Funfloor Pakiet Gier Nauka Pisania (20 Gier) Rydułtowy

Pakiet Nauka Pisania łączy fantastyczną zabawę z nauką, a dzieci jeszcze szybciej opanują umiejętność pisania. Gry zostały zaprojektowane specjalnie tak, aby jednocześnie wspomagać rozwój motoryki małej (tj. odpowiedniego wykształcenia sprawności dłoni) i koordynacji wzrokowo-ruchowej (czyli …

od 1 230 Najbliżej: 39 km

Liczba ofert: 1

Oferta sklepu

Opis

Pakiet Nauka Pisania łączy fantastyczną zabawę z nauką, a dzieci jeszcze szybciej opanują umiejętność pisania. Gry zostały zaprojektowane specjalnie tak, aby jednocześnie wspomagać rozwój motoryki małej (tj. odpowiedniego wykształcenia sprawności dłoni) i koordynacji wzrokowo-ruchowej (czyli współpracy ręka-oko). Dzięki interaktywnym pisakom dzieci uczą się pisać, kolorować obrazki, dopasowywać odpowiednie elementy oraz wskazywać konkretne słowa. Pakiet używany jest zarówno w ostatnich grupach przedszkolnych oraz w pierwszych klasach szkoły podstawowej. Opis gier: 1. SZUKANIE FIGUR (1-2 os. / 1 min. / średni) Na planszy pojawiają się różne figury geometryczne oraz wybrany wzór. Zadaniem dziecka jest wskazanie wszystkich wzorcowych elementów przed upływem czasu. 2. RYSOWANIE ( 1 os. / bez limitu / łatwy) Ekran podzielony jest na dwie części. Z lewej strony wyświetlony jest obrazek, który jest szablonem. Cel gry to przerysowanie ilustracji. 3. ŁĄCZENIE KROPEK ( 1 os. / bez limitu / średni) Gra polega na połączeniu ponumerowanych kropek. W rezultacie zobaczymy gotowy obrazek. 4. KOLOROWANKI ( 1 os. / bez limitu / łatwy) Cel gry to pokolorowanie obrazka po prawej stronie według szablonu, który znajduje się po lewej stronie ekranu. 5. GWIAZDKI NA NIEBIE ( 1-2 os. / bez limitu / łatwy) Na planszy pojawia się rozgwieżdżone niebo oraz duża gwiazdka w jednym kolorze. Celem gry jest odnalezienie gwiazdek o tym samym kolorze i przeciągnięcie ich do dużej gwiazdki. 6. ŁĄCZENIE W PARY ( 1-2 os. / 1 min. / średni) Na planszy znajdują się różnokolorowe kulki. Celem gry jest dopasowanie w pary tych samych elementów przed upływem czasu. 7. MEMORY ( 1-2 os. / 1 min. / trudny) Na ekranie wyświetlone są zakryte karty. Dziecko odwraca dwie z nich i jeżeli są takie same to łączy je w parę. Celem gry jest odkrycie wszystkich możliwych par. 8. LITERKOWE KLOCKI ( 1 os. / bez limitu / średni) Na planszy pojawia się sztaluga z obrazkiem. Celem gry jest ułożenie wyrazu, opisującego dany przedmiot z ilustracji za pomocą porozrzucanych klocków 9. UKRYTE LITERKI ( 1 os. / bez limitu / średni) Na planszy wyświetlone są kontury danego wyrazu oraz rozsypane literki. Gra polega na rozpoznawaniu kształtów liter oraz dopasowaniu ich w odpowiedniej kolejności. 10. POLOWANIE NA ALFABET ( 1-2 os. / 1 min. / średni) Na planszy pojawia się rozsypany alfabet oraz pisana, wielka litera. Zadaniem dziecka jest odszukanie wszystkich małych liter, które pasują do wyświetlanej litery przed upływem czasu. 11. TOR SAMOCHODOWY ( 1 os. / 1 min. / średni) Na planszy widoczny jest tor samochodowy. Gra polega na zapamiętaniu jadącego samochodu oraz odtworzeniu jego trasy za pomocą interaktywnego pisaka. 12. NAD RZECZKĄ ( 1 os. / bez limitu / średni) Na ekranie wyświetla się rzeka, w której płyną różne przeszkody. Po jednej stronie znajdują się malutkie kaczuszki, a po drugiej ich mama. Gra polega na przeprowadzeniu wszystkich małych kaczek przez wodę tak, aby bezpiecznie dotarły na drugi brzeg rzeki. 13. RUCHOME TARCZE ( 1 os. / 1 min. / średni) Na planszy znajduje się ruchoma tarcza. Zadaniem gracza jest trafienie w sam jej środek. Gra podzielona jest na 5 etapów, które różnią się liczbą tarcz. 14. BŁYSZCZĄCE GWIAZDKI (1-2 os. / 1 min. / łatwy) Na ekranie wyświetla się gwieździste niebo. Celem gry jest zaznaczenie wszystkich gwiazdek, tak aby niebo w pełni rozbłysło. Wygrywa osoba, która uzyska lepszy wynik przed upływem czasu. 15. MALOWANIE OBRAZU ( 1-2 os. / bez limitu / łatwy) Gra polega na malowaniu obrazka według wzoru, który znajduje się po lewej stronie planszy. 16. ZAKRĘCONE ŚCIEŻKI ( 1 os. / bez limitu / średni) Na ekranie pojawiają się cztery, zakręcone ścieżki o różnych kolorach. Zadaniem dziecka jest przejście całej ścieżki, zaczynając od miejsca startu, kończąc na mecie. 17. SZKOLNA TABLICA (1 os. / bez limitu / średni) Na ekranie znajduje się szkolna tablica zapisana wyrazami. Po prawej stronie wyświetla się jedna litera z alfabetu. Zadaniem dziecka jest odszukanie i zaznaczenie wszystkich wyrazów, które rozpoczynają się na wskazaną literkę. 18. ŁAKOME PAJĄKI ( 1-7 os. / 1 min. / średni) Na planszy znajdują się soczyste owoce, których musimy pilnować przed łakomymi pająkami. Wygrywa osoba, która ocali najwięcej owoców. 19. UKŁADANIE SŁÓW ( 1 os. / bez limitu / trudny) Na planszy pojawiają się szare pola. Cel gry to ułożenie w odpowiedniej kolejności klocków z literkami, tak aby powstał dany wyraz. 20. BLOK RYSUNKOWY ( 1-2 os. / bez limitu / łatwy) Na ekranie wyświetla się blok rysunkowy, na którym dzieci mogą ćwiczyć pisanie czy rysowanie.

Specyfikacja

Podstawowe informacje

Marka
  • FunFloor