Zdjęcie Sprężyna zawieszenia przód KAYABA RC3415 - Rakoniewice

Sprężyna zawieszenia przód KAYABA RC3415 Rakoniewice

Nowa, oryginalna, nigdy nie używana sprężyna zawieszenia KAYABA RC3415 Parametry techniczne dotyczące RC3415 Strona zabudowy: oś przednia Parametr: AC Projekt resora: Sprężyna śrubowa Ciężar [kg]: 2,33 Grubość 1 [mm]: 13 średnica zewnętrzna [mm]: 157 Długość [mm]: 348 Jednostka pakowania: 1 Ilość w …

Ostatnia znana cena: 106,09 zł Najbliżej: brak

Liczba ofert: 0

Podobne produkty nowe i używane

Opis

Nowa, oryginalna, nigdy nie używana sprężyna zawieszenia KAYABA RC3415 Parametry techniczne dotyczące RC3415 Strona zabudowy: oś przednia Parametr: AC Projekt resora: Sprężyna śrubowa Ciężar [kg]: 2,33 Grubość 1 [mm]: 13 średnica zewnętrzna [mm]: 157 Długość [mm]: 348 Jednostka pakowania: 1 Ilość w jednostce pakowania: 1 Sprężyny zawieszenia Rola sprężyn zawieszenia Utrzymują masę pojazdu i łagodzą drgania wynikające z poruszania się pojazdu po nierównej nawierzchni. Wydłużają żywotność amortyzatorów oraz innych elementów układu jezdnego (opony, elementy metalowo-gumowe zawieszenia). Sprężyny wraz z amortyzatorami w układzie zawieszenia zapewniają utrzymanie przyczepności kół i umożliwiają bezpieczne prowadzenie pojazdu. Dlaczego należy wymieniać sprężyny zawieszenia? - W celu przywrócenia właściwej wysokości pojazdu względem nawierzchni drogi. - W celu utrzymania kontaktu koła z nawierzchnią drogi. - W celu poprawy jakości prowadzenia samochodu. - W celu poprawy geometrii zawieszenia. - W celu oszczędności pieniędzy poprzez dbałość o elementy zawieszenia. Kiedy należy wymieniać sprężyny zawieszenia? Pęknięcie – zalecana wymiana zawsze parami na osi. Odkształcenie sprężyny – zalecana wymiana zawsze parami na osi. Sugerowana dodatkowo podczas wymiany amortyzatorów – zalecana wymiana zawsze parami na osi. Specyfikacja Proces zwijania na gorąco oraz na zimno. Produkcja zgodnie z wymogami normy ISO 9001. Proces kulowania śrutowego zwiększa wytrzymałość zmęczeniową sprężyny. Fosforowanie, lakierowanie proszkowe powierzchni sprężyny zapewnia twardość oraz odporność korozyjną materiału. Dostępność sprężyn typu “side load” (o kształcie zbliżonym do banana). Zgodna ze specyfikacją oryginalnego wyposażenia (OE) dostępna pełna oferta sprężyn zawieszenia o zmiennej średnicy drutu typu MINIBLOCK (typ RJ). Jako alternatywa dostępna wersja sprężyn o stałej średnicy drutu (typ RX). Marka KYB KYB jest największym w Japonii producentem hydrauliki siłowej oraz jednym z wiodących na świecie dostawców amortyzatorów dla przemysłu motoryzacyjnego na pierwszy montaż (OE). Każdego tygodnia na całym świecie powstaje ponad milion amortyzatorów KYB. KYB posiada największą na świecie fabrykę produkującą amortyzatory zlokalizowaną w Gifu (Japonia). Na terenie Europy znajdują się 3 fabryki KYB produkujące amortyzatory na oryginalne wyposażenie oraz na rynek części zamiennych, a także nowoczesna fabryka sprężyn zawieszenia. Ponad 4,5 miliony referencji dostępnych na magazynie KYB jest dystrybuowane przez 10 oddziałów w Europie, zapewniając najwyższą swiatową jakość produktu i obsługi klienta oraz wsparcie techniczne. Co piąty samochód produkowany na świecie wyposażony jest w amortyzatory lub sprężyny KYB. Każdego tygodnia na całym świecie produkowanych jest ponad milion amortyzatorów i sprężyn KYB dostarczanych na pierwszy montaż (OE) i rynek części zamiennych. Ref#0144467

Specyfikacja

Producent
  • Kayaba
Jakość części (zgodnie z GVO)
  • Q - Oryginał z logo producenta części (OEM, OES)
Typ samochodu
  • Samochody osobowe
Rodzaj zawieszenia
  • Standardowe

Opinie Sprężyna zawieszenia przód KAYABA RC3415

Na liście znajdują się opinie, które zostały zweryfikowane (potwierdzone zakupem) i oznaczone są one zielonym znakiem Zaufanych Opinii. Opinie niezweryfikowane nie posiadają wskazanego oznaczenia.

Ocena ogólna
4 na podstawie 1 opinia