CERAMIZER DO PRZEKLADNI MANUALNYCH I TYLNYCH MOSTOW Ruda Śląska

4,7
15 opinii

Ceramizer® CB to nowoczesny i innowacyjny dodatek do oleju skrzyni biegów, który doskonale chroni mechanizm i stanowi zabezpieczenie przed nadmiernym zużyciem w trakcie pokonywania dystansu około 100 000 km. Wystarczy dodać preparat do wlewu oleju skrzyni biegów. Pracochłonny demontaż nie jest …

od 68,50 Najbliżej: 30 km

Liczba ofert: 1

Oferta sklepu

Opis

Ceramizer® CB to nowoczesny i innowacyjny dodatek do oleju skrzyni biegów, który doskonale chroni mechanizm i stanowi zabezpieczenie przed nadmiernym zużyciem w trakcie pokonywania dystansu około 100 000 km. Wystarczy dodać preparat do wlewu oleju skrzyni biegów. Pracochłonny demontaż nie jest konieczny. Po dodaniu preparatu trzeba jedynie przejechać trasę o łącznej długości 1500 km. Warto podkreślić, że preparat do skrzyni biegów Ceramizer® odbudowuje synchronizatory i łożyska. Są to elementy najbardziej narażone na zużycie i uszkodzenia. Charakterystyczny odgłos zgrzytu przy zmianie biegów jest klarownym sygnałem, że synchronizatory uległy zużyciu. Z kolei nadmierny hałas w czasie jazdy to objaw nienajlepszego stanu łożysk. Dodatek do oleju skrzyni biegów działa na zasadzie stworzenia specjalnej warstwy ceramiczno-metalowej. Warstwa ta chroni części skrzyni biegów, jest trwała i odznacza się niskim współczynnikiem tarcia. Jest on niższy niż 0,02, a zatem mamy do czynienia ze współczynnikiem niższym 10-krotnie od normalnego styku dwóch stalowych części. Wszystko to sprawia, że Ceramizer® dobrze chroni elementy przekładni na dystansie do 100 000 km. Dodatkowa warstwa, wytworzona przez preparat do skrzyni biegów, uzupełnia wszelkie ubytki, w zależności od stopnia zużycia. Obszary bardziej zużyte charakteryzują się grubszą powłoką ochronną, natomiast przy mniejszym zużyciu mamy do czynienia z cieńszą warstwą. Dzięki temu regeneracja skrzyni biegów odbywa się bez demontażu. Oznacza to, że kierowca oszczędza czas i pieniądze. Stosowanie preparatu Ceramizer® nie jest obarczone ryzykiem powstawania jakichkolwiek skutków ubocznych. Dlaczego warto stosować dodatek do oleju skrzyni biegów Ceramizer® CB? Powierzchnie tarcia w obrębie skrzyni biegów poddawane są regeneracji bez kosztownego i czasochłonnego demontażu. Cały proces odbywa się podczas zwykłej eksploatacji pojazdu. Żywotność skrzyni biegów wzrasta nawet 5-krotnie. W czasie jazdy zmiana biegów następuje płynniej i jest wygodniejsza. Problem zgrzytów przy zmianie biegów zostaje wyeliminowany. Stosowanie dodatku do oleju skrzyni biegów pozwala na uniknięcie poważnych awarii i kosztownych napraw. Korzyści wynikające ze stosowania dodatku do oleju skrzyń biegów, przekładni, mostów Ceramizer® CB Ułatwia zmianę biegów, regeneruje zużyte synchronizatory. Wycisza pracę skrzyni biegów, tylnych mostów, przekładni, reduktorów. Zmniejsza wibracje i hałas, eliminuje zgrzyty przy zmianie biegów. Wielokrotnie wydłuża trwałość mechanizmów, nawet do 5-ciu razy. Regeneruje i zabezpiecza powierzchnie tarcia podczas eksploatacji i bez demontażu obrabianego zespołu poprzez tworzenie warstwy ceramiczno-metalowej wypełniającej, pokrywającej i wyrównującej zarysowania, defekty i wyżłobienia. Efektywna trwałość odbudowanej powierzchni na około 100 000 km przebiegu. Efekt odbudowanej powierzchni pozostaje również po kolejnych wymianach oleju (przynajmniej na 100 000 km przebiegu samochodu). Zastępuje w większości przypadków naprawy, zmniejszając wielokrotnie koszty naprawy w porównaniu z tradycyjnym remontem. Przyczynia się do zwiększenia niezawodności i sprawności mechanizmu tym samym zwiększa bezpieczeństwo w ekstremalnych warunkach eksploatacji. Utwardza i podwyższa odporność na zużycie trących się powierzchni, nawet 10-cio krotnie. Mikrotwardość – 4000-4500 MPa (400 – 450 kG/mm2 ) (dla porównania mikrotwardość stali wynosi przeciętnie 60 kG/mm2). Wytrzymałość na ściskanie: 2500 MPa (250 kG/mm2). Obniża wytwarzanie ciepła pomiędzy trącymi się metalowymi częściami. W warunkach niedostatecznego smarowania (np. przy wycieku oleju) wytworzona warstwa umożliwia czasowo dalszą pracę urządzenia bez jego zniszczenia. W przypadku awaryjnego wycieku oleju, wytworzona warstwa ceramiczno-metalowa umożliwia kontynuację jazdy (nawet ponad 500 km). Przedłuża okresy między wymianami oleju, zmniejszając jego zużycie. Zabezpiecza podzespoły przed korozją i agresywnymi substancjami chemicznymi (ważne w przypadku stosowania gorszej jakości olejów). Chroni środowisko naturalne. Wymiernie zmniejsza koszty przyszłych napraw urządzeń. Zatrzymuje i zapobiega powstawaniu pittingu. Preparat można stosować do dowolnych urządzeń (również przemysłowych) po wcześniejszej konsultacji z producentem Ceramizerów®. Dodatek do oleju Ceramizer® wykorzystuje zjawiska Ceramizacji powierzchni metalowych która polega na wytworzeniu warstwy ceramiczno-metalowej na metalowych powierzchniach tarcia, w częściach maszyn i urządzeń, w czasie ich normalnej eksploatacji.Poprzez narostowe tworzenie warstwy ceramiczno-metalowej Ceramizer® regeneruje i odbudowuje trące się metalowe powierzchnie, integrując trwale z metalem na poziomie molekularnym. Wytworzona warstwa ceramiczno-metalowa jest twarda, trwała, posiada niski współczynnik tarcia, znakomicie odprowadza ciepło i jest odporna na wysokie temperatury i obciążenia mechaniczne. Warstwa ta wypełnia, pokrywa i wyrównuje mikrodefekty i deformacje powierzchni trących się detali.Na skutek wysokiej lokalnej temperatury (ponad 900 oC), powstającej w miejscach lokalnego tarcia, następuje “topnienie” Ceramizera®. “Stopione” cząsteczki Ceramizera®, charakteryzują się wysokim stopniem adhezji (łączenia) z metalem, przenoszą cząsteczki metalu zawarte w oleju lub smarze w zużyte miejsca (selektywne przenoszenie), gdzie występuje podwyższona temperatura, spowodowana tarciem i tam dyfundują. W tych miejscach połączone cząsteczki metalu i Ceramizera® (dyfundując), odbudowują powierzchnie, tworząc warstwę ceramiczno-metalową.W rezultacie dyfuzji Ceramizera® z metalową powierzchnią, polepsza się struktura siatki krystalicznej metalu i tym samym utwardza i wypełnia się warstwa wierzchnia (powstaje trwała nierozerwalna ceramiczno-metalowa warstwa ochronna).Zachodzące procesy termodynamiczne na powierzchniach trących się, powodują narastanie warstwy ceramiczno-metalowej we wszystkich miejscach a szczególnie w miejscach zużytych (wytartych). Narastanie stopniowo stabilizuje się wraz ze zmniejszaniem się współczynnika tarcia co prowadzi do samoczynnej optymalizacji szczelin trących się detali. Po osiągnięciu wartości nominalnych, narastanie warstwy zatrzymuje się, odbudowując powierzchnie w sposób prawie idealny.Trwały efekt ceramizacji w silnikach spalinowych utrzymuje się po kolejnych wymianach oleju przynajmniej do 70 000 km przebiegu, a w przypadku skrzyń biegów do 100 000 km przebiegu. Tzw. magnetyzacji oleju – dzięki technologii GP, cząsteczki oleju przylegają ściśle do powierzchni metali, tym samym polepszają smarowanie i odprowadzanie ciepła z ich powierzchni.Proces magnetyzacji oleju utrzymuje się do kolejnej wymiany oleju, ponieważ wraz z wymianą pozbywamy się namagnetyzowanych cząsteczek oleju. Selektywnego przenoszenia – swobodne molekuły metalu zawarte w oleju lub smarze są przenoszone w węzły tarcia i uzupełniają siatkę krystaliczną odbudowywanej powierzchni metalu. Proces ten w teoretycznych warunkach (bez wymiany oleju) prowadzi do bezzużyciowości trących się powierzchni detali.Zakładając, że nie musimy zmieniać oleju to w wyniku procesu selektywnego przenoszenia mielibyśmy do czynienia ze 100% bezzużyciowością trących się powierzchni. Niestety olej ulega zużyciu, więc musimy go okresowo wymieniać tym samym pozbywamy się resztek cząsteczek Ceramizera® i proces selektywnego przenoszenia zanika. Ponadto technologia ceramizacji wykorzystuje zjawisko plateryzacji. Ceramizery® nie zawierają teflonu, ołowiu, molibdenu, nie zapychają filtrów oleju ani kanałów olejowych, ponieważ cząsteczki Ceramizera® są mniejsze od porów filtra. Cząsteczki Ceramizera® są wielkości do 2 mikronów a szczeliny filtra oleju silnikowego są wielkości ponad 5 mikrometrów. Ponadto warstwa ceramiczno-metalowa powstaje tylko w miejscach tarcia metalu o metal, więc wykluczone jest powstawanie warstwy w kanałach olejowych czy filtrach oleju.

Specyfikacja

Podstawowe informacje

Marka
  • Ceramizer

Opinie CERAMIZER DO PRZEKLADNI MANUALNYCH I TYLNYCH MOSTOW Ruda Śląska

Na liście znajdują się opinie, które zostały zweryfikowane (potwierdzone zakupem) i oznaczone są one zielonym znakiem Zaufanych Opinii. Opinie niezweryfikowane nie posiadają wskazanego oznaczenia.

Ocena ogólna
4,7 na podstawie 15 opinii
  • borski1234
    5
    Opinia została napisana przez użytkownika, który kupił produkt.
    Produkt kupiłem z czystej ciekawości - zachęcany niezwykłymi recenzjami na Youtube. Dolałem specyfik do swoich 3 pojazdów - dwa samochody, oraz motocykl. Mogę z czystym sumieniem potwierdzić że działa. Co czuć? Czuć łatwość uruchamiania silnika, lepszą kulturę pracy, oraz delikatniejsze wchodzenie biegów. Myślę że mogę polecić produkt,
  • s...7
    5
    Opinia została napisana przez użytkownika, który kupił produkt.
    SKRZYNIA PO 500 KM NAPRAWDĘ ZACZĘŁA CHODZIĆ CISZEJ I LŻEJ
    • jakość
    • smarowanie
    • trwałość
  • pablo
    5
    Opinia została napisana przez użytkownika, który kupił produkt.
    fajny produkt
  • Zbigniew
    5
    Opinia została napisana przez użytkownika, który kupił produkt.
  • Elżbieta
    5
    Opinia została napisana przez użytkownika, który kupił produkt.
    Polecam!!!