oferty, działania, procesy ofertowe, asortyment); wydruki własne; raporty własne; flagi własne definiowane dla konkretnych obszarów biznesowych (np. dokumentów sprzedaży); dedykowane widoki w modułach; definiowanie własnych ról użytkowników; definiowanie oddziałów; definiowanie wielu dostawców w danych asortymentu; obsługa zamienników asortymentu; biblioteka załączników (powyżej 1000 załączników).

Specyfikacja

Podstawowe informacje

Marka
  • Insert