Projekt: wyprawa. #travelmarketing (E-book) Radzymin

Jesteś specjalistą public relations lub komunikacji sportowej, rzecznikiem prasowym przedsięwzięć wyczynowych albo po prostu sportowcem lub podróżnikiem amatorem aspirującym do realizacji dalekich wypraw? A może dopiero zacząłeś czuć powołanie do sprawdzenia się w tych profesjach lub nabrałeś …

od 18 Najbliżej: 30 km

Liczba ofert: 1

Oferta sklepu

Opis

Jesteś specjalistą public relations lub komunikacji sportowej, rzecznikiem prasowym przedsięwzięć wyczynowych albo po prostu sportowcem lub podróżnikiem amatorem aspirującym do realizacji dalekich wypraw? A może dopiero zacząłeś czuć powołanie do sprawdzenia się w tych profesjach lub nabrałeś odwagi do spełnienia "niemożliwego" marzenia podróżniczego? Jeśli tak - Michał Leksiński napisał książkę dla Ciebie. Książkę niezwykłą - bo łączącą formę wnikliwego poradnika z kalejdoskopem relacji z wysokogórskich eskapad. Autor - rzecznik prasowy Narodowej Zimowej Wyprawy na K2 (2017/18), zawodowo związany z branżą PR, doskonale wie o czym pisze, tematykę tę zgłębił bowiem nie tylko od strony "biurka i laptopa", ale także z perspektywy organizatora i uczestnika wielu niebanalnych wypraw. Teraz swoim doświadczeniem dzieli się Czytelnikami, oferując wiedzę z pierwszej ręki na temat tego, jak przygotować biznesplan projektu podróżniczego, pozyskać uwagę i wsparcie sponsorów oraz patronów medialnych, prowadzić kampanię informacyjną wyprawy i zapewnić jej "drugie życie" po zakończeniu działań w terenie. A w ramach oddechu od zalewu praktycznych wskazówek - przywołuje wspomnienia ze swoich górskich peregrynacji. Półlegendarny chiński filozof Laozi pisał: Każda podróż zaczyna się od pierwszego kroku. My sugerujemy rozpocząć ją od książki Michała Leksińskiego. Media o książce "Na pozór tematyka przygotowania biznesplanu podróżniczego, aby uzyskać uwagę i wsparcie sponsorów oraz patronów medialnych – wygląda dość hermetycznie. Zapewne to domena ogromnych wypraw, w najwyższe góry świata lub najdziksze ostępy dżungli? Nic bardziej mylnego! Michał Leksiński udowadnia, że odpowiednie planowanie projektów podróżniczych, nawet tych z pozoru drobnych, może skutkować znalezieniem sponsorów, gotowych wesprzeć Wasze pomysły wyjazdowe. A stąd już tylko krok do realizacji marzeń o dalekich wyprawach" www.fly4free.pl "Dalekie podróże, zwłaszcza te ekstremalne nie należą do najtańszych. Jak mimo ogromnych kosztów takich wyjazdów nie rezygnować z marzeń? Odpowiedź na to pytanie zna Michał Leksiński, podróżnik, który zdobył największe szczyty świata. Do księgarń właśnie trafiła jego książka "Projekt: wyprawa", która ma ułatwić każdemu planowanie dalekiego wyjazdu" Audycja pod-Różna, Polskie Radio Trójka "Często zapominamy, jak ważną rolę w planowaniu podróży odgrywa marketing komunikacyjny. To pierwszy krok do sukcesu w pozyskaniu sponsorów wymarzonej wyprawy. - Świat biznesu i podróży przenikają się, wystarczy znaleźć most, który je łączy - przekonuje Michał Leksiński, autor książki „Projekt: Wyprawa #travelmarketing„." www.polskieradio24.pl "Sponsoring sportów ekstremalnych oraz projektów podróżniczych to niezwykła podróż, w którą ruszają wspólnie podróżnik i korporacja. Wyruszają w tą drogę razem i dobrze, aby doskonale się rozumieli. Nie warto oczywiście spłycać i trywializować świata podróży i wielkich wyprawy, sprowadzając je do roli wyłącznie marketingowych narzędzi wielkich korporacji. Niemniej wielkie projekty często wymagają wielkiego wsparcia. Śmiałe pomysły potrzebują partnerów a odważne idee wsparcia. Stąd pomysł na: Projekt:wyprawa" www.businessinsider.com Spis treści: Wstęp CZĘŚĆ I. Projekty podróżnicze O narracji słów kilka Wartości dżungla doświadczeń Plan komunikacyjny vs korporacja Biznesplan mojej wyprawy Jak się komunikować z markami? Jak to wszystko sfinansować? Świat sponsora MONT BLANC 2015/2016 KILIMANDŻARO grudzień 2016 Część II. Gdy jesteśmy w drodze Wybrać sposób komunikacji Być konsekwentnym Dbać o społeczność i sponsorów Zaskakiwać ELBRUS czerwiec 2017 DEMAWEND maj 2017 Część III. Podróż i co potem Komunikacja po wyprawie Magiczne słowo content O-po-wia-daj, nikt nie opowiada tak jak ty Wartości nie tylko dla was Światem metafor wojować PIK LENINA sierpień 2017 TRIGLAV wrzesień 2017 Część IV. Projekt: wyprawa na K2 Czym jest zimowe K2? Moja droga w oko górskiego cyklonu Machina organizacyjna czyli wszystko, czego nie było widać Z menadżera na rzecznika Opowiadać, gdy patrzy cały świat Wyprawa na K2 podejście projektowe ACONCAGUA luty 2018 Część V. Swoimi górskimi szlakami Moje góry Projekt 7 Happy Summits i inne szczyty Gdy góry przenoszą mnie w inne miejsca Warto pomagać swoją pasją DENALI czerwiec 2018 Część VI. Pomoce naukowe Jak zaplanować podróż? Szukamy wartości Niech sponsor się o was dowie Patronat, czyli co? Sponsor, partner, wspierający jak się w tytułach nie zgubić? Gdzie jesteście w tabeli wsparcia? Pytania dla was Zakończenie Podziękowania Autorzy zdjęć Opracowanie map

Specyfikacja

Podstawowe informacje

Autor
  • Michał Leksiński
Ilość stron
  • 272
Format
  • PDF
  • MOBI
  • EPUB
Rok wydania
  • 2019
Wybrane wydawnictwa
  • Bezdroża