Python w zadaniach. Programowanie dla młodzieży. Poziom podstawowy Rybnik

Python w zadaniach. Programowanie dla młodzieży. Poziom podstawowy Autorzy: Urszula Wiejak, Adrian Wojciechowski Wydawca: Helion Rok wydania: 2020 ISBN: 978-83-283-9196-3 Format: 158x235 Oprawa: miękka Stron: 280 Książka jest nowa 59,00 zł ---> 37,17 zł Opanuj Pythona od strony praktycznej! …

od 38,35 Najbliżej: 22 km

Liczba ofert: 1

Oferta sklepu

Opis

Python w zadaniach. Programowanie dla młodzieży. Poziom podstawowy Autorzy: Urszula Wiejak, Adrian Wojciechowski Wydawca: Helion Rok wydania: 2020 ISBN: 978-83-283-9196-3 Format: 158x235 Oprawa: miękka Stron: 280 Książka jest nowa 59,00 zł ---> 37,17 zł Opanuj Pythona od strony praktycznej! Poznaj konstrukcje języka Python Naucz się stosować je w praktyce Wykorzystaj standardowe biblioteki Rozwiąż 139 zadań i sprawdź swoje rozwiązania Python to bardzo popularny, wydajny i elastyczny język programowania ogólnego przeznaczenia, którego prosta, czytelna i zwięzła składnia zdobyła uznanie rzesz programistów na całym świecie. Duże możliwości, przenośność kodu, możliwość pisania skryptów - wszystko to sprawia, że Python znajduje zastosowanie w najróżniejszych dziedzinach i wspiera rozwój wielu popularnych serwisów internetowych. Bez wątpienia warto się go nauczyć! Jeśli chcesz poznać ten język, jesteś na dobrej drodze! Książka omawia najważniejsze elementy programowania w Pythonie. Co ważne, wiedza została usystematyzowana w formie konkretnych zadań do wykonania. Poznasz dzięki nim typy danych i składnię języka, dowiesz się, jak debugować programy, nauczysz się korzystać z funkcji oferowanych przez biblioteki i opanujesz podstawy tworzenia graficznych interfejsów użytkownika. To podręcznik przeznaczony dla młodzieży, ale doskonale sprawdzi się również w przypadku osób dorosłych, które rozpoczynają przygodę z programowaniem. Instalowanie oraz konfigurowanie środowiska i niezbędnych narzędzi Podstawowe informacje na temat języka i programowania Typy danych, zmienne proste i tablicowe Operatory, instrukcje warunkowe oraz instrukcje pętli Operacje wejścia-wyjścia w konsoli i na plikach Biblioteki graficzne, dźwiękowe i wideo Korzystanie z funkcji wbudowanych i tworzenie własnych Programowanie obiektowe, obsługa wątków i wyjątków Tworzenie graficznych interfejsów użytkownika Zadania do samodzielnego wykonania i praktyczny projekt gry Poznaj Pythona, rozwiązuj zadania, zostań programistą!

Specyfikacja

Podstawowe informacje

Autor
  • Adrian Wojciechowski, Urszula Wiejak
Wybrane wydawnictwa
  • Helion
Okładka
  • Miękka
Format
  • 15.8x23.5cm
Rok wydania
  • 2020
Ilość stron
  • 280
Tematyka
  • Programowanie
  • Projektowanie
ISBN
  • 9788328391963