Niemiecki język biznesowy w twojej firmie. Wirtschaftsdeutsch in deinem Unternehmen - Agnieszka Dudek (EPUB) Radzymin

Język niemiecki Używasz języka niemieckiego w pracy, podczas wyjazdów czy spotkań służbowych? Autorka podczas indywidualnych zajęć miała okazję poznać potrzeby pracowników firm i każde pojedyncze słowo niezbędne do korespondencji handlowej czy rozmów biznesowych. Dysponując wiedzą i doświadczeniem …

od 35,02 Najbliżej: 22 km

Liczba ofert: 1

Oferta sklepu

Opis

Język niemiecki Używasz języka niemieckiego w pracy, podczas wyjazdów czy spotkań służbowych? Autorka podczas indywidualnych zajęć miała okazję poznać potrzeby pracowników firm i każde pojedyncze słowo niezbędne do korespondencji handlowej czy rozmów biznesowych. Dysponując wiedzą i doświadczeniem lektora języka niemieckiego stworzyła koncepcję materiałów do nauki bazującą na powtarzaniu słów i całych fraz gdyż (jak dowodzą tego badania nad pamięcią) przynajmniej trzykrotne powtórzenie informacji daje największą szansę na przeniesienie jej do pamięci długotrwałej. Ta metoda różni się od typowych szkolnych (podręcznikowych) metod nauczania i ćwiczeń. Materiał książki został podzielony na krótkie moduły tematyczne, aby nie zarzucać osoby uczącej się zbyt dużą ilością nowego słownictwa. W poszczególnych częściach książki znajdują się gotowe do natychmiastowego wykorzystania w pracy typowe zwroty i frazy. Forma książki umożliwia opanowanie różnorodnego słownictwa zarówno w trakcie zajęć prowadzonych przez lektora, jak i w czasie samodzielnej nauki. Załączony do książki plik MP3 umożliwia szybkie nauczenie się niemieckiego języka biznesowego ze słuchu, np. w samochodzie w drodze do pracy i z pracy dzięki powtarzaniu na głos całych gotowych i przydatnych w komunikacji biznesowej zwrotów i wyrażeń. *** AGNIESZKA DUDEK lektorka języka niemieckiego we Wrocławiu, wyszkolona metodycznie i wyspecjalizowana w prowadzeniu kursów języka niemieckiego w firmach. Prowadzi rozmowy kwalifikacyjne z lektorami i weryfikuje poziom znajomości języka niemieckiego słuchaczy. Rekomendowana najbardziej wymagającym klientom korporacyjnym. Podstawą ich zadowolenia jest skuteczność opanowania języka niemieckiego przez pracowników, co stanowi priorytet w pracy zawodowej autorki. Spis treści: Okładka Strona tytułowa Strona redakcyjna Spis treści Wersja audio gratis Przedmowa 1. PRZEDSIĘBIORSTWO 1. DAS UNTERNEHMEN 1.1. PREZENTACJA PRZEDSIĘBIORSTWA 1.1. VORSTELLUNG DES UNTERNEHMENS 1.2. SCHEMAT ORGANIZACYJNY 1.2. ORGANIGRAMM 1.3. DZIAŁY 1.3. ABTEILUNGEN 2. ZATRUDNIENIE 2. EINSTELLUNG 2.1. ROZMOWA KWALIFIKACYJNA 2.1. VORSTELLUNGSGESPRCH 2.2. UBIEGANIE SIĘ O PRACĘ 2.2. BEWERBUNG 2.3. UMOWA O PRACĘ 2.3. ARBEITSVERTRAG 2.4. WARUNKI PRACY 2.4. ARBEITSBEDINGUNGEN 3. ATMOSFERA W PRACY 3. BETRIEBSKLIMA 3.1. WZAJEMNE RELACJE W PRACY 3.1. GEGENSEITIGE BEZIEHUNGEN AM ARBEITSPLATZ 3.2. OCENA PRACOWNIKÓW 3.2. BEURTEILUNG DER MITARBEITER 3.3. STRES W ŻYCIU ZAWODOWYM 3.3. STRESS IM BERUFSLEBEN 3.4. ZWOLNIENIE LEKARSKIE 3.4. KRANKSCHREIBUNG 4. W BIURZE 4. IM BÜRO 4.1. POWITANIE I POŻEGNANIE 4.1. BEGRÜßUNG UND ABSCHIED 4.2. POGAWĘDKI 4.2. SMALL TALK 4.3. ZADANIA PRACOWNIKÓW UMYSŁOWYCH 4.3. AUFGABEN DER ANGESTELLTEN 4.4. ZADANIA SEKRETAREK 4.4. AUFGABEN DER SEKRETRINNEN 5. PRACA PRZY KOMPUTERZE 5. ARBEIT AM COMPUTER 5.1. OBSŁUGA KOMPUTERA 5.1. COMPUTERBEDIENUNG 5.2. KONTAKTY ZE SPECJALISTAMI IT 5.2. KONTAKTE MIT DER IT-ABTEILUNG 6. OBIEG DOKUMENTÓW 6. DOKUMENTENUMLAUF 6.1. DOKUMENTY BIZNESOWE 6.1. GESCHFTSDOKUMENTE 6.2. SPORZĄDZANIE UMÓW 6.2. VERFASSUNG DER VERTRGE 6.3. PREZENTACJA 6.3. PRSENTATION 6.4. STATYSTYKI 6.4. STATISTIKEN 6.5. NEGOCJACJE 6.5. VERHANDLUNGEN 6.6. ARGUMENTACJA 6.6. ARGUMENTATION 6.7. PODRÓŻ SŁUŻBOWA 6.7. DIENSTREISE 7. OBSŁUGA KLIENTA 7. KUNDENDIENST 7.1. OFERTY 7.1. ANGEBOTE 7.2. ZAMÓWIENIA 7.2. BESTELLUNGEN 7.3. ANULOWANIE ZAMÓWIEŃ 7.3. STORNIERUNG DER BESTELLUNGEN 7.4. REKLAMACJE 7.4. REKLAMATIONEN 7.5. PRZEPROSINY 7.5. ENTSCHULDIGUNGEN 8. PRODUKT I HANDEL 8. PRODUKT UND HANDEL 8.1. RYNEK 8.1. MARKT 8.2. CHARAKTERYSTYKA PRODUKTU 8.2. CHARAKTERISTIK DES PRODUKTES 8.3. MARKETING 8.3. MARKETING 8.4. WARUNKI PŁATNOŚCI 8.4. ZAHLUNGSBEDINGUNGEN 8.5. WARUNKI DOSTAWY 8.5. LIEFERBEDINGUNGEN 9. LOGISTYKA 9. LOGISTIK 9.1. LOGISTYKA 9.1. LOGISTIK 9.2. PROBLEMY W LOGISTYCE 9.2. PROBLEME IN DER LOGISTIK 9.3. USTALANIE TERMINÓW 9.3. TERMINE FESTLEGEN 9.4. ODWOŁANIE TERMINU 9.4. TERMINABSAGE 9.5. NARADY 9.5. BESPRECHUNGEN 10. BANKOWOŚĆ INTERNETOWA 10. ONLINE-BANKING 10.1. BANKOWOŚĆ 10.1. BANKEN 10.2. PRZELEWY 10.2. ÜBERWEISUNGEN 10.3. KREDYTY 10.3. KREDITE 11. FINANSE 11. FINANZWESEN 11.1. KSIĘGOWOŚĆ 11.1. BUCHHALTUNG 11.2. ROZLICZENIA FINANSOWE 11.2. ABRECHNUNG 11.3. WINDYKACJA 11.3. MAHNUNGEN 11.4. RACHUNKOWOŚĆ 11.4. RECHNUNGSWESEN 12. PRODUKCJA 12. DIE PRODUKTION 12.1. PRODUKCJA 12.1. DIE PRODUKTION 12.2. NAPRAWY 12.2. REPARATUREN 12.3. UTRZYMANIE RUCHU 12.3. INSTANDHALTUNG 12.4. HIGIENA 12.4. HYGIENE 13. ROZMOWY TELEFONICZNE 13. TELEFONGESPRCHE 13.1. TELEFONOWANIE 13.1. TELEFONIEREN 13.2. TELEFON NA GORĄCĄ LINIĘ 13.2. HOTLINE ANRUFEN 13.3. PRAWIDŁOWE ZACHOWANIE PRZEZ TELEFON 13.3. RICHTIGES TELEFONVERHALTEN 14. BEZPIECZEŃSTWO 14. SICHERHEIT 14.1. BEZPIECZEŃSTWO NA BUDOWIE 14.1. SICHERHEIT AUF DER BAUSTELLE 14.2. OCHRONA PRACOWNIKÓW 14.2. ARBEITSSCHUTZ 14.3. OCHRONA ŚRODOWISKA 14.3. UMWELTSCHUTZ 15. DODATEK 15. EXTRAS 15.1. PRZYDATNE ZWROTY 15.1. NÜTZLICHE WENDUNGEN 15.2. PRZYDATNE SKRÓTY 15.2. NÜTZLICHE ABKÜRZUNGEN

Specyfikacja

Podstawowe informacje

Autor
  • Agnieszka Dudek
Wybrani autorzy
  • Agnieszka Dudek
Wybrane wydawnictwa
  • MT Biznes
Język
  • Język niemiecki
Rok wydania
  • 2018
Format
  • PDF
  • MOBI
  • EPUB
Ilość stron
  • 161